Discussie - Worden jullie toch die discussies niet een keer zat? wij niet!

Gestart door yasu, 8 november 2023, 18:37:01

Vorige topic - Volgende topic

Rampposi

Kan iemand mij vertellen wat er precies is gebeurd vorige speldag want ik kan er zelf geen touw aan vastknopen.

Robin89

Citaat van: Rampposi op 22 november 2023, 06:57:50
Kan iemand mij vertellen wat er precies is gebeurd vorige speldag want ik kan er zelf geen touw aan vastknopen.

Is dit echt je enige bijdrage na alles wat er is gebeurd? XD

Rampposi

Citaat van: Robin89 op 22 november 2023, 09:09:16

Ik kan wel van alles gaan bijdragen, maar als ik niet snap wat er nou echt is gebeurd dan verspreid ik onzin en daar doe ik niet aan.

Robin89

Citaat van: Rampposi op 22 november 2023, 09:10:49

Ik kan wel van alles gaan bijdragen, maar als ik niet snap wat er nou echt is gebeurd dan verspreid ik onzin en daar doe ik niet aan.

Dat is wel heel makkelijk. Er zijn een hele hoop mensen lekker actief dit spel en ook met succes, want we hebben al veel slechtjes gevonden door goed met elkaar samen te werken.
Van jou heb ik eigenlijk nog weinig gezien en gehoord in dit hele spel. En voel nu ook niet de behoefte om hier uit te gaan leggen wat er allemaal is gebeurd om heel eerlijk te zijn, nu ik niet bepaald het idee heb dat jij je echt inzet voor dit spel (wat veel anderen dus wel doen). Op dit moment sta je ook ergens bovenaan mijn verdachtenlijstje.

Falsifica

TLDR: Het verhaal van de raddraai kwam aan het licht.
Daarna wordt er vervolgens lekker veel gelogen op dtopic door Adriaan, Lan of 123Berber.
We weten nog altijd niet wie de waarheid sprak.

Dus ipv daarvan hebben we een speler gestemd die hoog in de verdachtenlijst stond.
De andere verdachten zijn in de nacht op oneven rol gecontroleerd.

--

Dat is wat je gemist hebt.
Dus nu is het wachten tot Robin's vogeltje nieuwe info heeft en zoniet, gaat de chaos vandaag weer verder.
"You can always trust a dishonest man, to be dishonest. It is the honest man you should not trust, for you never know when he would be dishonest."
- Captain Jack Sparrow

Rampposi

Citaat van: Robin89 op 22 november 2023, 10:58:53
Citaat van: Rampposi op 22 november 2023, 09:10:49

Dat is wel heel makkelijk. Er zijn een hele hoop mensen lekker actief dit spel en ook met succes, want we hebben al veel slechtjes gevonden door goed met elkaar samen te werken.
Van jou heb ik eigenlijk nog weinig gezien en gehoord in dit hele spel. En voel nu ook niet de behoefte om hier uit te gaan leggen wat er allemaal is gebeurd om heel eerlijk te zijn, nu ik niet bepaald het idee heb dat jij je echt inzet voor dit spel (wat veel anderen dus wel doen). Op dit moment sta je ook ergens bovenaan mijn verdachtenlijstje.
Ik zie 17 verschillende situaties met raddraaiers in even of nee oneven nacht en op basis daarvan zeggen mensen dat iemand geraddraaid moest zijn maar dat niet claimt dus nee, ik snap er niks van. Het enige wat ik eigenlijk vraag is een TL;DR over in welke nacht is er geraddraaid, wie zouden er in moeten zitten en wie zegt dat het wel gebeurd is en wie niet. Ik volg het zelf namelijk niet meer.

Thelight288

het ging om de even dagen. Ik weet nu dat Lan(dus ik) en Adriaan sowieso wel echt in de raddraai zaten. Robin staat voor berrie in dus ik weet bijna zeker dat Lan loog over berrie's naam (nu lijkt me achter lan gaan onnodig. maar weet vrij zeker dat die slechte raddraaier is. Adriaan was denk ik wolf, maar we weten zijn rol niet als we niet de laatste in raddraai weten, maar die was apostaat dus ook slecht. dus wss zit de wolven rol bij de ex-apostaat dus die moet wel dood. Ik zie het nut nu ook wel in van slechte raddraai op een wolf en hulpje, want zo komt er een extra volledig wolfje bij. dus geen sprookje zoals lan beweerd, zeker na al paar volbloed verloren te hebben. Ik verwacht nog 1 a 2 volbloed wolven aan even kant namelijk.

Falsifica

"You can always trust a dishonest man, to be dishonest. It is the honest man you should not trust, for you never know when he would be dishonest."
- Captain Jack Sparrow

CarnageRazor

Once is by chance,
Twice is a coïncidence,
Three is a pattern.

Thelight288

daar zijn we nu mee bezig er blijven nog 3 mensen over bij even die echt wolf kunnen zijn volgens mij, als we met rolclaims eventueel iemand hiervan kunnen schrappen op dit punt

Falsifica

Citaat van: CarnageRazor op 22 november 2023, 12:25:33
Wat zijn jou gedachtegangen Falsi?

De wolven die adriaan geluncht hebben krijgen van mij een compliment.
Dat was een slimme lunch om zo de aandacht volledig te kunnen storten op Lan, thelight en 123Berber.
2 hulpjes waardoor ze zelf buiten schot staan.
Gezien Adriaan is gestorven met de rol van thelight en thelight vrij openlijk heeft aangegeven apostaat te zijn geworden, was of Adriaan, of 123Berber de apostaat.
We hebben echter nog steeds geen idee wat die 3e rol is in de raddraai. Want 123Berber blijft volhouden niet geraddraait te zijn geworden.

Gezien de wolven de afgelopen nachten duidelijk minimaal op dtopic actief waren en nu ook niet op de voorgrond gaan sturen,
is hun plan waarschijnlijk af te wachten op de discussie en dan Lan en 123berber zichzelf eruit te laten lynchen.

We zoeken dus naar of een slecht/slecht wolf of een speler die geconverteerd is.
Spelers die voor Inuzuki's en Williams dood zijn bewezen, staan dus hoog op mijn lijstje.

Alle anderen verdachten ben ik per pm mee aan het praten, of beter nog, zijn uit eigen initiatief al naar me toe gekomen.

Er is nog een laatste optie, dat is een g/s koppel met een goedje en een wolf. Als dit zo is, krijgen die ook een compliment van me.
- Captain Jack Sparrow

Falsifica

- Captain Jack Sparrow

123berber

@Falsifica

Stel ik zou in de raddraai zitten, dan heeft Adriaan de rol van Thelight gehad, heb ik de rol van Adriaan gehad en heeft TheLight mijn rol moeten ontvangen. Aangezien TheLight apostaat is geworden, moet ik een startslechtje zijn bij even, echter is er een punt geweest waarop ik me heb bewezen bij oa Robin en ik dus geen startslechtje kan zijn.
Dan nog het punt over conversie. Als ik geconverteerd had geweest, dan had TheLight geen apostaat geworden, maar weerwolf. Ik kan dus ook onmogelijk geconverteerd zijn in dat scenario.

Conclusie ik ben niet geraddraait.
Ik snap dat je in twijfel trekt dat ik ben geraddraait, maar dat is onmogelijk gezien TheLight apostaat is geworden.
Ik vind de lunch daarentegen wel heel logisch, aangezien Adriaan in oneven bewezen is en er veel onduidelijk was over de raddraai. Dat Adriaan nu ook geraddraait blijkt geeft de oneven en even wolven nu alleen maar argumenten om mijn claim niet geraddraait te zijn in twijfel te trekken.

Ik durf vrij zeker te zeggen dat er een derde medeslechtje is geraddraait en dat die bewust stil is gehouden. Wie weet gaat het om een sterke rol (wolf in schaapskleren, nog een conversiewolf)?

WCeend!! Zomerspelen 2014

Falsifica

- Captain Jack Sparrow

CarnageRazor

Citaat van: Falsifica op 22 november 2023, 14:49:17
Carnagerazor, wat zijn jouw gedachten?

Dat er sterk wordt gespeeld, en ik op dit niveau nog niet meekan.
Op deze moment denk ik dat het vooral een kwestie wordt van claims naast elkaar leggen en de puzzel te doen vallen.

Maar allicht nog extra informatie nodig die er nu gewoon weg nog niet is.

Once is by chance,
Twice is a coïncidence,
Three is a pattern.