Discussie - Worden jullie toch die discussies niet een keer zat? wij niet!

Gestart door yasu, 8 november 2023, 18:37:01

Vorige topic - Volgende topic

thelight288

123berber

Bedankt voor de claim Falsifica.

Dit bevestigt mijn verhaal alleen maar meer.
Deze claim is puur gedaan om bangmakerij en niet gelyncht te worden.

Er kan zoals TheLight schetst geen lijk gemaakt zijn.
Nacht 2 is er iemand door de heks gered van de lunch. Gezien door de stalker én bevestigd door de heks. De lunch kan daar nooit opgegraven zijn.
Nacht 4 waren er twee nachtdoden. Een heksdode en een lunch. Nergens zijn moordrollen voor in de nacht, op de welp na. Die kon echter niet meer moorden die nacht.

WCeend!! Zomerspelen 2014

Falsifica

Er kan prima een orc rondlopen.

Dan zijn er 2 gestorven.

Maar je hebt gelijk, ik ben jager en ik neem jou mee, dus blijf vooral op mij stemmen.
Ik ben wel benieuwd naar met wie jij gekoppeld bent.
"You can always trust a dishonest man, to be dishonest. It is the honest man you should not trust, for you never know when he would be dishonest."
- Captain Jack Sparrow

123berber

Allemaal bangmakerij. Prima schiet mij maar neer!

Het feit dat je zo blijft blaten zegt voor mij genoeg.

Falsifica

Is Rampposi de laatste wolf op het board waar jij apostaat bent? Is dit waarom je zo blijft focussen op mij?
"You can always trust a dishonest man, to be dishonest. It is the honest man you should not trust, for you never know when he would be dishonest."
- Captain Jack Sparrow

123berber

Dus je beweert dat even maar 3 volbloed wolven heeft? Ik dacht dat je wel begreep dat een spel ongeveer 1/4 tot 1/3 slechtjes heeft. En 3 volbloed wolven op 23 spelers met het risico dat een deel daar opgegeten kan worden lijkt mij wat weinig. Maar sure als je daarin wil geloven en mij wil neerschieten. Be my guest.

Blijf vooral je verhaal wijzigen en lekker door roepen want je geloofwaardigheid stijgt daardoor met de seconden!

Falsifica

Er is al een welp dood, die was dan de 4e geweest.  :D

Slechte raddraaier, apostaat, orc.

Ja kan prima. Jouw snelle reactie op mij lijkt wel alsof je dit argument had klaarliggen. XD
- Captain Jack Sparrow

CarnageRazor

Ik krijg ook totaal geen hoogte van je Falsi. Daarom nu mn stem op jou.
Je mag me steeds van het tegendeel proberen overtuigen.

Once is by chance,
Twice is a coïncidence,
Three is a pattern.

Falsifica

Als er een priester is, mag die zeker water op mij gooien!

Dan is het des te duidelijker wat hier gebeurd.
- Captain Jack Sparrow

thelight288

Ik doe het niet goed haha, zo moet nu schaken nu dus dit is mn definitieve atem

Rich

Ik vind het toch een aparte situatie zo. Rampposi gaat wss inactief sterven, en dan besteed ik liever mijn stem goed. Ik vind het verhaal van Falsifica erg rammelen en ga daarom toch ook op hem stemmen. Sorry voor de korte uitleg, ik heb gewoonweg erg weinig tijd.

Falsifica

Als ik zo sterf, hoop ik dat de spelers in mijn netwerk winnen. Dankjewel voor een leuk spel!
- Captain Jack Sparrow

Falsifica

TheLight claimde gewisseld te zijn, maar dat kan helemaal niet want Robin was wolf.

Dus ik stem alvast.
- Captain Jack Sparrow

Simile

Waterwork

Citaat van: Falsifica op 23 november 2023, 21:27:02
TheLight claimde gewisseld te zijn, maar dat kan helemaal niet want Robin was wolf.

Dus ik stem alvast.

Ik kan dit confirmen. Thelight had gewisseld met Robin maar dat kan dus niet inderdaad