Nieuws:

Welkom op het nieuwe locatie van het forum
Op dit moment wordt de .nl website doorgestuurd naar de .be website.

Hoofdmenu

Welkom wolven!

Gestart door bert-boefjes, 12 april 2023, 16:05:03

Vorige topic - Volgende topic

Malanaphy

Citaat van: Lynn op 25 april 2023, 23:15:18
Citaat van: Malanaphy op 25 april 2023, 23:13:07
hoe bedoel je? ik weet niks hahahaha ik was gewoon burger

Je heb 0.0 info? je zat niet in een netwerkje ofzo, je had een telefoon, je hebt geen contact gehad met niemand? echt hoezo worden mensen dan op goed gezet i really don't get it
ja lmao maar daarom zeg ik, offer mij maar op om jezelf te redden. lijkt me een slimme tactiek want ik heb nota bene de trein op jou gezet
Waarnemingen van (mogelijke) wolven of wolvensporen kunnen doorgegeven worden via Wolf gezien. Voor dringende zaken of voor het melden van door wolven gedode schapen kunt u bellen met BIJ12 via nummer 085-4862222.

Lynn

ja oke we kijken morgen, ik ga slapen.

Mexicanobroeder

Ik heb een drank der verandering gevonden lieffies. Denk dat Mala + een andere wolf echt wel winstkans hebben, maar we moeten onze conversie goed inzetten vannacht. Ik kan een bewezen goedje neermaaien als ik sterf. Het is wel erg jammer dat Mala blijkbaar totaal niet in het netwerk zit, ik had eigenlijk verwacht dat jij in dit zogenoemde 'wisselaarnetwerk' zou zitten toen ik zag dat je hier ineens zwaaide.

Ik denk dat Lynn en ik het op termijn heel moeilijk gaan hebben, na Zab zijn wij wel aan de beurt in eender welke volgorde denk ik. Maar het is zaak dat ik vandaag dus nog niet sterf. Ik ga ook nog een grote tas kopen in de markthal denk ik, heb veel te veel geld. Ik heb overigens ook een stempas. Daarmee kan ik misschien ook nog wat rotzooi trappen.

Malanaphy

Misschien heb ik iets gemist hoor Mex maar jij wordt toch niet verdacht verder? Dus met z'n 3en kunnen we het ook gaan proberen

Sorry Lynn, denk dat aangezien je al andere dingen in het DT hebt gepost het nu ook al te laat is om met iets tegen mij te komen. Ik ga dus toch nog steeds op dezelfde manier spelen, want zoals ik zei gaat echt niemand mij geloven als ik jou nu opeens vertrouw. Sorry!

Maarja dat ik nergens in een netwerk zit is helemaal ruk, en ook echt irritant als goedje zijnde, want ik weet dus niet eens wie mij op goed heeft gezet? Wat heb ik dan hieraan, of überhaupt iemand aan die lijst hahahah. Had ook geen idee van een wisselaar
Waarnemingen van (mogelijke) wolven of wolvensporen kunnen doorgegeven worden via Wolf gezien. Voor dringende zaken of voor het melden van door wolven gedode schapen kunt u bellen met BIJ12 via nummer 085-4862222.

Lynn

Citaat van: Malanaphy op 26 april 2023, 14:09:11
Misschien heb ik iets gemist hoor Mex maar jij wordt toch niet verdacht verder? Dus met z'n 3en kunnen we het ook gaan proberen

Sorry Lynn, denk dat aangezien je al andere dingen in het DT hebt gepost het nu ook al te laat is om met iets tegen mij te komen. Ik ga dus toch nog steeds op dezelfde manier spelen, want zoals ik zei gaat echt niemand mij geloven als ik jou nu opeens vertrouw. Sorry!

Maarja dat ik nergens in een netwerk zit is helemaal ruk, en ook echt irritant als goedje zijnde, want ik weet dus niet eens wie mij op goed heeft gezet? Wat heb ik dan hieraan, of überhaupt iemand aan die lijst hahahah. Had ook geen idee van een wisselaar

Wel RH zou mislukt gewisseld zijn, dus er moet een wisselaar inzitten. Zoniet dan is wisselaar gewoon gedropt om RH eruit te werken en zijn wij niet de enige spelers die spelers weg willen.

Sorry, maar als ik dingen lees ik ik zelfs nooit zou doen omdat die spelbederf zijn moet ik hier op antwoorden.

Trouwens ik vindt dat iedereen die een openbare bengelclaim negeert en deze hangt, sowieso niet verdient om zichzelf goed te noemen. want volgens mij speel je dan niet meer als goedje maar gewoon om te kijken of je gelijk hebt. toen ik zag dat William en ik gelijk stonden en hij zijn veroordeling wilde stoppen heb ik hier eventjes geprofiteerd om te proberen recht te trekken.

Mala waarom vond je me eigenlijk verdacht?

Lynn

Citaat van: Mexicanobroeder op 26 april 2023, 09:45:54
Ik heb een drank der verandering gevonden lieffies. Denk dat Mala + een andere wolf echt wel winstkans hebben, maar we moeten onze conversie goed inzetten vannacht.

Nice wie zetten we op de lunch?

Mexicanobroeder

Bloodwolf stond niet in het lijstje bewezen spelers. Gaan we dat echt doen ja?

Lynn

Citaat van: Mexicanobroeder op 28 april 2023, 14:12:50
Bloodwolf stond niet in het lijstje bewezen spelers. Gaan we dat echt doen ja?

Wie wil je dan weg? De spelers uit Nieuwe steen gaat niet, want we weten niet wie daar lunchbescherming heeft gekregen. Dus veel blijft er niet over. Wie is er nog bewezen dan? Want mala is dus niet gewisseld want anders zou die dat zeggen dus hoe komt zij in het rijtje van bewezen spelers te staan? Hoe komen die andere daar?

De Vergulde Florijn
Dixie
Aappen21

Het oude Hart
Malanaphy
Yasu      
Zabulus

De Bosrand
Bloodwolf
Mexicanobroeder

Achter de Vesting
Lynn        
Rampposi   
Erwipro 

De Nieuwe Steen
Circle         
Katz                 
Semi Sjamaan

Bewezen
Wolf

Dus wie zetten we dan op lunch?

.

Mexicanobroeder

Bloodwolf zit in de B&B dus is sowieso geen optie. :P

Dan hebben we qua bewezen en we weten waarom:

Dixie (deurketting dus meh)
Aappen21 (Is al eens mislukt)
Circle (In de wijk met lunchbescherming)
Semi (In de wijk met lunchbescherming)

Qua semi-bewezen:
Yasu
Erwipro
Katz (In de wijk met lunchbescherming)

Rampposi
Bloodwolf (In de B&B)

Niet bewezen en hopelijk lynch:
Zabulus (Ik ga mijn stempas inzetten wanneer nodig)

Van dat rijtje lijkt Yasu me de beste toevoeging. Hij kan sowieso priester zijn geworden. Als we dat niet doen zou ik het risico nemen om te gokken in de nieuwe steen.

Lynn

Citaat van: Mexicanobroeder op 28 april 2023, 14:40:29
Bloodwolf zit in de B&B dus is sowieso geen optie. :P

Dan hebben we qua bewezen en we weten waarom:

Dixie (deurketting dus meh)
Aappen21 (Is al eens mislukt)
Circle (In de wijk met lunchbescherming)
Semi (In de wijk met lunchbescherming)

Qua semi-bewezen:
Yasu
Erwipro
Katz (In de wijk met lunchbescherming)

Rampposi
Bloodwolf (In de B&B)

Niet bewezen en hopelijk lynch:
Zabulus (Ik ga mijn stempas inzetten wanneer nodig)

Van dat rijtje lijkt Yasu me de beste toevoeging. Hij kan sowieso priester zijn geworden. Als we dat niet doen zou ik het risico nemen om te gokken in de nieuwe steen.

Aappen is mislukt geconverteerd of is wel gelukt maar houd zich stil en is gekoppeld. Paranoia Lynn is aanwezig vandaag. Ik zou trouwens nog een koppel in dit spel niet uitsluiten.

eigenlijk is quasi iedereen behalve wij "bewezen" waardoor geen idee en zijn ze gewoon aan het afstrepen.

yasu lunch is oke.

Malanaphy

Dus Yasu lunch maar wordt conversie of?

Ik vind t prima!

Lynn

Citaat van: Malanaphy op 28 april 2023, 17:16:56
Dus Yasu lunch maar wordt conversie of?

Ik vind t prima!

als jij nog een drankje hebt mag je deze inzetten, zijn we terug met 3 als ik het niet haal.

Malanaphy

Nee hahahaha like I said, ik ben hier omdat ik dat drnakje had en geluncht ben

maar mex had toch

Lynn

Citaat van: Malanaphy op 28 april 2023, 19:46:02
Nee hahahaha like I said, ik ben hier omdat ik dat drnakje had en geluncht ben

maar mex had toch

Jij hebt dat ingezet? ik dacht dat William dat had gedaan

Mexicanobroeder

Ik ga hem inzetten ja, ik weet niet of ik morgen nog overleef namelijk en we moeten alles doen om Mala nog een kans te geven. Ik ga kijken of ik voor nog een drankje ergens kan gaan. Misschien een kraak zetten bij William ofzo, maar hij kan ook andere voorwerpen hebben.