Nieuws:

Welkom op het nieuwe locatie van het forum
Op dit moment wordt de .nl website doorgestuurd naar de .be website.

Hoofdmenu

Welkom wolven!

Gestart door bert-boefjes, 12 april 2023, 16:05:03

Vorige topic - Volgende topic

Malanaphy

Citaat van: Lynn op 28 april 2023, 19:48:32
Citaat van: Malanaphy op 28 april 2023, 19:46:02
Nee hahahaha like I said, ik ben hier omdat ik dat drnakje had en geluncht ben

maar mex had toch

Jij hebt dat ingezet? ik dacht dat William dat had gedaan
Je kunt dat als goedje niet inzetten, is een passieve actie
Waarnemingen van (mogelijke) wolven of wolvensporen kunnen doorgegeven worden via Wolf gezien. Voor dringende zaken of voor het melden van door wolven gedode schapen kunt u bellen met BIJ12 via nummer 085-4862222.

Malanaphy

Zal ik verhuizen naar de Florijn (aappen en dixie) of de steen (katz en circle)?
Waarnemingen van (mogelijke) wolven of wolvensporen kunnen doorgegeven worden via Wolf gezien. Voor dringende zaken of voor het melden van door wolven gedode schapen kunt u bellen met BIJ12 via nummer 085-4862222.

Mexicanobroeder

Lastig, ik zou vooral doen wat het minste vraagtekens oplevert.

Malanaphy

erwipro claimt net bij mij helderziende

Mexicanobroeder

Durven we hem te converteren dan? Dan zal hij jou misschien ergens gezien hebben.

Blijft redelijk makkelijk te faken als hij slecht wordt namelijk.

Lynn

Citaat van: Malanaphy op 28 april 2023, 21:32:36
erwipro claimt net bij mij helderziende

waarom zou die dat doen?

Lynn

omg, ik overleef deze lynch nog :o

Malanaphy

Hij heeft mij gezien jaaa, maar wordt hij niet ook een beetje verdacht? Misschien is Yasu veiliger

Lynn

Citaat van: Malanaphy op 28 april 2023, 21:53:03
Hij heeft mij gezien jaaa, maar wordt hij niet ook een beetje verdacht? Misschien is Yasu veiliger

Hem converteren kan ook he. Aangezien mexi dat drankje ging inzetten? @Mexicanobroeder

Mexicanobroeder

Malanaphy

Lynn

Man echt dit spel bezorgd me hartaanvallen.

Mexicanobroeder

Nope, maar for reasons unknown mag ik wel opnieuw proberen.

Aappen21

Citaat van: Lynn op 28 april 2023, 23:32:05
Man echt dit spel bezorgd me hartaanvallen.
dit spel is wel plottwist achter plottwist

Malanaphy