Nieuws:

Welkom op het nieuwe locatie van het forum
Op dit moment wordt de .nl website doorgestuurd naar de .be website.

Hoofdmenu

Welkom wolven!

Gestart door bert-boefjes, 12 april 2023, 16:05:03

Vorige topic - Volgende topic

Lynn

Citaat van: Aappen21 op 29 april 2023, 10:30:06
Citaat van: Lynn op 28 april 2023, 23:32:05
Man echt dit spel bezorgd me hartaanvallen.
dit spel is wel plottwist achter plottwist

Dus aapje jij hebt wrs wel meer info over wie die wisselaar is en andere dingen?

Aappen21

Citaat van: Lynn op 29 april 2023, 11:15:21

Dus aapje jij hebt wrs wel meer info over wie die wisselaar is en andere dingen?
nope. ik weet dat jij fout gewisseld bent door erwipo

Lynn

Citaat van: Aappen21 op 29 april 2023, 20:57:15
Citaat van: Lynn op 29 april 2023, 11:15:21

nope. ik weet dat jij fout gewisseld bent door erwipo

ik heb een deurketting dus tja

Lynn

Ik denk dat rampposi wisselaar is trouwens die vertrouwd bloodwolf nu niet meer want zijn actie is mislukt op hem (neigt naar mislukte wissel)

Mexicanobroeder

Yasu proberen te converteren? Of Erwipro, Ramp of iemand anders?

Mexicanobroeder

Oh Yasu kan niet. Wie dan?

Ik kan iemand een drank der langzame dood geven. Wie is slim?
En ik wil iemand van jullie omkopen met steekpenningen, wil een van jullie dit?  :-*

Aappen21

ik zou persoonlijk voor katz gaan. hij heeft zover ik kan zien geen bewegingscensoor en deurketting

de dood is misschien iets voor: dixie?
omkopen mag mij altijd, maar je schiet er momenteel niets mee op

Mexicanobroeder

Jij krijgt 300WD. En ik heb al 2 extra stemmen. Dus ik heb best een interessante positie. Ik overweeg ook het ziekenhuis in te duiken.

Ik zou hem wel aan iemand geven waar mensen acties op gooien. Is dat Dixie denk je? Katz is een risicootje ivm zijn wijk, maar misschien moeten we die 1/3 maar nemen. Dan is Katz dus 'lunch'

Lynn

Citaat van: Aappen21 op 30 april 2023, 21:06:04
ik zou persoonlijk voor katz gaan. hij heeft zover ik kan zien geen bewegingscensoor en deurketting

de dood is misschien iets voor: dixie?
omkopen mag mij altijd, maar je schiet er momenteel niets mee op

jawel, want dat kan jullie stem van mij af op iemand anders

Aappen21

we hebben samen 5 stemmen zouden we kunnen wisselen last second na iemand anders? alsin hebben we dan een meerderheid?

Malanaphy

Ik ga niet switchen, ik kan hierna ook niet meer online komen

Ik weet het wisselaarsnetwerk :) Dixie begon als helderziende en wisselde met erwipro, wie nu wisselaar is weet ik niet
Waarnemingen van (mogelijke) wolven of wolvensporen kunnen doorgegeven worden via Wolf gezien. Voor dringende zaken of voor het melden van door wolven gedode schapen kunt u bellen met BIJ12 via nummer 085-4862222.

Malanaphy

Kiezen jullie maar wie wat waar
Waarnemingen van (mogelijke) wolven of wolvensporen kunnen doorgegeven worden via Wolf gezien. Voor dringende zaken of voor het melden van door wolven gedode schapen kunt u bellen met BIJ12 via nummer 085-4862222.

Mexicanobroeder

Citaat van: Aappen21 op 30 april 2023, 21:12:57
we hebben samen 5 stemmen zouden we kunnen wisselen last second na iemand anders? alsin hebben we dan een meerderheid?

Dat gaat helaas echt niet en is nog te variabel. Moeten we nog 2 dagen voor hebben. Daarom wil ik huidenwisselen. Ik ga voor Circle voor de huidenwissel.
Veilinghuis is ook wel interessant, met die brief van de koning die ik zou kunnen inzetten.

Mexicanobroeder

Hmm, ik had toch eerder naar het ziekenhuis moeten gaan. Maar door Dixie haar kroeg-actie durfde ik nog niet naar het ziekenhuis te gaan. Dan maar naar het veilinghuis zo.

Malanaphy

Was er nu weer conversie geprobeerd? Zo ja, gelukt? Katz is namelijk de huidige wisselaar als het goed is