Nieuws:

Heb je problemen met het forum? Contacteer Shaddow, redeast of yasu.

Hoofdmenu

Welkom wolven!

Gestart door bert-boefjes, 12 april 2023, 16:05:03

Vorige topic - Volgende topic

Mexicanobroeder

Koevoet en jachtgeweer. Als ik dus eerst ga kan ik nog iemand doden voor utility maar ja, ik vind dat ook wel weer lullig  ::)

Lijkt erop dat er inderdaad ook nog een wisselaarnetwerk is. Sinds dat die lunch/conversie nacht 3 mislukte was het hopeloos. Aangezien in dit spel grip op dat netwerk krijgen vrij.. nodig was. Nu is dat er niet en zal het wel snel klaar zijn.

Lynn

Citaat van: Mexicanobroeder op 24 april 2023, 08:37:43
Koevoet en jachtgeweer. Als ik dus eerst ga kan ik nog iemand doden voor utility maar ja, ik vind dat ook wel weer lullig  ::)

Lijkt erop dat er inderdaad ook nog een wisselaarnetwerk is. Sinds dat die lunch/conversie nacht 3 mislukte was het hopeloos. Aangezien in dit spel grip op dat netwerk krijgen vrij.. nodig was. Nu is dat er niet en zal het wel snel klaar zijn.

Winst voor slecht was sowieso hopeloos

Mexicanobroeder

Ik weet door mijn kroegactie dat Yasu zich ooit heeft laten zegenen in de kerk en heb geen zin in een bewezen priester. Ik hoop dat hij niet beschermd wordt for reasons unknown, maar ik denk dat hij van het lijstje bewezen spelers wel een prima lunchoptie is.

Mexicanobroeder

Oh nee, die is in het observatorium. F.

Semi is ook geen optie gezien zijn wijk denk ik. Katz/Aappen wil ik ook niet want dan kan ik het misschien nog ff rekken met William. Dixie heeft deurketting.

Dan wordt het Mala door afstrepen, vind ik kinda lullig want Mala heeft al vaker in dit soort spellen verloren, maar als we nog ergens een conversie pakken of een lijk maken wil ik diegene nog een kans geven en dat doen we best door nu in het volume te snijden.

Mexicanobroeder

Erwipro is misschien wel slimmer trouwens. Die is waarschijnlijk later bewezen. Aangezien er lang twijfel over hem was. Denk dat hij nu wel eens de 'wisselaar' kan zijn.

Maar goed, misschien heeft hij daarom juist bescherming. Wat denk jij?

Lynn

ik heb een boksbeugel, drankje van eeuwige duisternis en een telefoon. die boksbeugel is wel handig als ik geen lynch wordt, op wie gooi ik deze.

Malanaphy

pffffff hiervwas ik al bang voor
Waarnemingen van (mogelijke) wolven of wolvensporen kunnen doorgegeven worden via Wolf gezien. Voor dringende zaken of voor het melden van door wolven gedode schapen kunt u bellen met BIJ12 via nummer 085-4862222.

Malanaphy

jongens eerlijk, ik zou mij sacrificen want ik ga niemand kunnen overtuigen dat ik spontaan Lynn niet meer verdenk XD
Waarnemingen van (mogelijke) wolven of wolvensporen kunnen doorgegeven worden via Wolf gezien. Voor dringende zaken of voor het melden van door wolven gedode schapen kunt u bellen met BIJ12 via nummer 085-4862222.

Malanaphy

lijkt me oprecht een slim plan, het kan Lynn redden namelijk. moeten we alleen even bedenken hoe je dan weer dat ik slecht ben

Lynn

wel het spreekt voor me dat ik de bengel wilde redden :p

Maar jij hebt wrs wel de juiste info

Malanaphy

hoe bedoel je? ik weet niks hahahaha ik was gewoon burger

Lynn

had wel niet verwacht dat william effectief dat drankje zou gebruiken, als ik dat had geweten hadden we misschien wel iemand anders moeten lunchen (no offence)

Malanaphy

geen idee dus ook wie zegt dat ik confirmed ben want Dixie wil dat niet vertellen... zit geen logica in maargoed

Malanaphy

Citaat van: Lynn op 25 april 2023, 23:13:44
had wel niet verwacht dat william effectief dat drankje zou gebruiken, als ik dat had geweten hadden we misschien wel iemand anders moeten lunchen (no offence)
ik wret niet wat ie hiermee bedoelt maar ik had zelf het drankje vanaf het begin hahahaha

sorry de site glitcht echt terunt hard bij mij dus ik kan mijn spelfouten niet fixen

Lynn

Citaat van: Malanaphy op 25 april 2023, 23:13:07
hoe bedoel je? ik weet niks hahahaha ik was gewoon burger

Je heb 0.0 info? je zat niet in een netwerkje ofzo, je had een telefoon, je hebt geen contact gehad met niemand? echt hoezo worden mensen dan op goed gezet i really don't get it