Nieuws:

Welkom op het nieuwe locatie van het forum
Op dit moment wordt de .nl website doorgestuurd naar de .be website.

Hoofdmenu

Welkom wolven!

Gestart door bert-boefjes, 12 april 2023, 16:05:03

Vorige topic - Volgende topic

Lynn

ik heb van de markthal een drank der verandering gehaald YAY! We kunnen de lunch vannacht converteren.

Shaddow

Citaat van: Lynn op 19 april 2023, 09:41:17
ik heb van de markthal een drank der verandering gehaald YAY! We kunnen de lunch vannacht converteren.
Jaaaa fun <3

Zo jammer dat ik er niet ook één kon kopen.

Dixie conversie?

Lynn

ja is een goede optie.

Shaddow

zou sowieso iemand van vergulde florijn gaan, Dixie springt wel voor mij naar voren. Enig probleem is dat als goed slim is ze opnieuw gecheckt wordt, en het kan zijn dat ze lijk is. (al gok ik dat ze gewoon beschermd is)

Lynn

Citaat van: Shaddow op 19 april 2023, 09:54:37
zou sowieso iemand van vergulde florijn gaan, Dixie springt wel voor mij naar voren. Enig probleem is dat als goed slim is ze opnieuw gecheckt wordt, en het kan zijn dat ze lijk is. (al gok ik dat ze gewoon beschermd is)

Denk niet dat er een delver inzit, aangezien je een lijk kan maken op de begraafplaats

Lynn

circle is ook wel een optie aangezien zij/hij/x naar het observatorium is gegaan.

Mexicanobroeder

Ik heb een afzetlint. En nog iets waarmee ik acties op een speler met 50% kans kan laten mislukken. Ik wil van het altijd vervelende observatorium af.

Zal ik naar het ziekenhuis gaan om mogelijk de actie van het observatorium te slopen?

Hoe is het afgelopen bij jullie wijk? @Foxi Hebben ze jou nu 'op goed' staan? Of zijn Katz en Circle bekeken?

Mexicanobroeder

Mochten ze Dixie/Roodkapje gaan checken is wisselen niet heel interessant (als je Roodkapje wisselt ga je immers overdag op de lynch). Maar wellicht checken ze iemand anders samen met Dixie. In dat geval kan Dixie wisselen wel eens heel interessant zijn. Aangezien de tegenspeler meteen onder de bus zal worden geschoven. Tenzij diegene slecht/neutraal is. En Dixie lijkt me mondig genoeg om te voorkomen dat ze haar als conversie/lijk meteen weg gaan schuiven.

Dixie converteren lijkt me een risico met het oog op orakel, ik pak dan liever Katz/Circle/Aappen.

Shaddow

Ik kan het observatorium ook nog een keer verduisteren met mijn drank der duisternis; maar die werkt ook op andere locaties.

Ik weet niet hoe orakel in het observatorium werkt omdat je normaltier niet twee keer achter elkaar dezelfde persoon kan checken.

denk dat huidenwisselen met Dixie idd wel interessant kan zijn, al loop je het risico dat ze erachter komen, zeker als er allen wolven in het ziekenhuis zijn.

Of is dat niet wat je bedoelde?

Mexicanobroeder

Dat bedoel ik ja. Maar we moeten wel tegenspel gaan bieden en risico nemen denk ik, dus ja, kan dat ze het door gaan hebben, maar ja dat is een gevalletje 'kan'. Conversies zijn leuk en chill maar met enkel converteren gaan we de oorlog niet winnen, omdat het lunches kost.

Ik kon dag 1 wel beargumenteren waarom ik in het ziekenhuis was (bovendien liep ik als prins geen risico met een huidenwissel lynch), dat is nu alleen wel wat lastiger.

Shaddow

Ik kan ook Aappen21 orcen evt als we daar ook gelijk van af willen zijn, of Dixie. Zeker als er 50% kans is dat het mislukt, zeker omdat er later mensen ook Yeti-schoenen kunnen kopen.

Lynn

Citaat van: Shaddow op 19 april 2023, 13:12:11
Ik kan ook Aappen21 orcen evt als we daar ook gelijk van af willen zijn, of Dixie. Zeker als er 50% kans is dat het mislukt, zeker omdat er later mensen ook Yeti-schoenen kunnen kopen.

Wel aappen orcen lijkt me dan beter, zeker nu Dixie zegt dat ze een deurketting heeft.

Shaddow

Maar Dixie voor altijd met rust laten omdat ze een deurketting heeft helpt ook niet echt natuurlijk, en als mijn orcactie niet slaagt mag ik het volgens mij morgen gewoon opnieuw beginnen en dan sterft ze vanzelf.

Shaddow

ik had misschien beter reservesleutels kunnen gaan kopen, al was dat misschien ook wel een beetje opzichtig geweest.

Hoe zit dat voor de lunch @bert-boefjes @123berber  ? Als de plaatser een reservesleutel heeft, kunnen de wolven dan gewoon iemand met een deurketting lynchen?

Foxi

Ik ben gecheckt met Circle, maar aangezien we beide naar het ziekenhuis gegaan zijn zijn er wel lichte twijfels. Ik heb gezegd dat ik iemand onder toezicht gesteld heb, om zo lunches en kans op lijk te verminderen. Ik zal in de gaten houden of Circle LB krijgt