Nieuws:

Heb je problemen met het forum? Contacteer Shaddow, redeast of yasu.

Hoofdmenu

Welkom wolven!

Gestart door bert-boefjes, 12 april 2023, 16:05:03

Vorige topic - Volgende topic

Shaddow

Ik heb nu 925WD, zal ik een markttas van 750 kopen? :3

En Circe alsnog orcen dan? Maar ze was misschien ook hulpje toch?

Mexicanobroeder

Ik heb een loterijlot, zijn er hier meerderen? Dan kunnen we namelijk onze kansen spreiden door volledig ongelijke reeksen in te sturen.

Verder gaat vannacht dat altijd vervelende Observatorium maar eens een keer dicht. Mijn afzetlint mag eens gebruikt worden.

Lynn

Citaat van: Mexicanobroeder op 21 april 2023, 09:00:23
Ik heb een loterijlot, zijn er hier meerderen? Dan kunnen we namelijk onze kansen spreiden door volledig ongelijke reeksen in te sturen.

Verder gaat vannacht dat altijd vervelende Observatorium maar eens een keer dicht. Mijn afzetlint mag eens gebruikt worden.

dan kunnen we dit 2x na elkaar doen, aangezien shaddow nog een drankje heeft hiervoor.

Maar eum is de conversie nu mislukt? en zitten we met een lijk aangezien we toch een delver hebben en zabulus?? is naar de begraafplaats gegaan


Lynn

dubbele post sorry:

er is blijkbaar op 2 plekken een telefoon beschikbaar, zou 1 van ons misschien 1 moeten pakken?

Shaddow

Citaat van: Mexicanobroeder op 21 april 2023, 09:00:23
Ik heb een loterijlot, zijn er hier meerderen? Dan kunnen we namelijk onze kansen spreiden door volledig ongelijke reeksen in te sturen.

Verder gaat vannacht dat altijd vervelende Observatorium maar eens een keer dicht. Mijn afzetlint mag eens gebruikt worden.
Ja, ik heb een loterijticket! Maar nog niks gewonnen.

Shaddow

als mensen mij willen afpraten van het kopen van een 750 tas dan wacht ik daarvoor even tot de namiddag.

Lynn

in ieder geval, ik vrees dat conversie mislukt is en ben het drank je kwijt  :"(

ik denk dat ik ook maar een grote zak koop

Lynn

@Inuzuki Wie heeft Circle op gevraagd? hij zou dit gemeld hebben in de wijk

Inuzuki


Inuzuki

Oeff is wel pittig, ik lig meteen onder schot en heb mn verhaal helemaal niet klaar want zit er totaal niet in. Iemand tips?  XD
Ook qua locatie? Merk dat ik even echt niet meer weet wat te doen. Zal in elk geval in het dt laten weten dat ze iemand onder toezicht gesteld heeft bij het ziekenhuis, dat was ook haar eigen verhaal  ::)

Lynn

Kunnen we Semi of bloodwolf op de lunch gooien, Dixie orcen (zij gaat lunch bescherming krijgen dus orcen betere optie) @Shaddow , het observatorium afzetten @Mexicanobroeder  en de volgende nacht verduisteren.

Welke items heeft iedereen nog momenteel?

Lynn

Citaat van: Lynn op 21 april 2023, 09:42:28
dubbele post sorry:

er is blijkbaar op 2 plekken een telefoon beschikbaar, zou 1 van ons misschien 1 moeten pakken?

En kan iemand hierop antwoorden want momenteel heeft geen enkel slechtje een telefoon, wat een voordeel geeft aan goed want zij kunnen buiten het forum om netwerken.

Inuzuki

Ik heb een telefoon

Lynn

ja ik zag het net, heb je al contact gehad met andere?

Shaddow

Ik kan verduisteren nog.

Dixie orcen is priem, ga ik inzenden