Nieuws:

Welkom op het nieuwe locatie van het forum
Op dit moment wordt de .nl website doorgestuurd naar de .be website.

Hoofdmenu

Welkom wolven!

Gestart door bert-boefjes, 12 april 2023, 16:05:03

Vorige topic - Volgende topic

Lynn

Citaat van: Foxi op 19 april 2023, 15:47:02
Ik ben gecheckt met Circle, maar aangezien we beide naar het ziekenhuis gegaan zijn zijn er wel lichte twijfels. Ik heb gezegd dat ik iemand onder toezicht gesteld heb, om zo lunches en kans op lijk te verminderen. Ik zal in de gaten houden of Circle LB krijgt

bedoel je door Semi? of ga je gecheckt worden?

Shaddow

Als ze lunchbescherming krijgt kan ik haar alsnog orcen tho

Mexicanobroeder

Ja, dat was wel subtiel 2/2 pushen van mij ja. William heeft mij door.  XD Maar goed, we zullen het maar ruiterlijk toegeven hoe het echt is gegaan en William brengt nu alsof ik echt voorstander was van 2/2, maar die post was eigenlijk heel neutraal.

Ach ja. Deze crisis overleef ik wel. Hoop ik.  :D

Ik zou zeggen dat we die lunchbescherming wijk wat moeten controleren dus ik wil het liefste daar converteren. Circle/Dixie orcen is wat mij betreft allebei prima. Enige vraag is of Circle wel goed is, ze gaat natuurlijk niet voor niets naar het ziekenhuis gisteren zou je zeggen.

Mexicanobroeder

Katz converteren zou het dan zijn. Heb het idee dat mensen wel door hebben dat hij goed is.

Mexicanobroeder

Maar weet je. Ik heb liever Aappen voor conversie. Mensen vertrouwen wel dat hij goed is en hij weet mogelijk waar ongeveer de wisselaar zit. Of dat dat dikke onzin is, die wisselaar.
Ik vind de visioenen van het Observatorium steeds irritant genoeg.

Mexicanobroeder

@Foxi Weet jij op wie Circle haar observatorium overweegt?

Foxi

Op het buurtboard staat nog niks over een orakel actie helaas. Nu kan het natuurlijk dat Circle een hulpje is

Shaddow

zabulus zegt op het dorpsboard te willen proberen om een lijk te maken.

@bert-boefjes als we iemand converteren ipv lunchen, kan daar dan alsnog een lijk van gemaakt worden?

bert-boefjes

Citaat van: Shaddow op 20 april 2023, 15:38:28
zabulus zegt op het dorpsboard te willen proberen om een lijk te maken.

@bert-boefjes als we iemand converteren ipv lunchen, kan daar dan alsnog een lijk van gemaakt worden?

Wat dat betreft hou ik de volgorde in de nachtvolgorde aan. Dus dan komt conversie van de lunch voor de Grafdelveractie.  O0
Winnaar bij de forumawards van sportiefste speler en aardigste wvw'er. En beste outfit!

Mexicanobroeder

Hebben we nu al een plan? Circle converteren lijkt me wellicht niet meer zo handig als ze lynch wordt. (Als ze gehuidenwisseld wordt is dit nogal duidelijk) Ik wil eigenlijk gewoon Aappen lunch->conversie. En we kunnen Dixie altijd proberen te Orcen, als het mislukt krijg je je poging immers terug. Is de beste manier om van haar af te komen denk ik.

Ik wil ook gewoon kennis van die wisselaar en Aappen wist van de wissel. Zodoende.

Foxi

Semi of circle krijgt lb, maar Katz vertrouwd circle niet zo volgens mij

Mexicanobroeder

@Shaddow Toch maar Circle Orcen?

Shaddow

I am so sorry mijn hoofd is ontzettend chaotisch lately en ik was vergeten dat dit nog een ding was. Ik zal reminders zetten in mijn telefoon

Inuzuki

Mexicanobroeder

Is Aappen hier nu gesignaleerd?