Welkom wolven!

Gestart door bert-boefjes, 12 april 2023, 16:05:03

Vorige topic - Volgende topic

Morana

Nee mij actief verdedigen zou ik als ik jullie was niet doen. Meer alle opties open houden. Als ik deze dag door kom ga ik wel naar het ziekenhuis onder het mom van bescherming zoeken en doe ik wel een huidenwissel denk ik

Mexicanobroeder

Ik ontkom hier niet aan.  :(

Mexicanobroeder

William wilde per se geen spreiding 2-2. Als ik daar tegenin zou zijn gegaan was ik serieus in the picture gekomen.

Ik heb in een eerder spel al OPrakel gezegd, mag ik hier dan OPservatorium zeggen? >:(

Lynn

ik ben BM, ik kan het ook niet maken om niet mee tegaan op een kans van 50% tegenover een kans van 18% de meeste items zorgen voor mislukte acties maar niet veranderende acties. Sucked dat jij als eerste bent opgevraagd. Observatorium is toch redelijke OP ofwel moeten we zorgen dat we hier eerst zijn of constant degene die hier naartoe gaan lunchen.

Semi nu lunchen lijkt me wel het beste momenteel.

Morana

Ik beschuldig maar gewoon iedereen, dan hebben ze ook niets om op af te gaan wie er wolf is. Ik wens jullie een goede overwinning toe maatjes, die zit er denk ik voor mij helaas niet meer in

Morana

Waarom semi sjamaan?
Ik zou aapen of Dixie doen. Die zijn nu straks "bewezen goed" en kern van een netwerk. Zeker met haar telefoon erbij..

Lynn

omdat hij naar het observatorium gaat. aappen en Dixie kan later nog, maar we willen niet weer zo'n toestand als deze dag toch?

Shaddow

Er zijn wel een aantal redenen waarom orakel negatief kan uitslaan.

Voornamelijk gaat het dan om de wolventovenaar, illusiewolf of torador.
Alleen zie ik dat deze helaas alle drie niet meedoen, wat de orakel een vrij sterke rol maakt.

Zal ik de observatorium voor de zekerheid in duisternis verhullen vanacht? Of het ziekenhuis evt.

Echt stom dat je nu al wegmoet Morana :'(

En dat maakt dixie ook gelijk bewezen goed.

moeten echt even kijken of we haar kunnen converteren, en of we het orakel in ons voordeel kunnen gebruiken.

Lynn

ja dat, daarom semi voor lunch en daarna zien we wel weer. ofwel als ze zien dat we nu degene lunchen die daar aanwezig is, misschien vermijden ze het dan. als we ooit weer conversie te pakken krijgen is Dixie of Aappen een goede optie.

Shaddow

Ik kan best wel goedkoop voorwerpen kopen gelukkig. Moet ik nog een huis verhullen?

ben straks wel weg want dansles.

Shaddow

Ik heb een loterijticket dus en ik wilde bij de markthal een middelgrote tas kopen, maar ik kom net 25WD tekort :')

Ik ga morgen denk ik daar een grote tas kopen, hopen dat er iets leuks bijzit

Mexicanobroeder

Ik overweeg de middelgrote tas. Willen er nog mensen naar de veiling?

Shaddow

Nee waren al 3 mensen.

Shaddow

Is wel huidenwisselaar in de vorm van ziekenhuis trouwens maar dat was vooral mex right

Mexicanobroeder