Nieuws:

Je vindt onze discordserver hier!

Hoofdmenu

Discussietopic

Gestart door bert-boefjes, 12 april 2023, 11:28:08

Vorige topic - Volgende topic

Aappen21

Citaat van: Katz op  4 mei 2023, 18:28:51
Citaat van: Aappen21 op  4 mei 2023, 18:21:03
ja maar ik heb dus een lijk checker met men gps toch beter dan je wisselaar claim

Nee, want het is niet te bewijzen? Terwijl ik wel te bewijzen ben door gelukt te wisselen met iemand.
en daar zit je weer fout. we gaan ervan uit dat twee slechtjes of 2 lijken zijn. als jij zegt dat bijv mal wisselt is, zegt dat niets over jou of hem, want jullie kunnen beide slecht zijn. en daarbij kan een speler veel meer items hebben die de wissel verstoren, terwijl mijn gps scan gegarandeert vertelt als iemand lijk is of slecht is, want als er een nachtdode is en persoon x is daar niet geweest kan persoon x niet slecht/lijk zinn
Als je maar lang genoeg domme dingen blijft doen worden ze vanzelf geniaal

bert-boefjes

Citaat van: Katz op  4 mei 2023, 15:58:08@bert-boefjes als ik een lijk of wolf schiet met het jachtgeweer win ik dan mee met goed als ik dood ben.

Het jagerschot zit in dit spel niet vast gekoppeld aan een alliantie. Dus mocht een speler in de nacht sterven en met zijn schot de laatste persoon van een andere alliantie mee nemen, waardoor het spel over is, wint de speler die geschoten heeft alsnog mee  O0
Winnaar bij de forumawards van sportiefste speler en aardigste wvw'er. En beste outfit!

Katz

Citaat van: Aappen21 op  4 mei 2023, 18:53:39
ja maar ik heb dus een lijk checker met men gps toch beter dan je wisselaar claim

Nee, want het is niet te bewijzen? Terwijl ik wel te bewijzen ben door gelukt te wisselen met iemand.
en daar zit je weer fout. we gaan ervan uit dat twee slechtjes of 2 lijken zijn. als jij zegt dat bijv mal wisselt is, zegt dat niets over jou of hem, want jullie kunnen beide slecht zijn. en daarbij kan een speler veel meer items hebben die de wissel verstoren, terwijl mijn gps scan gegarandeert vertelt als iemand lijk is of slecht is, want als er een nachtdode is en persoon x is daar niet geweest kan persoon x niet slecht/lijk zinn

Maar we kunnen jou info niet vertrouwen dat is het punt. Jij kan nog steeds slecht zijn. Terwijl ik die gelukt wisselt bewijst dat 2 spelers sws goed zijn.

Aappen21

Citaat van: Katz op  4 mei 2023, 19:12:28
Citaat van: Aappen21 op  4 mei 2023, 18:53:39

Maar we kunnen jou info niet vertrouwen dat is het punt. Jij kan nog steeds slecht zijn. Terwijl ik die gelukt wisselt bewijst dat 2 spelers sws goed zijn.
ik ben op een punt gecheckt door erwipo en jij gewisseld door yasu. we staan dus gelijk en hebben beide evenveel kans op wolf of lijk. Sterker nog ik zou willen zeggen dat JIJ meer kans hebt op lijk dan mij doordat ik een deurketting heb

Rampposi

Sorry maar ik doe yoch dit
Ben net klaar met werk.
Als katz mala schiet, en het is aappen is het al game.
Als katz aappen schiet en het is mala, is het nog geen game wper se. Vanwege de -2 stem van aappen.

Dus als katz aappen schiet is dat beter denk ik? Gezien hij vandaag niet gehuidenwisseld kan staan toch?

Katz

Citaat van: Rampposi op  4 mei 2023, 21:38:41
Sorry maar ik doe yoch dit
Ben net klaar met werk.
Als katz mala schiet, en het is aappen is het al game.
Als katz aappen schiet en het is mala, is het nog geen game wper se. Vanwege de -2 stem van aappen.

Dus als katz aappen schiet is dat beter denk ik? Gezien hij vandaag niet gehuidenwisseld kan staan toch?

Waarom zou je mij stemmen dan en niet direct aappen? Ik ga ook direct mijn twee extra stemmen weggooien, dus ik ben niet eens meer een groot target en je kan me er dan makkelijk morgen uithalen.

yasu

Ik weet zelf gewoon niet of ik het goedje ben die erin trapt :') of die als enige bij het rechte pad zit :') en ik twijfel steeds meer...

Rampposi

Dat kan ook, maar dan wil ik dat jij met mij wisselt deze nacht want ben gewoon wisselbaar.

Katz

Citaat van: Rampposi op  4 mei 2023, 21:40:15
Dat kan ook, maar dan wil ik dat jij met mij wisselt deze nacht want ben gewoon wisselbaar.

Ja is ook het plan haha

Aappen21

Citaat van: Rampposi op  4 mei 2023, 21:40:15
ramp, er zijn twee mensen die wisselaar tegen spreken van katz. tenzei jij denkt dat we beide slecht zijn, kan katz geen wisselaar zinn

Aappen21

daarbij gaat katz de brief vna de koning kopen is die morgen onlynchbaar

Rampposi

Het is meer dat jouw wijk te krachtig is na deze lynch, en het feit dat katz zijn steekpenningen moet gebruiken om zichzelf te redden hier werkt alleen maar mee later in het spel.
Ik heb geen actieblokkerende dingen bij me zoals deurkettingen en ben zowat het laatst bewezen goedje. Als ik dus sterf als iets anders dan wisselaar of geen wisselaar ben na de na ht moet het katz zijn.

En zoals we weten zoeken we wss 2 outsiders. En de enige die ik 100% vertrouw deze speldag is yasu.

Aappen21

ja maar je kan katz morgen niet lynchen

Rampposi

Jij denkt dat ik alles heb verteld wat ik heb?

Aappen21

Citaat van: Rampposi op  4 mei 2023, 21:51:24
Jij denkt dat ik alles heb verteld wat ik heb?
her is letterlijk onmogelijk met de brief van de koning maar goed succes