Nieuws:

Je vindt onze discordserver hier!

Hoofdmenu

Discussietopic

Gestart door bert-boefjes, 12 april 2023, 11:28:08

Vorige topic - Volgende topic

Malanaphy

Citaat van: Katz op  4 mei 2023, 15:43:40
Nee schat. Het gaat er om dat een mislukte wissel met jou niet te verklaren valt, met aappen is deze wel te verklaren omdat jij niet achter aappen wou gaan en vragen of hij een verklaring zou hebben. Dat vroeg ik jou om naar aappen te gaan en kijken wat hij zou hebben. Heeft aappen ook niks tegen een mislukte wissel? Daarnaast gaat aappen toch gewoon dood zoals je aangeeft, dus boeit het niets. Dan kan ik hetzelfde argument als jou gebruiken.

Als we kijken naar de moorden van de nacht erwipro en Dixie. Dan zijn dit logische moorden om te doen door yasu, aappen en jij. De rest had geen telefoon en vertrouwde hun volgens mij niet volledig. Alleszins weet ik dat circle hun niet vertrouwde. Geen idee over rampposi.
Want ik moet bewijs gaan zoeken voor wat jij beweert? Ik denk dat het bullshit is dus hoezo moet ik dan voor jou gaan rondvragen, doe dat lekker zelf XD Daarnaast heb ik nooit gezegd dat ik dat niet wilde doen, ik heb er gewoon niet op gereageerd omdat ik het een dom voorstel vond en verder weet je het gesprek zelf wel.

En jij zegt dat je Aappen zijn claim van het doodgaan niet gelooft dus voor jou is dat niet relevant. Je had het je dan ook eerder kunnen bedenken, maar je gaf zelf toe te wisselen op mij zodra ik aangaf dat ik jou zag als lijk
Waarnemingen van (mogelijke) wolven of wolvensporen kunnen doorgegeven worden via Wolf gezien. Voor dringende zaken of voor het melden van door wolven gedode schapen kunt u bellen met BIJ12 via nummer 085-4862222.

Katz

Ik gaf aan te wisselen op jou zodra je geen mogelijkheid gaf om niet gewisseld te zijn als goedje. Jij bekijkt het zeker anders.

Malanaphy

Ik was de eerste die op Lynn stemde hoor Yasu. Voor iemand die dit hele spel al 10 keer gescand heeft zou je dat moeten weten zou ik denken.

Ik heb niemand beschermd, ik deed de 1 op 3 kans.

Ik heb het helemaal niet over "leuke" gesprekken, ik heb het erover dat ik met Circle en Aappen wél op een lijn lijk te zitten en met jullie niet, ondanks dat van alle spelers jij degene zou moeten zijn waarmee ik dezelfde conclusie moet trekken. De switchup die jij opeens gisteren hebt gemaakt is echt raar, we hadden eergisteren nog een heel gesprek over alle info en opeens ben jij besties met Katz? Vind het raar, zeker gezien wat hij beweert.

Tbh ik denk dat het zo goed als gespeeld is dus ik ga niet eens meer rekken, gefeliciteerd Katz en Yasu. Ben klaar met dit spel
Waarnemingen van (mogelijke) wolven of wolvensporen kunnen doorgegeven worden via Wolf gezien. Voor dringende zaken of voor het melden van door wolven gedode schapen kunt u bellen met BIJ12 via nummer 085-4862222.

Katz

Dat ik nu ook gepusht word door circle om het op aappen te zetten. Laat me denken dat aappen niet dood kan door een jachtgeweer of alleszins minder belangrijk is.

Daarnaast zou ik juist boos moeten zijn, want dankzij mij is onze groep gaan kijken naar inuzuki en is ook shaddow er uit gevallen. Dus het argument gebruiken ik help goed zoveel slaat echt nergens op. @bert-boefjes als ik een lijk of wolf schiet met het jachtgeweer win ik dan mee met goed als ik dood ben.

Malanaphy

Lijken kunnen niet samen winnen btw, dus als jullie allebei lijk zijn en samenspelen ben je je eigen graf aan het graven (ha ha, want grafdelver en lijk enzo!)

Malanaphy

Oké laatste wat ik ga zeggen (hopelijk want ik vind het mega irritant van mezelf dat ik hier nu nog steeds mee bezig ben)

Ik denk dat we misschien nog maar met 3 goedjes zitten. We hebben het steeds over 2 niet-goedjes maar we kunnen net zo goed met 2 wolven en een lijk of 2 lijken en een wolf zitten. Eigenlijk denk ik dat dat ook het gewoon is want het hele spel is onlogisch imo.

Dus voor goed is het gewoon klaar lijkt me. Vraag is alleen of we team wolf of team lijk (of team lijk 2) een winst gunnen.

yasu

Citaat van: Malanaphy op  4 mei 2023, 15:56:54
Ik was de eerste die op Lynn stemde hoor Yasu. Voor iemand die dit hele spel al 10 keer gescand heeft zou je dat moeten weten zou ik denken.

Ik heb het helemaal niet over "leuke" gesprekken, ik heb het erover dat ik met Circle en Aappen wél op een lijn lijk te zitten en met jullie niet, ondanks dat van alle spelers jij degene zou moeten zijn waarmee ik dezelfde conclusie moet trekken. De switchup die jij opeens gisteren hebt gemaakt is echt raar, we hadden eergisteren nog een heel gesprek over alle info en opeens ben jij besties met Katz? Vind het raar, zeker gezien wat hij beweert.

Tbh ik denk dat het zo goed als gespeeld is dus ik ga niet eens meer rekken, gefeliciteerd Katz en Yasu. Ben klaar met dit spel

Met een speler werk je echter geen persoon eruit xD Ik vind het altijd gewoon naar als mensen hunzelf zien als de big saviour ofzo voor het eerst stemmen op een slechtje, kan ik gewoon oprecht heel slecht tegen. Ik kan ook zeggen dat het naar is dat dixie en erwipro dood zijn omdat ze wel samen ongeveer het volledige netwerk hebben opgebouwd aan goedjes op het begin. Die hebben eigenhandig gezorgd dat niet alle goedjes chop chop chop weg zijn gevaagd. Ik was vanaf dag 3 al bewezen bij ze en wist al erg lang van ze af. Als ik zo nodig lijk was had ik ze ook al een paar nachten lang om kunnen leggen.

Ik ben met niemand besties. Jullie kunnen allemaal lekker praten en theoriën opgooien en niemand van jullie heeft een waterdicht verhaal over de mensen die verdacht worden.

Circle lijkt op Aap en Katz te zitten
Katz op Jou en Aap
Ik op Aap en circle of Katz
aap op katz en (jij en ramp zijn beide goede lijktargets)
Jij op Katz en mij
ramp geen idee

De verdenkingen lijken dus net zo erg in cirkels te gaan als de informatie. Ik probeer gewoon uit te vogelen waar de 2 slechtjes/lijken zitten. niet 1, maar beide.

Citaat van: Malanaphy op  4 mei 2023, 15:58:37
Lijken kunnen niet samen winnen btw, dus als jullie allebei lijk zijn en samenspelen ben je je eigen graf aan het graven (ha ha, want grafdelver en lijk enzo!)

Je geeft hier letterlijk zelf een reden waarom ik en katz niet beiden lijk dan zouden zijn en toch verdenk je ons samen nu exact van zoiets.. Ik probeer meer te vragen om verder te kijken dan alleen de theorieën die allemaal naar je toe zijn geslingerd dit hele spel en diezelfde "lijn" waar je op zit kritisch te bekijken.

En tuurlijk is het spel zo goed als gespeeld, katz heeft nog genoeg bonusstemmen om als hij slecht is en deze dag overleeft (en er 2 doden vallen) zelfstandig het spel te winnen, aappen heeft 2 minstemmen waarmee hij eigenhandig als hij als slecht deze nacht overleeft (en er 2 doden vallen) het spel wel zou moeten kunnen winnen. Ik zou daarom ook 1 van de twee doen, of Katz eruit en dat hij aap alsnog neerknalt, dan mogen wij met zijn vieren maar uitzoeken wie het andere lijk is, maar dan zijn beide "risico's" er als het goed is uit..

Citaat van: Malanaphy op  4 mei 2023, 16:07:23
Ik denk dat we misschien nog maar met 3 goedjes zitten. We hebben het steeds over 2 niet-goedjes maar we kunnen net zo goed met 2 wolven en een lijk of 2 lijken en een wolf zitten. Eigenlijk denk ik dat dat ook het gewoon is want het hele spel is onlogisch imo.

Dus voor goed is het gewoon klaar lijkt me. Vraag is alleen of we team wolf of team lijk (of team lijk 2) een winst gunnen.

Dat zou kunnen, maar als ik daar nu maar gewoon van uit ga kan ik ook net zo goed op mezelf stemmen, want dan ben ik mijn hele dag ook aan het weggooien voor een kansloze zaak. En ik zou toch mogen hopen gezien hoe gigantisch slecht team slecht ervoor stond na al die lynches dat als het echt zo zit er totaal geen balans was, want dan had team goed al dagen geleden uitgeroeid kunnen zijn als niet al die lynches richting slechtjes gingen.

Aappen21

dat zou mijn voorstel zijn yasu, katz eruit stemmen en mij schieten
Als je maar lang genoeg domme dingen blijft doen worden ze vanzelf geniaal

Katz

@yasu je kunt ook mijn bonusstemmen onderuit halen door wat ik in privé heb aangegeven. Als circle, Mala en aappen op mij stemmen en ramp en jij met mij op aappen. Ben ik geneigd om mijn extra stemmen te gebruiken waardoor ik minder sterk ben.

Katz

Daardoor kan ik zelf ook mogelijks nog iemand volgende dag bewijzen met mij als mijn wissel slaagt.

Aappen21

katz, waarom heb je zo'n hekel aan mij gwn te schieten?

Katz

Citaat van: Aappen21 op  4 mei 2023, 16:51:56

Omdat je iets te graag wilt geschoten worden dus ik denk dat je er bescherming tegen hebt. Iedereen van jullie groepje geeft ook aan jou te schieten.

Aappen21

Citaat van: Katz op  4 mei 2023, 16:54:02
Citaat van: Aappen21 op  4 mei 2023, 16:51:56

Omdat je iets te graag wilt geschoten worden dus ik denk dat je er bescherming tegen hebt. Iedereen van jullie groepje geeft ook aan jou te schieten.
wie wil je dan schieten?

Katz

Malanaphy ik tel tot 123

Aappen21

Citaat van: Katz op  4 mei 2023, 16:58:49
Malanaphy ik tel tot 123
o die staat ook op men verdachtenlijst. dus dat is wat mij betreft een deal