Nieuws:

Je vindt onze discordserver hier!

Hoofdmenu

Discussietopic

Gestart door bert-boefjes, 12 april 2023, 11:28:08

Vorige topic - Volgende topic

Katz

Persoonlijk vind ik het nu wel verdacht van yasu dat hij komt met een ding om zowel aappen als mij eruit te werken. Terwijl we evengoed alleen aappen eruit kunnen werken en mijn stemmen kunnen verspillen. En dan mogelijks morgen twee mensen te bewijzen.

Waarom vind je dat geen goed idee @yasu?

Aappen21

nee nee katz nu heb je een deal gesloten now you cant back out
Als je maar lang genoeg domme dingen blijft doen worden ze vanzelf geniaal

Aappen21

daarbij heb ik een gps tracker. dus we je wisselaars belofte doet niets

Katz

Citaat van: Aappen21 op  4 mei 2023, 17:13:47
daarbij heb ik een gps tracker. dus we je wisselaars belofte doet niets

Huh hoe bedoel je gps tracker?

Aappen21

Voorwerp: GPS tracker
Prijs: 500 WD
Eigenschap: Spelers met een GPS tracker kan iedere nacht de naam insturen van een andere speler. Hij krijgt dan te horen of die speler die nacht andere spelers bezocht heeft om zo zijn acties/voorwerpen te gebruiken. Hij krijgt niet te horen wat die speler gedaan heeft, alleen bij wie hij allemaal langs geweest is.

yasu

Citaat van: Katz op  4 mei 2023, 17:09:39
Waarom vind je dat geen goed idee @yasu?

Dat heb ik nergens genoemd toch? Iig zou ik het liefst beide risico's weg willen spelen, hoe dat gebeurt is me om het even xD

Rampposi

Kijk ik wil aappen katz en mala er uit want vertrouw ze alledrie niet. Dus als katz jager is + jachtgeweer kan hij ze toch allebei schieten?

Malanaphy

Citaat van: Rampposi op  4 mei 2023, 17:57:26
Kijk ik wil aappen katz en mala er uit want vertrouw ze alledrie niet. Dus als katz jager is + jachtgeweer kan hij ze toch allebei schieten?

Citaat van: Malanaphy op  3 mei 2023, 22:27:18
Ik zet mijn stem op Katz. Ik vind hem te pusherig op Aappen. Met een theorie die technisch gezien wel klopt, maar waar we mee zitten is dat we niet weten tegen elke rollen we nu zitten. Ik hoor mensen praten over twee lijken of een lijk en een wolf, allebei denk ik dat goed kunnen. Aappen gaat toch dood, zegt hij, dus ik vind hem nog geen prioriteit. Desnoods morgen naar hem kijken als hij dan nog niet dood is.

Wat goed is om openbaar te hebben is dat Katz VIER keer mislukt gewisseld heeft. Sorry maar tenzij er nu een Yeti naar voren komt geloof ik dit echt niet hahaha. Een van die keren was dan ook met mij, maar ik heb geen manier waarop het bij mij had kunnen mislukken. Idem met een andere speler die goed was uit zijn lijstje.

Ik denk dat hij lijk is. Wat opzich geen prio heeft boven wolven, maar dat er een lijk in zit lijkt mij sowieso en dan hebben we hem er in ieder geval uit.
Hij is nooit jager geweest
Waarnemingen van (mogelijke) wolven of wolvensporen kunnen doorgegeven worden via Wolf gezien. Voor dringende zaken of voor het melden van door wolven gedode schapen kunt u bellen met BIJ12 via nummer 085-4862222.

Aappen21

Citaat van: Rampposi op  4 mei 2023, 17:57:26
ja maar sat was dus een leugen

Aappen21

hij heeft nu 1 achot op malanaphy staan

Katz

Ik ben Wisselaar schattie.

Daarnaast nog iets wat niet logisch is aan malanaphy als ik lijk ben geworden, is mijn schot afgegaan op iemand random die bescherming had. Daarnaast zou ik nu geen jachtgeweer hebben, dus zou malanaphy voor niks bang hoeven te zijn. Nu ze dat wel is toont dat aan dat ze weet dat ik goed ben en zij eigenlijk de slechte.

Katz

Dus malanaphy als je zeker bent dat ik lijk ben, stem gerust op mij :). Kan je toch niks aandoen x

Katz

Aappen21

ja maar ik heb dus een lijk checker met men gps toch beter dan je wisselaar claim

Katz

Citaat van: Aappen21 op  4 mei 2023, 18:21:03
ja maar ik heb dus een lijk checker met men gps toch beter dan je wisselaar claim

Nee, want het is niet te bewijzen? Terwijl ik wel te bewijzen ben door gelukt te wisselen met iemand.