Nieuws:

Heb je problemen met het forum? Contacteer Shaddow, redeast of yasu.

Hoofdmenu

Discussietopic

Gestart door bert-boefjes, 12 april 2023, 11:28:08

Vorige topic - Volgende topic

Erwipro

Als dat waar is, mag Mexi z'n stem wel even uitleggen. Ik denk dat de kans is vrij groot is dat Bloodwolf dan lijk is en Mexi als wolf hem eruit wil werken.

Mexicanobroeder

Ik heb mijn stem uitgelegd. Bloodwolf stuurde subtiel van Lynn af bij mij en mijn stem was 3 waard. Dus heel interessant voor hem. Ook gisteren probeerde hij richting mij te kijken ipv Lynn. Maar goed, als de HZ het zegt zit ik daarmee fout. Al vind ik het wel frappant dat er blijkbaar 3 check opties zijn (Orakel in het locatietopic, Wisselaar had Roodhapje mislukt gewisseld dus die zal nog ergens zitten of is ergens geconverteerd maar dat valt altijd op bij wisselaars, zal niet dezelfde zijn als de HZ omdat diegene dan ook had geweten dat Roodhapje neutraal was, en dan ook nog een HZ?) Dan is er echt een half leger aan wolven geconverteerd joh, anders kan dit toch niet?

Ik wil best op iemand anders stemmen maar heb ook geen leads over waar een conversie zit (ik weet niet wie er vroeg bewezen zijn en wie laat) en blijkbaar is iedereen ergens down the line 'bewezen' behalve ikzelf. Dus ik weet al wel weer hoe laat het is.  ::)

Katz

Citaat van: Erwipro op  2 mei 2023, 14:13:43
Als dat waar is, mag Mexi z'n stem wel even uitleggen. Ik denk dat de kans is vrij groot is dat Bloodwolf dan lijk is en Mexi als wolf hem eruit wil werken.

Waarom zou Bloodwolf lijk zijn? Ik zie hem niet snel geluncht/georct worden tbh.

Mexicanobroeder

In het begin van het spel zou wel kunnen, toen stond Bloodwolf relatief hoog op de bewijsladder.

Malanaphy

Zal dat bewijsladder ding wel gemist hebben, maar ik vind het BW/lijk verhaal persoonlijk nu wat far fetched. Dat hij neutraal is betekent niet gelijk dat hij lijk is hahaha
Waarnemingen van (mogelijke) wolven of wolvensporen kunnen doorgegeven worden via Wolf gezien. Voor dringende zaken of voor het melden van door wolven gedode schapen kunt u bellen met BIJ12 via nummer 085-4862222.

Malanaphy

Heb iets gehoord over Rampposi waardoor ik voor nu mijn stem van hem af haal
Waarnemingen van (mogelijke) wolven of wolvensporen kunnen doorgegeven worden via Wolf gezien. Voor dringende zaken of voor het melden van door wolven gedode schapen kunt u bellen met BIJ12 via nummer 085-4862222.

Circle

Als die informatie klopt, lijkt de kans me groot dat het om een lijk gaat. Ik begrijp inmiddels dat de bron niet gedeeld gaat worden hier, maar het lijkt me wel verstandig dat iemand naast Dixie dit weet. Mocht de info onjuist zijn, dan is meer dan 1 iemand hiervan op de hoogte.

Mijn stem gaat dan ook naar BW.

Aappen21

Citaat van: Circle op  2 mei 2023, 19:49:23
Als die informatie klopt, lijkt de kans me groot dat het om een lijk gaat. Ik begrijp inmiddels dat de bron niet gedeeld gaat worden hier, maar het lijkt me wel verstandig dat iemand naast Dixie dit weet. Mocht de info onjuist zijn, dan is meer dan 1 iemand hiervan op de hoogte.

Mijn stem gaat dan ook naar BW.
wat wen slechte woordgrap.

Als je maar lang genoeg domme dingen blijft doen worden ze vanzelf geniaal

BloodWolf14

Ik heb mijn rolclaim voor afgelopen nacht al bij Yasu gelegd in ons gesprek. Dat ik als Neutraal gezien ben klopt. Helaas geen Lijk.

Aappen21

Citaat van: BloodWolf14 op  2 mei 2023, 20:32:36
Ik heb mijn rolclaim voor afgelopen nacht al bij Yasu gelegd in ons gesprek. Dat ik als Neutraal gezien ben klopt. Helaas geen Lijk.
waarom yasu?

yasu

Ik heb er om eerlijk te zijn ook nog wel lichte twijfels over. Vooral ook omdat ik een dejavu heb naar (ik geloof) een jaar geleden waarin bw exact hetzelfde claimde en het spel exact hetzelfde erna liep en hij toen slecht bleek te zijn.. dus ik weet oprecht nog niet in hoeverre ik erin geloof. Zelf heb ik ook nog niet zoveel om op Mex te stemmen omdat ik het gevoel heb dat Lynn hem niet bepaald in vertrouwen nam, maar juist ook verdacht. Maar ik weet oprecht niet of ik dan maar door het dejavu op bw zou willen stemmen. Er lijken geen echt andere opties opgegooid te worden. En het zou best lullig zijn als net de wolven lijken te zitten bij de mensen die niet gecontroleerd zijn in the end xD dat zou toeval zijn

Mexicanobroeder

Gezien de laatste post van yasu ga ik geen risico nemen, hij zegt eigenlijk wel hoe het zit. "We gaan eerst zeker checken of er geen slechtje tussen de niet gecheckten zit", en dat zijn er als we het lijstje moeten geloven 3, waarvan de andere 2 iemand heeft geroepen "ja hoi diegene is niet slecht", dusja afstrepen leidt tot mij. Ik doe dit liever niet, maar ik ga nog liever niet dood door de lynch. En hopelijk wordt er toch iets gedaan vannacht waaruit duidelijk wordt dat ik goed ben. Met alle extra opties voor extra stemmen en veel mensen die nog niet gestemd hebben ga ik het risico niet lopen.

yasu

Was niet wat ik met mijn post bedoelde, maar huidig lijkt het tussen jullie te gaan en heb ik bij beide voor en tegens xD maar ik snap dat je de brief inzet.

Aappen21

ik had het liefst mexicaan eruit gestemd. ik vertrouw hem voor geen meter. ik vind zijn posts minder dit spel en ondanks dat iedereen zijn motivatie voor het spel minder is na zoveel speldagen, heb ik gewoon een heel slecht gevoel bij hem.

Ik denk niet dat het bloodwolf is, al vertrouw ik yasu niet. Ik heb liever dat hij ook bij dixie gaat claimen

Rich

Best bijzonder ook om nu te vragen of er wat wordt "gedaan" om je op goed te zetten. Daarvoor moet je nou net niet naar het ziekenhuis gaan. Of wel natuurlijk, als je slecht bent.