Nieuws:

Je vindt onze discordserver hier!

Hoofdmenu

Discussietopic

Gestart door bert-boefjes, 12 april 2023, 11:28:08

Vorige topic - Volgende topic

Erwipro

Citaat van: Williambz op 24 april 2023, 22:49:32
Ik ben ook wel benieuwd wat nou je reden op mij is Erwipro. Is het serieus alleen om het feit dat ik dat drankje heb gekocht? En heb je dus geen betere opties met argumenten?
Ja, alleen dat drankje vind ik reden genoeg. Vooral omdat het drankje voor een slechtje veel meer voordelen biedt dan een goedje. En ook al ben je goedje, dan is er een gevaar voor conversie uit. Nu je dat drankje zo bagatelliseert vind ik mijn argument alleen maar sterker worden. Daarbij komt nog dat je naar de B&B gaat. Waarom zou je zo veel slagen om de arm houden? Iets met Occams razor.

Ik heb inderdaad geen betere argumenten. Als mijn opties Lynn en Zabulus zijn, zeg ik: Lynn komt een beetje boos over en Zabulus een beetje wispelturig. Maar dat zegt voor mij helemaal niks.

Lynn

Malanaphy

Citaat van: Lynn op 25 april 2023, 18:58:15
Het enige wat probeerde aan te kaarten was dat WW en Circle elkaar nooit konden vertrouwen in hun situatie, maar dat wordt gewoon compleet genegeerd en dan wordt ik een beetje raar van, want niemand luistert naar wat ik eigenlijk wil zeggen.

Als eerste Lynn is te stil ik verwacht meer,
Lynn merkt iets op en kaart het aan, Lynn is manipulatief en agressief.
Ligt perhaps aan mij maar ik zie precies niemand zoiets over jou zeggen? XD

Heel eerlijk gezegd als dit de enige moeite is die je gaat doen gok ik dat je gewoon een hulpje bent ofzo. Misschien dat ik dan toch op Erwipro wil, want zijn "verdediging" was natuurlijk ook een beetje ruk...
Waarnemingen van (mogelijke) wolven of wolvensporen kunnen doorgegeven worden via Wolf gezien. Voor dringende zaken of voor het melden van door wolven gedode schapen kunt u bellen met BIJ12 via nummer 085-4862222.

Aappen21

Citaat van: Lynn op 25 april 2023, 18:51:33
Wel het enige dat ik kan bijdrage blijkbaar is agressie, manipulatie en andere dingen, dus ik hou me afzijdig en sterf rustig als weerhamster met deurketting. veel succes nog iedereen!
We houden nog van je hoor :-*

voor BW14: ik ben niet overtuigd maar ik heb liever iemand eruit die altijd een onzekerheid gaat voor goed zijn of een heel sterk slechtje. Dan Lyne. Al ben ik bereid Lyne te stemmen. Zabalus voegt voor mijn gevoel ook niets toe. Maar hij probeert nu op zen minst te helpen
Als je maar lang genoeg domme dingen blijft doen worden ze vanzelf geniaal

yasu

Excuus... lange dagen gehad en nu pas tijd om alles echt bij te lezen en iets te roepen..
De stemming lijkt een beetje te gaan tussen William, Lynn en Zabulus zie ik en over allen vind ik wel iets te roepen.

William: het drankje kopen, dan ook nog het b&b induiken, bengel claimen met nog een zelfbescherming over. Je bent waarschijnlijk als goedje begonnen, maar ik vind het echt uitermate opvallende acties voor een goedje.
Ik begrijp dat je niet zou willen verliezen als goedje, maar ik begrijp ook dat als je een van de weinige wolven op dit moment bent je zo enorm met de rug tegen de muur staat dat je wel voor de enorm rare acties moet gaan. Je willen laten controleren is 1 ding, maar wie zegt dat je niet deze dag de b&b in bent gedoken om lekker het drankje in te zetten als wolf en nog even iemand te converteren voordat je dan waarschijnlijk gecontroleerd zal worden en het loodje zou kunnen leggen.

Lynn: ik weet persoonlijk gewoon niet je speelstijl, ik kan me vinden in de woorden die je zegt en begrijp dat je als goedje geërgerd kan worden door hoe er mogeljik door sommigen weinig echte reactie komt op je posts, ik kan ook bedenken dat je als slechtje lekker zo agressief bent om daarmee beter over te komen (want waarom zou je als slechtje er zo hard induiken right?). Ik durf gewoonweg geen uitspraak te doen over welke van de twee dit voor jou zou betekenen. Ik ben zelf geneigd echter voor nu om niet mijn stem op je te zetten.

Zabulus: je wil al het hele spel lynch zijn en doet er alles aan om mensen zo ver te krijgen je te willen lynchen, ik vind het ergens ondertussen dan ook prima (en mocht je slecht zijn dan lol, lang volgehouden met deze stijl XD).

Van deze drie zou ik huidig willen kiezen tussen Zabulus en William, waarbij ik persoonlijk neig voor nu naar Zab, maar beide zou ik helemaal prima vinden.

Citaat van: BloodWolf14 op 25 april 2023, 18:36:58
Waarom ben jij meer overtuigd van een William die op Morana en ging dan een Lynn/Zabulus die bij de lynches van Morana/Shaddow geen goede stemmen hebben gezet?

En beide van die spelers voegen minder aan het spel toe naar mijn idee dan Lynn/Zabulus

Verwacht jij oprecht dat alle slechtjes het zo gemakkelijk gemaakt zouden hebben voor ons door op Dixie te stemmen op dat punt? Like Morana had zichzelf al met post 1 vastgezet en ik denk dat jij ook weet hoe goed je er voor kan staan door een hele vroege stem te plaatsen op zo'n moment en later maar te zien hoe het loopt of je nog kans maakt je medewolf wel echt te redden.

Om het toch nog even over rampposi te hebben na afgelopen dag...
Rampposi: ja hij zette nu de eerste stem gelijk op Shaddow, nu verwacht ik echter wel dat als Rampposi wolf is dan was Shaddow natuurlijk een redelijk inactieve Ork, all in all genoeg reden om een stem te gooien op iemand die tot op dat moment niet per se als lynchslachtoffer was opgegooid, een medeslechtje is, en "minder" bij zal dragen en belangrijk zal zijn dan jij als wolf. Ik wil daar voor nu nog niets mee doen, maar al zijn voorgaande acties blijven bij mij wel nog steeds allemaal red flags. Nu noemt hij wel dezelfde mensen als ons als lynchslachtoffers op dit moment, waardoor ik hem ook hier laat staan.

Zabulus

Citaat van: yasu op 25 april 2023, 20:49:39

Zabulus: je wil al het hele spel lynch zijn en doet er alles aan om mensen zo ver te krijgen je te willen lynchen, ik vind het ergens ondertussen dan ook prima (en mocht je slecht zijn dan lol, lang volgehouden met deze stijl XD).
even een correctie: je niet druk maken of je wordt opgehangen en opgehangen willen worden zijn twee verschillende dingen. Ik wil niet opgehangen worden. Dat maken anderen ervan onder het mom van dat ik prins ben of zo. Gelukkig ben ik geen prins (ik heb een schurft hekel aan die rol  XD).

Maar ik maak me idd niet druk of ik opgehangen wordt. Als ik opgehangen wordt, heb ik tenminste lol gehad tot die tijd.
Daarom dacht ik ook:
Laten we lekker laat een leuk lijkje maken.

En over de opmerking van Aappen: ik probeerde al op mijn eigen manier een steentje bij te dragen. Dat die niet wordt gewaardeerd is een ander verhaal, maar dat vind ik niet zo erg. Dat ik nu plotseling goed probeer te helpen (alhoewel ik het sentiment waardeer) is aan de ene kant naar mijn mening een overwaardering van mijn vraag over het observatorium, en een onderwaardering van andere manieren van spelers uitlokken. Maar ik waardeer het sentiment  :)

Williambz

Citaat van: Erwipro op 25 april 2023, 19:11:39
Citaat van: Williambz op 24 april 2023, 22:49:32
Ik ben ook wel benieuwd wat nou je reden op mij is Erwipro. Is het serieus alleen om het feit dat ik dat drankje heb gekocht? En heb je dus geen betere opties met argumenten?
Ja, alleen dat drankje vind ik reden genoeg. Vooral omdat het drankje voor een slechtje veel meer voordelen biedt dan een goedje. En ook al ben je goedje, dan is er een gevaar voor conversie uit. Nu je dat drankje zo bagatelliseert vind ik mijn argument alleen maar sterker worden. Daarbij komt nog dat je naar de B&B gaat. Waarom zou je zo veel slagen om de arm houden? Iets met Occams razor.

Ik heb inderdaad geen betere argumenten. Als mijn opties Lynn en Zabulus zijn, zeg ik: Lynn komt een beetje boos over en Zabulus een beetje wispelturig. Maar dat zegt voor mij helemaal niks.

Oke fair. De reden waarom ik naar B&B ga heb ik al 2 keer uitgelegd, dus je leest maar terug.

Moet ik nog naar de rechtzaal gaan, zodat ik gecontroleerd kan worden? Dan wil ik dat wel zsm weten ook in verband met mijn bescherming.

Circle

Ik heb niets doorslaggevends te zeggen over de drie hoofdverdachten op het moment.

Mijn eerste ingeving is om voor William te gaan. Hij heeft nu, volgens mij, nog geen kans gehad om die drank in te nemen, en daarmee neutraliseer je het risico van de drank. Doordat hij zo snel op Morana stemde zal hij waarschuwen startslechtje zijn, maar bestaat er misschien wel een grotere kans dat hij geconverteerd of lijk is geworden.

Lynn ging er inderdaad hard in en juist daardoor staat ze niet bovenaan het lijstje voor mij.

Ik heb nog nooit met Zabulus gespeeld, dus ik heb geen idee wat ik van deze speelwijze moet maken. Daardoor wel een gevaar in mijn ogen. Wat me wel opviel is dat hij aangeeft behoorlijk beschermd te zijn met verschillende voorwerpen. Maar naast een voorwerp dat hij tijdens de start mogelijk al had, heeft hij volgens mij alleen op dag 1 in de markthal mogelijk iets beschermends kunnen kopen.

Nu ik zo in de locaties zit te spitten: hij was dag 2 op de begraafplaats. Zou hij daar een lijk gemaakt hebben en daardoor zo spelen?

Dat maakt dat mijn stem toch naar William gaat.

Zabulus

Circle, ik heb nu drie voorwerpen die me beschermen, waarvan één nu niet meer nuttig is  :)

Williambz

IK RAAK DE TEL KWIJT

Williambz

Williambz

Oef dit is toch wel mijn meest pijnlijke dood. De geest van Morris wenst jullie succes

Aappen21

ja dit heeft die wel echt aan zichzelf te danken geloof ik. ik moest wel stemmen op hem toen hij na de rechtbank ging. anders was hij lunch geworden en was de chaos compleet
Als je maar lang genoeg domme dingen blijft doen worden ze vanzelf geniaal

Lynn

well done all! Gefeliciteerd met eruit stemmen van een bengel  ::)

eerlijk gezegd snap ik niet waarom jullie het perse gelijk wilde trekken tussen mij (BM) en William aangezien ik sowieso niet voor mezelf zou kiezen om opgehangen te worden. Ik heb daarna geprobeerd van hem in het spel te houden maar niemand nam verder de moeite (zelfs niet degene die hem eigenlijk niet verdacht vonden)  om hem alsnog te proberen redden. En dan ben ik degene die verdacht wordt  ???.

Lynn

Citaat van: Aappen21 op 25 april 2023, 22:47:47
ja dit heeft die wel echt aan zichzelf te danken geloof ik. ik moest wel stemmen op hem toen hij na de rechtbank ging. anders was hij lunch geworden en was de chaos compleet

Hij was bengel en zat in de B&B, Alsof slecht zou proberen van hem te lunchen slechtste argument ooit aappen