Nieuws:

Je vindt onze discordserver hier!

Hoofdmenu

Discussietopic

Gestart door bert-boefjes, 12 april 2023, 11:28:08

Vorige topic - Volgende topic

Aappen21

Citaat van: Zabulus op 25 april 2023, 13:18:09
Ik wou trouwens iets in de groep gooien.

Na de komende nacht zou ik denk ik graag naar het observatorium gaan om mijn zuurverdiende geld uit te geven. Nu zie ik ook dat het observatorium snel bezet is en ik meestal niet zo snel. Eigenlijk wil ik hem reserveren  (A)

Nu ben ik misschien niet het meest vertrouwd in dit spel dus vroeg ik me af hoe men er tegenover stond  ;)

Ik heb liever iemand uit het confirmed lijstje daar. Als ik eerlijk ben met je
Als je maar lang genoeg domme dingen blijft doen worden ze vanzelf geniaal

Zabulus

Dat begrijp ik. Ik wou het ook niet kapen, maar het leek me wel leuk om te gebruiken. En en uiteraard om goed te helpen (bla bla bla). Maar dan zal ik iets anders moeten kiezen wat me leuk lijkt  ;)

Aappen21

Citaat van: Zabulus op 25 april 2023, 15:37:25
Dat begrijp ik. Ik wou het ook niet kapen, maar het leek me wel leuk om te gebruiken. En en uiteraard om goed te helpen (bla bla bla). Maar dan zal ik iets anders moeten kiezen wat me leuk lijkt  ;)
je zou goed heel goed kunnen helpen vanuit het ziekenhuis :) ik denk dat wel een van de dingen is waar goed nogwel eens hulp nodig gaat hebben

BloodWolf14

Als William vandaag overleeft (wat ik zelf wel graag zie tbh) zou ik hem graag samen met mij gecheckt zien. Dan kunnen we dit spel, op een mogelijke conversie na, wel oprollen denk ik.

Zabulus

Zoekt ziekenhuis op, en tegelijkertijd wat mijn voorwerpen eigenlijk allemaal doen...

Ziekenhuis is idd goed voor goed, maar ik wordt daar niet echt enthousiast van. De kans van één op drie om een lunch tegen te houden is een beetje meh. Daarnaast ben ik al behoorlijk beschermd met verschillende voorwerpen en kan ik zo mijn geld niet uitgegeven (wat ik juist wou doen  (A))

BloodWolf14

So, waarom worden het Lynn en William als lynchopties en niet Lynn en Zabulus? Kunnen we daar even verandering in brengen aub?

Williambz

Citaat van: Katz op 25 april 2023, 15:15:13
Citaat van: Williambz op 25 april 2023, 13:20:29
Ik ben van Zab naar Lynn gewisseld gezien de stemmen.

Na de komende nacht zou ik denk ik graag naar het observatorium gaan om mijn zuurverdiende geld uit te geven. Nu zie ik ook dat het observatorium snel bezet is en ik meestal niet zo snel. Eigenlijk wil ik hem reserveren  (A)

Nu ben ik misschien niet het meest vertrouwd in dit spel dus vroeg ik me af hoe men er tegenover stond  ;)

Nouja ik ben niet zo van het reserveren. Ik wil eigenlijk dat iemand gaat en mij checkt om zo te zien dat ik inderdaad bengel ben.

Tja gaat moeilijk als je B&B kiest  :P

Ik kan nog naar de rechtbank if you guys want. Dat wilde ik al sws doen als ik de lynch werd, dus als er mensen zijn die wel in mijn onschuldigheid geloven: zet na mijn actie in het locatietopic neer dat je voor mijn onschuld pleit. En dan mag ik hopen dat de mensen die nu op mij stemmen wel milddadiger zijn als ze in de jury komen.

Williambz

Citaat van: BloodWolf14 op 25 april 2023, 15:55:45
So, waarom worden het Lynn en William als lynchopties en niet Lynn en Zabulus? Kunnen we daar even verandering in brengen aub?

Kijk een held stapt naar voren. Bravo. Lynn heeft nog niets van haar laten horen en ben ook benieuwd waar die gebleven is. Ik heb letterlijk alles open op tafel gegooid op 1 ding na, en dat is hoevaak ik mijzelf heb beschermd. Maar toch krijg ik en shitload aan stemmen puur door dat ene shit drankje... Door Katz en Aappen omdat ze vrezen voor conversie gok ik, Erwipro omdat... ja weet ik ook niet, want hij zegt niks (maar wel fijn op een bengel!), Mexi omdat ie wolf is en Zab because its Zab.

Volgens mij denkt niemand dat ik een startwolf was door de situatie met Morana. Dus dan zou ik geconverteerd moeten zijn als ik echt een gevaar ben met dat drankje. Vinden jullie mij serieus zo verdacht overkomen dat jullie denken dat ik een conversie met dat drankje ga uitvoeren? Je kan beter op die laatse wolvenoogjes stemmen en dan zit je bij mij fout.

Het punt is dat alleen dat het voelt alsof mijn stemmers mijn posts skippen (op Katz na met 1 post <3) en niet eens moeite doen om te kijken of ze hun stem laten staan...

Aappen21

william als jij bengel bent he, waarom gingen we dan na de b&b? je kan jezelf toch immers beschermen?

Williambz

Citaat van: Williambz op 25 april 2023, 17:54:02
Citaat van: Katz op 25 april 2023, 15:15:13
Citaat van: Williambz op 25 april 2023, 13:20:29
Ik ben van Zab naar Lynn gewisseld gezien de stemmen.

Nouja ik ben niet zo van het reserveren. Ik wil eigenlijk dat iemand gaat en mij checkt om zo te zien dat ik inderdaad bengel ben.

Tja gaat moeilijk als je B&B kiest  :P

Ik kan nog naar de rechtbank if you guys want. Dat wilde ik al sws doen als ik de lynch werd, dus als er mensen zijn die wel in mijn onschuldigheid geloven: zet na mijn actie in het locatietopic neer dat je voor mijn onschuld pleit. En dan mag ik hopen dat de mensen die nu op mij stemmen wel milddadiger zijn als ze in de jury komen.

Ik wacht nog even af wat iedereen doet, maar ik gok dat Lynn ook op mij gaat en dan is het 6 + BM vs 5 op mij. Als dit nog steeds zo is rond 21:30 ga ik naar de rechtbank in de hoop dat twee mensen mij willen volgen en voor mijn onschuld willen pleiten.

Mocht ik dan toch doodgaan door de 5 koppige jury hebben de mensen die schuldig hebben gestemd in ieder geval de rest van het spel +1 stem, dus dan kan ik nog iets betekenen voor jullie, maar liever win ik het spel gewoon mee. Thank you.

Williambz

Citaat van: Aappen21 op 25 april 2023, 18:06:42
william als jij bengel bent he, waarom gingen we dan na de b&b? je kan jezelf toch immers beschermen?
Dit bedoel ik met posts lezen, want dat heb ik al gezegd.
Maar even nog een keer: dit klopt aappen, maar ik kan mijzelf maar max. 3x beschermen. En omdat ik niet denk dat we morgen al klaar zijn heb ook ik!!! behoefte aan een B&B zodat ik anderen kan beschermen.

Aappen21

Citaat van: Williambz op 25 april 2023, 18:09:32
Citaat van: Aappen21 op 25 april 2023, 18:06:42
Dit bedoel ik met posts lezen, want dat heb ik al gezegd.
Maar even nog een keer: dit klopt aappen, maar ik kan mijzelf maar max. 3x beschermen. En omdat ik niet denk dat we morgen al klaar zijn heb ook ik!!! behoefte aan een B&B zodat ik anderen kan beschermen.
Ik zal eerlijk met je zijn, maar hoe meer je post, hoe minder ik lees. en ik vermoed dat iedereen dat doet. We zijn 7 paginas aan gespam verder.

Maar dan alsnog waarom niet andersom? je wist dat deze discussie zou komen maar toch kies je er voor oncheckbaar te zijn inplaats van deze nacht checkbaar te zijn en morgen een andere speler te healen

BloodWolf14

Citaat van: Aappen21 op 25 april 2023, 18:16:06
Maar dan alsnog waarom niet andersom? je wist dat deze discussie zou komen maar toch kies je er voor oncheckbaar te zijn inplaats van deze nacht checkbaar te zijn en morgen een andere speler te healen
Waarom ben jij meer overtuigd van een William die op Morana en ging dan een Lynn/Zabulus die bij de lynches van Morana/Shaddow geen goede stemmen hebben gezet?

En beide van die spelers voegen minder aan het spel toe naar mijn idee dan Lynn/Zabulus

Lynn

Wel het enige dat ik kan bijdrage blijkbaar is agressie, manipulatie en andere dingen, dus ik hou me afzijdig en sterf rustig als weerhamster met deurketting. veel succes nog iedereen!

Lynn

Het enige wat probeerde aan te kaarten was dat WW en Circle elkaar nooit konden vertrouwen in hun situatie, maar dat wordt gewoon compleet genegeerd en dan wordt ik een beetje raar van, want niemand luistert naar wat ik eigenlijk wil zeggen.

Als eerste Lynn is te stil ik verwacht meer,
Lynn merkt iets op en kaart het aan, Lynn is manipulatief en agressief.