Nieuws:

Je vindt onze discordserver hier!

Hoofdmenu

Discussietopic

Gestart door bert-boefjes, 12 april 2023, 11:28:08

Vorige topic - Volgende topic

Malanaphy

Wil wel van stem veranderen hoor maar ik ga sws niet op Circle en stemmen op William zie ik ook het nut niet zo van in
Waarnemingen van (mogelijke) wolven of wolvensporen kunnen doorgegeven worden via Wolf gezien. Voor dringende zaken of voor het melden van door wolven gedode schapen kunt u bellen met BIJ12 via nummer 085-4862222.

Katz

Ik zou voor nu Shaddow eruit stemmen en kijken wat het geeft. Als iemand een betere optie neer kan zetten, zeg het dan zo snel mogelijk. Ik wil minstens 25 voor een optie horen van mensen die iemand anders eruit willen.

Katz

Het geeft ons ook direct meer duidelijkheid over Rampposi. Als Shaddow slecht blijkt te zijn, zal Rampposi toch goed zijn. Als Shaddow goed blijkt te zijn, kan Rampposi nog slecht zijn. En dat lijkt iedereen zijn target te zijn voor de volgende dag naast circle?

yasu

Puur om dan te zorgen dat dit geen nutteloze stemming zal worden zal ik wel mee gaan op Shaddow, maar ik ben niet enorm overtuigd, maar liever dat dan geen lynch.

Lynn

Citaat van: Katz op 23 april 2023, 20:35:24
Maar mijn gevoel zegt dat je voor drank der verandering gaat om slecht te worden in de plaats van dood te gaan als goedje (als dood goedje kan je namelijk sws niet winnen). Daarnaast word je ook direct wolf in schaapskleren wat heel veel helpt.

Als iemand drank der verandering inzet converteert die de persoon die op de lunch staat. Waar haal jij wolf in schaapskleren vandaan?

Katz

Oké de tijd is verstreken om met een ander alternatief te komen, dus jullie stemmen allemaal Shaddow?

Circle

Wat irritant dat dit zo kort voor de deadline is gedaan. Begrijpelijk, maar irritant.

Het lijkt voor mij logisch mee te stemmen op de meest verdacht 'tegenkandidaat'. Maar ik verdenk William niet gezien z'n snelle stem op Morana en vergissing met de wissel.

Ik heb Erwipro op m'n radar. Hij draagt niets bij, maar wel online. Flauw misschien om daar naar te kijken, maar ik zie nu even geen andere optie. Verder had ik in m'n buurt (ruim voor de wateractie) aangegeven wel naar de kroeg te willen. Niet veel later verscheen Erwipro daar. Toeval? Of getipt door Inu? Dat laatste argument voelt erg vergezocht, maar de tijd dringt.

Als er meer verdenking is naar Shaddow ga ik mee, maar wilde deze nog even in de groep gooien.

Aappen21

ik ben niet overtuigd van Shaddow. maar circle wil ik levend houden voor nu.
Als je maar lang genoeg domme dingen blijft doen worden ze vanzelf geniaal

Waterwork

Waarom opeens Shaddow heb ik iets gemist maar als iemand zo overtuigd wil ik best meegaan

Dixie

Citaat van: Waterwork op 23 april 2023, 21:45:28
Waarom opeens Shaddow heb ik iets gemist maar als iemand zo overtuigd wil ik best meegaan

Bij gebrek aan beter volgens mij :P

Rich

Heel vreemde timing om die brief in te zetten.

Waterwork

Citaat van: Dixie op 23 april 2023, 21:53:25
Citaat van: Waterwork op 23 april 2023, 21:45:28

Bij gebrek aan beter volgens mij :P

Er gebeuren hier hele rare dingen maar goed dat is weerwolven

yasu

Nou @Katz ik neem na afloop van deze nachtverwerking al mijn woorden wel terug van dit spel :) ik denk dat deze wissel toch wel een goed effect had en dat je ditmaal toch gelijk had over shaddow.

Rampposi

Citaat van: Semi-Sjamaan op 23 april 2023, 21:53:42
Heel vreemde timing om die brief in te zetten.
Uhm nee, anders was ik dood en ja dan wil ik die brirf wel inzetten van te voren.
Heb hier en daar ook een hint gedropt dat ik niet gelyncht kon worden

Dixie

Ik ben ook wat mensen een excuus verschuldigd :D Want ik weet nu zeker dat Katz en Circle in ieder geval allebei niet slecht zijn. Dus ik verlaat bij deze mijn tunnel :P Al blijft goed-slecht koppel en latere conversie natuurlijk altijd een optie hè ^-^