Nieuws:

Welkom op het nieuwe locatie van het forum
Op dit moment wordt de .nl website doorgestuurd naar de .be website.

Hoofdmenu

Discussietopic

Gestart door bert-boefjes, 12 april 2023, 11:28:08

Vorige topic - Volgende topic

Rampposi

In hoeverre gelooft men in de slechtheid van Circle?

Katz

Maar mijn gevoel zegt dat je voor drank der verandering gaat om slecht te worden in de plaats van dood te gaan als goedje (als dood goedje kan je namelijk sws niet winnen). Daarnaast word je ook direct wolf in schaapskleren wat heel veel helpt.

Williambz

En als ik speel dat ik het vergeten ben dat ik gewisseld sta dan is het ook niet bepaald handig dat ik daardoor op mijzelf stem. Als de deadlineverschuiving niet het plaatsgevonden heb ik mijzelf er gewoon uitgewerkt en was ik nu dood.

De stemmen nog steeds redelijk verspreid, dus ik zie het ook nog wel gebeuren dat er een paar switchen.

Katz

Citaat van: Rampposi op 23 april 2023, 20:35:07
In hoeverre gelooft men in de slechtheid van Circle?

Ik geeft het een volle 1%

Rampposi

En wie verdenk jij nu dan Katz? Ik volg door de hoeveelheid posts die je maatk je eigen gedachtegang niet meer.

Circle

Nee, dat gaat om nacht 2. Dat is dus inmiddels weer uitgewerkt.

Ik vind dat er vrij veel spelers behoorlijk stil zijn. Daardoor zijn kan ik ze echt niet goed inschatten. Dat geldt in het bijzonder voor Erwipro, Mexicanobroeder en Shaddow. Hebben ze geen tijd of geen idee wat bij te dragen? Of vinden ze het wel best dat er naar mij en Rampposi gekeken wordt en laten ze het liever op z'n beloop zo.

Dat Rampposi zo lang niets deed met de informatie gewisseld te zijn, zit me ook nog niet lekker. Ik ga er vanuit dat hij dat bericht waarin hij dat hoorde wel gelezen had. En blijkbaar was hij heel geïnteresseerd in die acties, want hij heeft 2x tarotkaarten gekocht. Maar toch doet hij hier helemaal niets mee. Hij had wel aangegeven weinig tijd te hebben, maar dan nog.

Hopelijk horen we nog snel wat van diegenen die al een tijd niets meer gepost hebben. Ik twijfel wel of we met Rampposi goed zitten, maar ik heb eigenlijk niet echt een goed alternatief nog.

Katz

Citaat van: Rampposi op 23 april 2023, 20:38:16
En wie verdenk jij nu dan Katz? Ik volg door de hoeveelheid posts die je maatk je eigen gedachtegang niet meer.

Mijn hoofdverdachten zijn Erwipro en Shaddow.

Williambz

Citaat van: Katz op 23 april 2023, 20:35:24
Maar mijn gevoel zegt dat je voor drank der verandering gaat om slecht te worden in de plaats van dood te gaan als goedje (als dood goedje kan je namelijk sws niet winnen). Daarnaast word je ook direct wolf in schaapskleren wat heel veel helpt.

Dan check je in de nacht wat ik koop. Bovendien moet je eerst geluncht worden voordat je slecht wordt hoor. En aangezien er al 2 wolven uit zijn en wellicht vandaag de 3e is dat drankje niet bepaald aantrekkelijk.

Daarnaast: hoe kom jij erbij dat je dan wolf in schaapskleren wordt?? Dit staat niet bij de omschrijving, dus ik snap niet hoe je daarbij op komt.

Mexicanobroeder

Ja sorry, ik had het vandaag weer druk. Was in het stadion waar je nul internet hebt, moest het huis opruimen, WvW zat er niet echt in. Er wordt nu ook door de vrouw verlangd dat ik De Mol ga kijken, dus een uitgebreide post zit er niet in, morgen hopelijk wel, sorry lieffies :-*

Ik wissel van "Rampposi" naar Rampposi, omdat ik niet denk dat Circle slecht is. WW gaat dit echt niet uit zijn dikke duim zuigen, dat lijkt me een te groot risico. Ik vind het wel eerder een goedjesactie om te zeggen 'ja ik ben gehuidenwisseld weet ik door mijn tarotkaarten', maar misschien hoopte hij zo om aan de lynch te ontkomen als slechtje.

Katz

Citaat van: Williambz op 23 april 2023, 20:44:50
Citaat van: Katz op 23 april 2023, 20:35:24

Dan check je in de nacht wat ik koop. Bovendien moet je eerst geluncht worden voordat je slecht wordt hoor. En aangezien er al 2 wolven uit zijn en wellicht vandaag de 3e is dat drankje niet bepaald aantrekkelijk.

Daarnaast: hoe kom jij erbij dat je dan wolf in schaapskleren wordt?? Dit staat niet bij de omschrijving, dus ik snap niet hoe je daarbij op komt.

Oh lol heb het gewoon helemaal verkeerd gelezen. En het is wel aantrekkelijk als je het spel wilt winnen tho, als je denkt geluncht te worden.

Rampposi

Ik was gedurende de eerste 48 uur van deze speldag inactief en zou ook inactief zijn geweest als er niet gewaterd zou zijn. Dat kan je zien aan het feit dat ik niet heb gepost in het DT, niet heb gestemd en geen locatie had ingestuurd. Mensen in mijn buurt kunnen ook bevestigen dan ik zowat niets heb gezegd in de eerste 48 uur. Ik deelde de info zodra ik er achter kwam en aanwezig was.

Vind het wel leuk hoe ineens die trein op mij is ontstaan toen ik er niet was, en nu ik er ben alle mensen wel op mij blijven, terwijl volgensmij de voornaamste reden was dat ik inactiever was?
Achja, het helpt ook niet mee dat bepaalde mensen dezelfde redenen 4x op een speldag benoemen (kuch william kuch).
Dat je 1x je verdenking uit, prima. Maar dat je 4x dezelfde verdenking uit in nog geen 48 uur tijd met exact dezelfde redenaties en op 4 verschillende momenten van een speldag, geeft voor mij alleen maar weer dat je iemand er per sé uit wil hebben, terwijl ik zelf de onderbouwing echt niet volg.

En voor Mex; Ik heb andere manieren om aan de lynch te ontsnappen. Maarja, dat zal je zo wel zien.

Katz

Tja als iedereen wilt blijven gaan op Circle of Rampposi. Zal ik maar op Rampposi gaan, want vertrouw Circle meer dan Rampposi. Ook al staan ze beiden eerder naar groen. Als mensen liever willen switchen naar Shaddow of Erwipro ben ik daarvoor open. Of zelfs iemand anders, die ik minder vertrouw dan hun.

Rampposi

Citaat van: Katz op 23 april 2023, 20:55:35
Tja als iedereen wilt blijven gaan op Circle of Rampposi. Zal ik maar op Rampposi gaan, want vertrouw Circle meer dan Rampposi. Ook al staan ze beiden eerder naar groen. Als mensen liever willen switchen naar Shaddow of Erwipro ben ik daarvoor open. Of zelfs iemand anders, die ik minder vertrouw dan hun.
Je gelooft niet dat ik slecht ben, maar toch stem je op mij? Ja als iedereen zo denkt, dan kom je nooit bij de échte verdachten.

Rampposi

Voor de mensen waarop bovenstaande post van toepassing is, er is een oplossing gekomen in het stemtopic.

Katz

Citaat van: Rampposi op 23 april 2023, 20:57:42
Citaat van: Katz op 23 april 2023, 20:55:35
Je gelooft niet dat ik slecht ben, maar toch stem je op mij? Ja als iedereen zo denkt, dan kom je nooit bij de échte verdachten.

Ja, klopt maar niemand luistert toch naar mij en wilt naar iemand anders gaan. Daarom ga ik liever op jou dan Circle. Wie zou jij willen stemmen, Ramp?