Nieuws:

Je vindt onze discordserver hier!

Hoofdmenu

Discussietopic

Gestart door bert-boefjes, 12 april 2023, 11:28:08

Vorige topic - Volgende topic

Lynn

Citaat van: yasu op 22 april 2023, 19:31:54
Voor mijn gevoel gaat het iets te hard richting rampposi, maar ik heb hem zelf wel genoemd als een van de kandidaten van mijn stem (zelfs op de eerste plaats op dat moment nog) dus ik denk toch dat ik ga volgen met mijn stem mits er niet meer informatie komt om mijn mening te kunnen veranderen.

Deze was me niet eerder opgevallen, maar na terug lezen vind ik deze wel verdacht. Het gaat te hard voor je gevoel, maar gaat toch mee. Na de priesteractie verander je je stem op Circle? Waarom?

Zabulus

Citaat van: Katz op 22 april 2023, 21:43:15
Wat denken jullie van de mogelijkheid dat er in elke wijk één slechtje zit?
alhoewel het zou kunnen, zou ik het erg onverstandig vinden om er van uit te gaan.

Malanaphy

Ik denk eerlijk gezegd dat we nu (globaal gezien) naar de verkeerde mensen kijken. We zijn allemaal net even iets te eensgezind voor mijn gevoel... en dat Inuzuki nu ook slecht bleek te zijn verbaasd mij niet zo veel en versterkt dit gevoel voor mij ook. Daarom ga ik denk ik morgen stemmen op iemand die tot nu toe nog niet (enorm) verdacht is geweest. Ga nog even kijken wie want ben nu moe xx
Waarnemingen van (mogelijke) wolven of wolvensporen kunnen doorgegeven worden via Wolf gezien. Voor dringende zaken of voor het melden van door wolven gedode schapen kunt u bellen met BIJ12 via nummer 085-4862222.

Malanaphy

Citaat van: Malanaphy op 22 april 2023, 22:54:13
Ik denk eerlijk gezegd dat we nu (globaal gezien) naar de verkeerde mensen kijken. We zijn allemaal net even iets te eensgezind voor mijn gevoel... en dat Inuzuki nu ook slecht bleek te zijn verbaasd mij niet zo veel en versterkt dit gevoel voor mij ook. Daarom ga ik denk ik morgen stemmen op iemand die tot nu toe nog niet (enorm) verdacht is geweest. Ga nog even kijken wie want ben nu moe xx
Voordat dit allemaal weer uit context wordt getrokken, ik zeg niet dat ik sowieso denk dat Circle, Katz etc goed zijn. Maar het zit mij toch ergens wel dwars hoe lang er nu vanuit bepaalde hoeken op hen gepusht wordt en hoe oké de meeste mensen daarmee lijken te zijn
Waarnemingen van (mogelijke) wolven of wolvensporen kunnen doorgegeven worden via Wolf gezien. Voor dringende zaken of voor het melden van door wolven gedode schapen kunt u bellen met BIJ12 via nummer 085-4862222.

Lynn

Citaat van: Malanaphy op 22 april 2023, 22:55:19
Citaat van: Malanaphy op 22 april 2023, 22:54:13
Voordat dit allemaal weer uit context wordt getrokken, ik zeg niet dat ik sowieso denk dat Circle, Katz etc goed zijn. Maar het zit mij toch ergens wel dwars hoe lang er nu vanuit bepaalde hoeken op hen gepusht wordt en hoe oké de meeste mensen daarmee lijken te zijn

Ik denk dat iedereen te gemakkelijk vind dat iemand wel goed moet zijn. Voor mij zijn er momenteel maar 2 goedjes en dat zijn ik en Semi. De rest kan nog steeds slecht zijn op deze ogenblik, ongeacht wat vorige orakelvisioenen, wissels, eventuele acties in het DT, stem acties, etc... zeggen.

Lynn

Citaat van: Waterwork op 22 april 2023, 21:25:29
Citaat van: Dixie op 22 april 2023, 21:23:08
Oh dus dat is jullie theorie, dat Foxi met een goedje gehuidenwisseld heeft en toevallig in die nacht bekeken is? Hmm ja, kan. Vind ik niet de meest geloofwaardige optie. Ik heb op een vorige speldag uitgelegd waarom ik Circle verdacht vond, dat is niet veranderd, plus dat er allemaal mensen met vage theorieën, plotselinge stemwijzigingen en halve claims haar continu van de lynch af proberen te houden.
Daarnaast stond mijn stem al op haar en is het logischerwijs - in mijn mening - niet bepaald MINDER aantrekkelijk geworden om op haar te stemmen. Ik vind het komen met gekke theorieën waarom ze misschien dan toch wel goed is niet echt een reden om mijn stem nu te veranderen.

Is het zo gekke theorie dat ik samen met Circle een walkie talkie heb en wij als goedjes zijn begonnen?

Dus jullie hebben deze nu nog, dan moeten jullie nog steeds samen op dezelfde frequentie zitten toch? en kan je niet zeggen wij zijn als goedjes begonnen, maar zijn nog steeds goed.

Waterwork

Citaat van: Lynn op 22 april 2023, 23:23:49
Oh dus dat is jullie theorie, dat Foxi met een goedje gehuidenwisseld heeft en toevallig in die nacht bekeken is? Hmm ja, kan. Vind ik niet de meest geloofwaardige optie. Ik heb op een vorige speldag uitgelegd waarom ik Circle verdacht vond, dat is niet veranderd, plus dat er allemaal mensen met vage theorieën, plotselinge stemwijzigingen en halve claims haar continu van de lynch af proberen te houden.
Daarnaast stond mijn stem al op haar en is het logischerwijs - in mijn mening - niet bepaald MINDER aantrekkelijk geworden om op haar te stemmen. Ik vind het komen met gekke theorieën waarom ze misschien dan toch wel goed is niet echt een reden om mijn stem nu te veranderen.

Is het zo gekke theorie dat ik samen met Circle een walkie talkie heb en wij als goedjes zijn begonnen?

Dus jullie hebben deze nu nog, dan moeten jullie nog steeds samen op dezelfde frequentie zitten toch? en kan je niet zeggen wij zijn als goedjes begonnen, maar zijn nog steeds goed.

Deze hebben we nog inderdaad. Maar er staat duidelijk in de omschrijving Julie zijn als goedjes begonnen

Circle

We zitten inderdaad op dezelfde frequentie en kunnen daar met elkaar communiceren. Als ik het goed interpreteer wordt de frequentie niet bepaald op de alliantie die je hebt aan het begin, maar op het moment dat je hem in je bezit krijgt. Dit zou betekenen dat WW nu absoluut goed is. Hij heeft de zijne pas na afgelopen nacht gekregen. Ik durf niet te zeggen wat er met mijn frequentie gebeurd zou zijn als ik na het ontvangen van de mijne slecht geworden zou zijn. Dat zal ik nog wel vragen. De enige zekerheid die je sowieso hebt, is dat ik goed was toen ik de mijne kreeg (na nacht 1).

Ik snap dus dat mijn bezoek aan het ziekenhuis ontzettend onhandig was en Foxi/Inu daardoor een tijdje langer buiten schot gebleven is. Over schot gesproken: toen Aappen me gisteren vroeg of ik Katz zou schieten, heb ik gezegd dat ik mijn schot op Inu had gericht (#267). Hopelijk kan dat nog een deel van de twijfels wegnemen.

Lynn

Citeer"Voorwerp: Walkie-Talkie
Prijs: Bieden
Eigenschap: Het is altijd spannend als je een walkie talkie in je handen krijgt. Je weet nooit zeker wie je aan de andere kant van de lijn krijgt. Spelers die een walkie talkie in bezit krijgen, zullen er een krijgen ingesteld op een persoonlijke frequentie. Zodra iemand anders van jouw alliantie ook een walkie talkie heeft heb je de kans dat jullie op dezelfde frequentie zitten. Dit geldt voor zowel goede als slechte spelers. Neutrale spelers zullen op de frequentie bij goed komen, tenzij ze voor slecht gekozen hebben.
Het werkt eigenlijk hetzelfde als zielsverwant/bloedbroeders. Met de uitzondering dat goede spelers wel geconverteerd kunnen worden."

yasu

Ik was iets te kort door de bocht.. ik dacht samen winnen. Inu die het voor circle leek op te nemen.. ik dacht even 1 en 1 is 2, maar ik was het ziekenhuis even weer vergeten dat ook 1 van de 2 kon wisselen en de ander niet en dit verhaal.. ik kijk morgen verder.

Lynn

Citaat van: Waterwork op 22 april 2023, 23:45:26
Citaat van: Lynn op 22 april 2023, 23:23:49

Deze hebben we nog inderdaad. Maar er staat duidelijk in de omschrijving Jullie zijn als goedjes begonnen

Dus eigenlijk kunnen zowel WW als Circle gewoon nog slecht zijn.

ofwel was Circle slecht van in het begin en ben jij ook slecht want zelfde frequentie, ofwel is WW goed en kan Circle nog altijd geconverteerd zijn of andersom. Want blijkbaar als WW op dag 3 een Walkie krijgt terwijl hij goed was, en diezelfde nacht geconverteerd, dan zitten jullie nog steeds op dezelfde frequentie. Zelfde geld voor Circle krijgt item (frequentie goed) wordt geconverteerd, blijft op dezelfde frequentie zitten.

Dus eigenlijk kunnen jullie nooit voor elkaar instaan, dus ik vind het verhaal vrij bijzonder.

Je krijgt het item, wordt geconverteerd en dan pas tijdens de dag kan je je item inzetten dus zit je op frequentie goed.

dan @Circle je kan zeggen wat je wil over een mogelijk schot dat je op iemand gaat zetten, dit is niet bewijsbaar. Je kan hierover gewoon liegen. Het is ook gewoon openbaar welke items er beschikbaar zijn op de locaties dus je kan liegen over items die je hebt genomen en wat je ermee gaat doen, want is niet bewijsbaar.

Lynn

Als je al goedje start dan op frequentie goed, als jullie beide slecht zijn is dat gewoon frequentie slecht.

Waterwork

Zou ik als ik slecht zou zijn dit zo in de groep gooien? Dan gooi ik toch alleen mijn eigen glazen in als ik slecht ben

Lynn

Citaat van: Waterwork op 23 april 2023, 00:50:45
Zou ik als ik slecht zou zijn dit zo in de groep gooien? Dan gooi ik toch alleen mijn eigen glazen in als ik slecht ben

eum neen, als ik slecht zou zijn en zou "weten" dat de andere goed zou zijn, zou ik proberen voor deze persoon in te staan ja. Want stel Circle sterft alsnog en hij is goed, kan jij zeggen TOLD YA!

Waterwork

Ik denk datje in een tunnelvisie zit. Het is duidelijk wat ik gezegd heb en de bewijzen zijn er