Nieuws:

Je vindt onze discordserver hier!

Hoofdmenu

Discussietopic

Gestart door bert-boefjes, 12 april 2023, 11:28:08

Vorige topic - Volgende topic

Aappen21

circle wat misschien wel interessant is om te weten is of het feit dat je walkie talkie al af is gegaan? dat zou je mogelijk nog wel eens kunnen helpen
Als je maar lang genoeg domme dingen blijft doen worden ze vanzelf geniaal

Katz

Citaat van: Erwipro op 22 april 2023, 21:13:08
Ik ben weer soortvan bij, maar ik heb nog wat vragen.
- Katz en Semi, wat gebeurde er nou vlak voor de vorige deadline?
- Waarom is RH eruit gegaan? Ik tel 6 stemmen, -2 voor de wijk is 4. Katz had er ook 4, inclusief Lynn's BM-stem. Lynn heeft hier zelf ook naar gevraagd maar geen antwoord gekregen.

Verder, ik ga nu op Circle. Ik vind "zou gehuidenwisseld KUNNEN zijn" te weinig verdediging, en ook al blijkt Circle goed na de lynch, we hebben in ieder geval info.

Waarom heb je nog over wat er vlak voor de deadline gebeurde? Maakt toch niks meer uit met het water nu. En met Circle als goedje ga je niet extra info vergalgen. Er is echt bijna niemand die openlijk voor haar opkomt buiten mij.

Dixie

Citaat van: Circle op 20 april 2023, 21:08:08
[....]

Reagerend op Aappen: ik wist dat hij 2 mensen uit onze wijk zou checken. Maar ik dacht slim te zijn voor Dixie in het ziekenhuis onder toezicht te stellen. Ik had dan wel op haar gestemd, maar de kans dat Morana slecht was leek me even groot en ik verwachtte dat Dixie vast geluncht zou worden als dat het geval zou zijn. Ik had me niet gerealiseerd welk effect dat op de geloofwaardigheid van het visioen zou hebben.

Katz

Ja, Inuzuki kan ook gehuidwisseld hebben hé. Een slechtje kan in dit spel ook met een goedje huidwisselen

Lynn

Citaat van: Erwipro op 22 april 2023, 21:13:08
Ik ben weer soortvan bij, maar ik heb nog wat vragen.
- Katz en Semi, wat gebeurde er nou vlak voor de vorige deadline?
- Waarom is RH eruit gegaan? Ik tel 6 stemmen, -2 voor de wijk is 4. Katz had er ook 4, inclusief Lynn's BM-stem. Lynn heeft hier zelf ook naar gevraagd maar geen antwoord gekregen.

Verder, ik ga nu op Circle. Ik vind "zou gehuidenwisseld KUNNEN zijn" te weinig verdediging, en ook al blijkt Circle goed na de lynch, we hebben in ieder geval info.

Dit en dan boos worden dat ik niet actief genoeg ben, maar mijn posts worden eigenlijk gewoon genegeerd. Zou voor minder je bek houden, wordt toch niet geluisterd.

Lynn

of er worden stomme dingen tussen uit gehaald zoals die kans berekening tijdens de 2de dag.

Aappen21

Citaat van: Lynn op 22 april 2023, 21:19:22
of er worden stomme dingen tussen uit gehaald zoals die kans berekening tijdens de 2de dag.
je hebt men volle aandacht. wie stel je op basis van de dood van inu voor om te lynchen?

Dixie

Oh dus dat is jullie theorie, dat Foxi met een goedje gehuidenwisseld heeft en toevallig in die nacht bekeken is? Hmm ja, kan. Vind ik niet de meest geloofwaardige optie. Ik heb op een vorige speldag uitgelegd waarom ik Circle verdacht vond, dat is niet veranderd, plus dat er allemaal mensen met vage theorieën, plotselinge stemwijzigingen en halve claims haar continu van de lynch af proberen te houden.
Daarnaast stond mijn stem al op haar en is het logischerwijs - in mijn mening - niet bepaald MINDER aantrekkelijk geworden om op haar te stemmen. Ik vind het komen met gekke theorieën waarom ze misschien dan toch wel goed is niet echt een reden om mijn stem nu te veranderen.

Aappen21

foxi wist dat ze war bekeken werdt dat had semi met hun dorp besproken.

Waterwork

Citaat van: Dixie op 22 april 2023, 21:23:08
Oh dus dat is jullie theorie, dat Foxi met een goedje gehuidenwisseld heeft en toevallig in die nacht bekeken is? Hmm ja, kan. Vind ik niet de meest geloofwaardige optie. Ik heb op een vorige speldag uitgelegd waarom ik Circle verdacht vond, dat is niet veranderd, plus dat er allemaal mensen met vage theorieën, plotselinge stemwijzigingen en halve claims haar continu van de lynch af proberen te houden.
Daarnaast stond mijn stem al op haar en is het logischerwijs - in mijn mening - niet bepaald MINDER aantrekkelijk geworden om op haar te stemmen. Ik vind het komen met gekke theorieën waarom ze misschien dan toch wel goed is niet echt een reden om mijn stem nu te veranderen.

Is het zo gekke theorie dat ik samen met Circle een walkie talkie heb en wij als goedjes zijn begonnen?

Lynn

Citaat van: Aappen21 op 22 april 2023, 21:20:55
Citaat van: Lynn op 22 april 2023, 21:19:22
je hebt men volle aandacht. wie stel je op basis van de dood van inu voor om te lynchen?

1 van de spelers die op RH stemde, want ik snap helemaal niet waarom je er een mogelijke delver uithaalt met geen enkele gelukte lunch. of is in de nacht bleef het rustig te simpel?

Nu de enige die nu voor mij goed is is Semi, al de rest kan gvd nog steeds slecht of mogelijk lijk zijn ongeacht of ze goed waren voor de nachten die geweest zijn.

Dixie

Citaat van: Waterwork op 22 april 2023, 21:25:29
Citaat van: Dixie op 22 april 2023, 21:23:08

Is het zo gekke theorie dat ik samen met Circle een walkie talkie heb en wij als goedjes zijn begonnen?

Nee hoor :P Dat heb ik gewoon gemist. Ik dacht dat het een hint naar een wisselaar was. Goed, dat kan. Plus dat ik ook snap dat het een slimme move is om naar het ziekenhuis te gaan als je weet dat je gecheckt wordt. Al met al goede tegenargumenten tegen mijn overtuiging dat Circle slecht is. Blijft wel de vraag, op wie moet ik dan stemmen? Want als ik heel eerlijk ben, is het nog steeds een van mijn hoofdverdachten en zie ik niet zo snel iemand die ik nog verdachter vind.

Katz

Wat denken jullie van de mogelijkheid dat er in elke wijk één slechtje zit?

Lynn

Citaat van: Katz op 22 april 2023, 21:43:15

Zo kunnen we idd gestart zijn

Waterwork

Citaat van: Katz op 22 april 2023, 21:43:15

Vind dit best een mogelijkheid ja