Nieuws:

Heb je problemen met het forum? Contacteer Shaddow, redeast of yasu.

Hoofdmenu

Discussietopic

Gestart door bert-boefjes, 12 april 2023, 11:28:08

Vorige topic - Volgende topic

Aappen21

Als je maar lang genoeg domme dingen blijft doen worden ze vanzelf geniaal

Lynn

Citaat van: Dixie op 22 april 2023, 20:26:29
Citaat van: Waterwork op 22 april 2023, 20:00:27
Ik snap oprecht niet waarom iedereen opeens meeschaapt op Rampposi. Dit klopt niet
Ik ga op Zabulus stemmen misschien is dat ook omdat zijn speelstijl mij een beetje irriteert maar ik vind hem gewoon verdachter dan Rampposi op dit mometn

Eens, ik vind dit weer een beetje lijken op het redden van iemand anders ipv het oprecht wegstemmen van een verdachte. De verdenking kwam uit het niets en ineens stemt bijna iedereen op hem. Wederom in plaats van op circle, net als gisteren :P Maar goed ::)

Ja exact hetzelfde als vorige dag

Dixie

OOOOOH oh la la Semi :D

Dixie

Kunnen we dan nu Circle eruit stemmen? Want volgens het visioen van Semi in het observatorium konnen Circle en Inuzuki samen winnen toch?

Katz

nee, inuzuki kan huidenwissel gedaan hebben. Dan kan het mogelijks niet kloppen dat ze samen konden winnen.

Aappen21

ik denk niet dat circle en inu samen slecht zijn geweest. waarom zou je anders gaan huidenwisselen?

Goed gedaan semi btw. als ik zo reken zijn er niet veel mensen die er over blijven als mogelijk slecht? ik zit heel erg in een shaddow tunnel. en ik kan het ook niet goed beargumenteren, maar hij zegt ook en doet ook net niets. I mean katz is er teminste nog soort van en zabalus ook. mijn stem zal voor nu even richting hem gaan

yasu

Kan huidenwissel hebben gedaan, maar inu zegt zelf dat circle dat niet gedaan zou hebben, dus daarbij zou ze of de waarheid spreken of circle beschermen. In that sense denk ik alsnog even voldoende voor een stem.

Waterwork

Citaat van: Dixie op 22 april 2023, 20:57:15
Kunnen we dan nu Circle eruit stemmen? Want volgens het visioen van Semi in het observatorium konnen Circle en Inuzuki samen winnen toch?

Als dit zo is kan ze alsnog slecht is zijn. Circle is 100% als een goedje begonnen.

Dixie

Ik ben echt de draad even helemaal kwijt, hoezo is er sprake van een huidenwissel? Dat hele verhaal was toch al de wereld uit geholpen? En mocht je nu proberen te claimen dat Circle wisselaar was op dag 1, dat geloof ik niet.

Shaddow

Citaat van: Aappen21 op 22 april 2023, 20:28:59
@Shaddow hey man, hoe gaat het?
Ja kan beter, alles is gewoon beetje hectisch en dan ga je achterlopen, en het is een beetje net met huiswerk. Op het moment dat je achter begint te lopen word het ook gewoon teveel om in te halen dus er gebeuren allemaal dingen die ik niet echt begrijp en ik wil eigenlijk gewoon verhalen schrijven met mijn besties maar ik heb ook niet echt tijd om alle verhalen te lezen, en beetje veel druk.

Dusja sorry voor mijn inactiviteit. Meestal ben ik super enthousiast, maar dan gebeuren er dingen in mijn leven en heb ik ineens stress of druk. ._.

Maar ik heb nog 50 minuten dus we gaan kijken hoe het loopt.

Thanks for asking, hoe gaat het bij jou?

Katz

Zou het niet slimmer zijn om iemand te stemmen die Inuzuki zat te beschermen? En dan juist ons drie op de voorgrond zette. Ik vond het persoonlijk ook super irritant dat iederen buiten ons groepje gewoon niet op Inu wou gaan. Daarom lijkt Circle me ook goed, want die wou op inu gaan. Die heeft ook in onze groep ervoor gekozen om inu te laten wateren door semi-sjamaan.

Aappen21

Citaat van: Dixie op 22 april 2023, 21:09:57
Ik ben echt de draad even helemaal kwijt, hoezo is er sprake van een huidenwissel? Dat hele verhaal was toch al de wereld uit geholpen? En mocht je nu proberen te claimen dat Circle wisselaar was op dag 1, dat geloof ik niet.
kijk eens in het ziekenhuis

Dixie

Ja, ik weet dat daar een actie is, maar was er niet al vastgesteld dat daar geen huidenwissel gedaan is maar een onder toezicht stelling?

Erwipro

Ik ben weer soortvan bij, maar ik heb nog wat vragen.
- Katz en Semi, wat gebeurde er nou vlak voor de vorige deadline?
- Waarom is RH eruit gegaan? Ik tel 6 stemmen, -2 voor de wijk is 4. Katz had er ook 4, inclusief Lynn's BM-stem. Lynn heeft hier zelf ook naar gevraagd maar geen antwoord gekregen.

Verder, ik ga nu op Circle. Ik vind "zou gehuidenwisseld KUNNEN zijn" te weinig verdediging, en ook al blijkt Circle goed na de lynch, we hebben in ieder geval info.

Katz

Citaat van: Dixie op 22 april 2023, 21:12:40
Ja, ik weet dat daar een actie is, maar was er niet al vastgesteld dat daar geen huidenwissel gedaan is maar een onder toezicht stelling?

Nee? Behalve als jij het woord van Inuzuki gelooft  ^-^