Nieuws:

Welkom op het nieuwe locatie van het forum
Op dit moment wordt de .nl website doorgestuurd naar de .be website.

Hoofdmenu

Discussietopic

Gestart door bert-boefjes, 12 april 2023, 11:28:08

Vorige topic - Volgende topic

BloodWolf14

Wat een heerlijke post, maar waar haal je die tijd vandaan xD

Overigens hoopte ik dat de andere bij de veiling ook niet zo hoog zouden bieden Katz. Ik heb er totaal maar 300 in gestopt in de hoop met lage kosten in ieder geval 1 item te halen. Helaas :s

Katz

Citaat van: Williambz op 22 april 2023, 01:45:16
Citaat van: Katz op 21 april 2023, 23:59:29
Weet je wat anders maak ik gewoon een post over hoe lief ik jullie allemaal heb  :-*.

Oh shit, door het te felle licht dat uit je kwam, was ik je helemaal vergeten. Jij hebt namelijk een puur hart. Niemand kan jou kwaadt doen en niemand doet jou ooit iets aan. Het is het sprookje zonder woorden. Alleen mooie uitstralingen zien we hier. Hij houdt zelf zo hard van jonge mensen dat hij alleen maar kan denken aan de mooie Circle, Semi-sjamaan en de verschrikkelijke Katz. Hij is alleen iets te verlegen om de goddelijke Inuzuki aan te spreken. Alleen zitten er een paar bedenkingsfouten in zijn hoofd. Hoe zouden Semi-sjamaan, Circle en ik slecht kunnen zijn? Dan kunnen we gewoon ons groepje blijven lynchbescherming geven, zodat jullie heel veel moeite zullen hebben met drie slechtjes eruit te krijgen. Wij kunnen namelijk ook de hele tijd het makelaarskantoor claimen en dan geen actie uitvoeren. Wat er dan ook voor zorgt dat niemand bij ons kan komen, behalve iemand die een drank der zuivering heeft. Zou dat dan wel gebalanceerd zijn zo een spel? Maar eigenlijk hebben we geen balans nodig tussen goed en kwaad. We hebben alleen liefde nodig in de wereld. Daardoor kan ik mij vinden in alle uitspraken van William.

Ik wil nog een shoutout geven aan onze geliefde spelleiders bert-boefjes en 123berber om dit medemogelijk te maken. Zonder hun was er geen spel met een verhaal en zou ik nooit deze post(en) mogen maken. Daarom heb ik zoveel liefde voor hun. Ze zijn de echte toppers en gelukkig dat Bert-boefjes geen lijk bleek te zijn. Anders was ik geeneens hier. Ze hebben ons ook heel veel liefde toebezorgt door de lunchen de hele tijd te laten stoppen door er geen slechtjes in te steken. Ze hebben gewoon een wereld gecreëerd zonder oorlog. Een wereld waar alleen liefde te vinden is. Daarom zeg ik jullie stem op de viespeuk Katz en het spel is voorbij!

Williambz

Citaat van: Katz op 22 april 2023, 11:35:33
Citaat van: Williambz op 22 april 2023, 01:45:16
Citaat van: Katz op 21 april 2023, 23:59:29
Weet je wat anders maak ik gewoon een post over hoe lief ik jullie allemaal heb  :-*.

Oh shit, door het te felle licht dat uit je kwam, was ik je helemaal vergeten. Jij hebt namelijk een puur hart. Niemand kan jou kwaadt doen en niemand doet jou ooit iets aan. Het is het sprookje zonder woorden. Alleen mooie uitstralingen zien we hier. Hij houdt zelf zo hard van jonge mensen dat hij alleen maar kan denken aan de mooie Circle, Semi-sjamaan en de verschrikkelijke Katz. Hij is alleen iets te verlegen om de goddelijke Inuzuki aan te spreken. Alleen zitten er een paar bedenkingsfouten in zijn hoofd. Hoe zouden Semi-sjamaan, Circle en ik slecht kunnen zijn? Dan kunnen we gewoon ons groepje blijven lynchbescherming geven, zodat jullie heel veel moeite zullen hebben met drie slechtjes eruit te krijgen. Wij kunnen namelijk ook de hele tijd het makelaarskantoor claimen en dan geen actie uitvoeren. Wat er dan ook voor zorgt dat niemand bij ons kan komen, behalve iemand die een drank der zuivering heeft. Zou dat dan wel gebalanceerd zijn zo een spel? Maar eigenlijk hebben we geen balans nodig tussen goed en kwaad. We hebben alleen liefde nodig in de wereld. Daardoor kan ik mij vinden in alle uitspraken van William.

Ik wil nog een shoutout geven aan onze geliefde spelleiders bert-boefjes en 123berber om dit medemogelijk te maken. Zonder hun was er geen spel met een verhaal en zou ik nooit deze post(en) mogen maken. Daarom heb ik zoveel liefde voor hun. Ze zijn de echte toppers en gelukkig dat Bert-boefjes geen lijk bleek te zijn. Anders was ik geeneens hier. Ze hebben ons ook heel veel liefde toebezorgt door de lunchen de hele tijd te laten stoppen door er geen slechtjes in te steken. Ze hebben gewoon een wereld gecreëerd zonder oorlog. Een wereld waar alleen liefde te vinden is. Daarom zeg ik jullie stem op de viespeuk Katz en het spel is voorbij!

Oeh lieve woorden. Maar drie keer raden met wie ik gisteren een online meet had. Jawel met onze goddelijke inuzuki en Bert  :-*

Overigens vind ik je argument dat het onwaarschijnlijk is dat jullie 3 slecht zijn je eerste vadile argument dat ik hoor. Ik had er namelijk nog niet bij stil gestaan dat jullie in hetzelfde groepje begonnen met lunch of lynch bescherming. Dit gecombineerd met het feit dat WW pleit voor de goedheid van circle ga ik wel mijn stem van haar afhalen. Deze ga ik echter niet op inu inzitten, simpelweg omdat ik nog geen verdachte actie bij haar heb gezien. Dan zal je misschien zeggen dat dat komt door een wat inactievere speelstijl, alleen heb ik bij rampposi nog steeds wel het idee van het ouijaboard + in de raadszaal gaan in mijn hoofd en hij is ook niet het meest actief.

Daarom zet ik voor nu mijn stem op rampposi

BloodWolf14

Als het klopt dat WW voor Circle in kan staan en Foxi/Inu samen met haar wint blijven voor mij de keuzes Rampposi, Shaddow, Erwipro en Lynn over als lynchopties. Ik denk dat ik hier zelf erwipro dan als minst verdacht neerzet.

Aappen21

Citaat van: BloodWolf14 op 22 april 2023, 12:20:49
Als het klopt dat WW voor Circle in kan staan en Foxi/Inu samen met haar wint blijven voor mij de keuzes Rampposi, Shaddow, Erwipro en Lynn over als lynchopties. Ik denk dat ik hier zelf erwipro dan als minst verdacht neerzet.
nee je maakt een denkfout, wie zegt dat semi sjamaan de waarheid over het orakel-visoen heeft verteld? je streept nu wel leuk door en rampposi en erwipro zijn zeker ook mijn verdachten begrijp me niet verkeerd. Maar nu maak je een denkfout
Als je maar lang genoeg domme dingen blijft doen worden ze vanzelf geniaal

Katz

Ook zijn zowel Circle als Foxi naar de huidwissel locatie gegaan, dus zelfs als semi-sjamaan goed is, zal dit geen verschil maken.

Inuzuki

Ik ben op dit moment eindelijk redelijk bijgelezen (alleen normaal hou ik in een spel netjes mn aantekeningen bij en dat moet ik nog doen, dus vergeef me als mn feiten wat minder kloppend nog zijn. Wordt nog aan gewerkt)
Ik heb nog nooit zo veel complimenten in een spel gehad, wauw. Bedankt

Citeer
Ik vind dit ook wel opmerkelijk, omdat het visioen van Semi sjamaan luidde dat Circle en Foxi (Inu) samen konden winnen en dat rijmt niet met elkaar. Circle heeft zelf geen huidenwissel gedaan (beweert ze tenminste), dus of Foxi heeft een huidenwissel gedaan of Semi liegt over het visioen.

Nu heb ik zelf wel op Circle gestemd, omdat ik haar naast Katz verdenk en nu komt Semi daar ook bij. Katz en Semi stemden natuurlijk heel laat nog beide op RH. Hiermee redt Semi Katz van de lynch. Het zou goed kunnen dat ze dit hebben afgestemd met elkaar. Dan als ik naar hun verdenkingen kijk groeit mijn verdenkingen op deze 3 nog meer. Zowel Katz als Semi willen niet op Circle stemmen. Semi benoemt haar wel als verdacht, maar niet als optie voor zijn stem. Semi benoemt Foxi als verdachte, maar die kon winnen met Circle zei hij zelf en ook is foxi een target voor circle en haar geweer. En drie keer raden wie ook Foxi/ Inu verdenkt? Jawel jawel Katz die zegt dat ze weinig bijdraagt etc. Semi benoemt nog dat hij haar dit eerder ziet doen als slechtje waar ik het ook niet mee eens ben. Foxi is ook als goedje niet de meest prominente speler en altijd wat stiller. Dit doet mij denken dat Foxi gewoon een goedje is en mogelijk zelf stond gehuidenwisseld met een slechtje als het visioen van Semi klopt. @Inuzuki Kan je vertellen of Foxi heeft gehuidenwisseld in het ziekenhuis?
Nee ze heeft geen huidenwissel gedaan, ze heeft iemand onder toezicht gesteld. Overigens hebben we geen enorme overdracht gedaan dus alle beweegredenen en dergelijke zijn voor mij wat moeilijker, die kan ik ook enkel op haar posts baseren.

Overigens snap ik ook niet heel erg goed waar nou precies de focus op circle en daarna mij vandaan komt. Sowieso lijkt het alsof er veel focus is op wat er bij ons in de buurt gebeurd. Gezien de orakel actie op mij en circle heb ik haar sowieso niet zo hoog op het verdachtenlijstje. Het feit dat ww voor haar instaat spreekt voor mij dan ook in zijn voordeel. Op een eigen lijstje met namen hoop ik als mijn overzichtje compleet is nog op terug te komen.
Daarnaast ben ik ook met Dixie in contact en hoop ik (als circle daarmee akkoord gaat) meer info over het andere visioen te geven. Het lijkt me vrij sterk dat dixie slecht is, dus wat mij betreft kunnen we die info best delen.

yasu

Waar ik zelf nog enige twijfels bij heb is in hoeverre waterwork voor circle in kan staan, ik kan me namelijk ook wel spellen herinneren waar we samen wolf waren, ik op de lynch kon belanden en hij toen ook voor mij in wilde staan om zo maar een kans te maken de lynch te overleven. Ik zou wel voorstellen hier iets verder naar te kijken, maar voor nu neem ik het wel even voor "oke" aan.

Zelf weet ik niet goed wat ik met de post van Katz aan moet persoonlijk. Dat ik "oppervlakkig" speel kan ik begrijpen, maar ik verwacht dat de meesten me ondertussen goed genoeg kennen (waaronder jij) dat dit redelijk mijn standaard speelstijl is, als ik nu echt enorm de diepte in was gedoken had je je meer zorgen moeten maken denk ik XD maarja dat is voor mij gemakkelijk praten.

Zelf neig ik tussen Rampposi, Lynn, Semi-sjamaan en toch nog Katz (het hele spel voelt toch iets niet helemaal lekker, sorry). Semi heb ik ook nog steeds het gevoel alsof daar normaal diepgaandere punten uitkomen die nu redelijk kort blijven. Ik ben wel benieuwd hoe zijn verdenkingen nu nog zitten, zijn dit nog steeds Foxi/Inuzuki, Rampposi en Zabulus? Van onze burgemeester verwacht ik ook al een tijd iets meer om op af te gaan, want heel eerlijk kan ik nog steeds geen goede mening volgen over Lynn, terwijl we toch al wat dagen verder zijn en er iets van een gevoel achter moet kunnen hangen.

Lynn

ik kan ook alleen maar afgaan op het D-topic, in mijn wijk gebeurd bar weinig eerlijk gezegd. Ik heb geen telefoon dus communicatie buiten het DT is er ook niet. Als ik enkel op het DT af moet gaan blijft mijn stem dus naar Katz gaan. Hij springt te veel in het rond voor mij is dit geen goedjes gedrag.

Stemt op Zabulus veranderd dan weer, maar in het stukje bij mij zegt hij dat hij zabulus als goedje ziet (waarom dan op hem stemmen?), zegt de wissel mogelijk tegen gehouden te hebben.

Ik vind de stemming op RH gewoon zeer verdacht ondanks mislukte wissel, aangezien er in dit spel optie te over zijn voor een mogelijke mislukte wissel, buiten het feit om dat hij gewoon delver was. Vroeg om gecheckt te worden met Dixie en alsnog wordt hij erop gegooid.

Hoe slim is het om een mogelijke neutrale speler met op nacht 2 geen lunch op de lynch te gooien?

Mexicanobroeder

Ik was vergeten dat het bij een discussiespel echt dodelijk is als je 2 dagen mist. Zeker als mensen als Katz ellenlange posts erdoor duwen voor eigenlijk geen legitieme reden.

In een spel als dit lijkt het me een kleiner risico om Circle af te schermen dan normaal, Waterwork heeft niet 100% gezegd voor haar in te staan. Maar we zullen hem geloven. Kan natuurlijk ook een slechtje zijn die zo credits probeert te scoren, maar dan moet WW wel vrij zeker zijn dat de lynch niet naar een slechtje gaat en zo duidelijk is dat niet.

Rampposi is vooral afwezig. Doet wel vreemde dingen. Is 3x in een winkel geweest denk ik? Heeft hij veel geld van zijn beroep?

Katz creeert inmiddels meer chaos dan hij goed doet. In het begin vond ik hem wel goed nadenken, inmiddels heb ik daar mijn twijfels bij. Ik snap zijn discussiestijl in dit spel niet zo goed.

Foxi/Inuzuki vind ik lastig. Het ziekenhuis in gaan nadat je weet dat je gecheckt wordt is opvallend, anderzijds is het zonde om het ziekenhuis met een nuttige actie leeg te laten. Spelers die vervangen worden is altijd vervelend, omdat je nooit kunt vragen 'waarom deed X zoiets?'

Verder nog wat namen die niet extreem opvallen, als ik vermoedelijke goedjes + Mala (die ik nog steeds wel als sowieso goed zie) houd ik over:
Erwipro
Lynn
Shaddow
Semi-Sjamaan
Zabulus

Zabulus vind ik altijd lastig, hij gedraagt zich nonchalant en doet nog steeds totaal niet mee in het wolvenvangen. Wat Katz zegt snijdt wel hout, al is hij uiteindelijk geen lynch geweest dus misschien hebben de wolven het berekenend gespeeld/risico genomen. Semi-Sjamaan heeft die observatorium-actie gedaan en wat ik eigenlijk het meest vreemd vind is dat hij die heeft gedaan op 2 mensen die het ziekenhuis in zijn gegaan? Waarom zou je dat doen, dat geeft het minste info. Is wel makkelijk om zo als slechtje verwarring te zaaien.

Erwipro en Lynn en Shaddow, ja doen die mee?

Ik vind het lastig, want de stemming lijkt te gaan tussen twee spelers die ik verdacht vind, Semi-Sjamaan en Rampposi. Een lynch van Rampposi gaat ons wel minder zeggen, maar ik vind wel dat Semi-Sjamaan in ieder geval nog iets van het spel probeert te maken. Dus ik wil hem nog wel het voordeel van de twijfel geven. Maar het zou me niet verbazen als we hier met 2 slechtjes te maken hebben. Ondanks dat Semi nu op Rampposi gaat. Als Rampposi mij kan overtuigen waarom ik niet op hem moet gaan hoor ik het graag.

Verder zal er minimaal 1 slechtje tussen de 3 'ja doen die mee' spelers zitten denk ik, en als Semi niet slecht is verwacht ik wel dat Foxi/Inuzuki of Circle slecht is, waarbij Inuzuki de meest logische is. Katz is voor mij ook nog een optie. Zabulus heb ik nu wat minder op de radar, ook omdat een aantal spelers die waarschijnlijk goed zijn hem eerder vrijpleiten.

yasu

Voor mijn gevoel gaat het iets te hard richting rampposi, maar ik heb hem zelf wel genoemd als een van de kandidaten van mijn stem (zelfs op de eerste plaats op dat moment nog) dus ik denk toch dat ik ga volgen met mijn stem mits er niet meer informatie komt om mijn mening te kunnen veranderen.

Lynn

Al die stemwissels en stemmen stinken.

Katz

Citaat van: Lynn op 22 april 2023, 19:40:05
Al die stemwissels en stemmen stinken.

Daar ben ik het mee eens. Iedereen zou mij moeten stemmen hihi  :). Maar om eens serieus te zijn. Ik zou liever stemmen zien op shaddow. Shaddow speelt als slechtje altijd inactief. William lijkt me goed door zijn posten en dat hij helemaal verkeerd zit. Een goede William is altijd heel overtuigd over dat hij gelijk in iets heeft. Ook al is het fout. Gelijk in het spel toen ik lijk was, was hij zo overtuigd van dat zijn ideeën juist waren. Daarna werd hij geconverteerd    :"(

Waterwork

Ik snap oprecht niet waarom iedereen opeens meeschaapt op Rampposi. Dit klopt niet
Ik ga op Zabulus stemmen misschien is dat ook omdat zijn speelstijl mij een beetje irriteert maar ik vind hem gewoon verdachter dan Rampposi op dit mometn

Dixie

Citaat van: Waterwork op 22 april 2023, 20:00:27
Ik snap oprecht niet waarom iedereen opeens meeschaapt op Rampposi. Dit klopt niet
Ik ga op Zabulus stemmen misschien is dat ook omdat zijn speelstijl mij een beetje irriteert maar ik vind hem gewoon verdachter dan Rampposi op dit mometn

Eens, ik vind dit weer een beetje lijken op het redden van iemand anders ipv het oprecht wegstemmen van een verdachte. De verdenking kwam uit het niets en ineens stemt bijna iedereen op hem. Wederom in plaats van op circle, net als gisteren :P Maar goed ::)