Welkom buurtbewoners

Gestart door bert-boefjes, 12 april 2023, 10:24:51

Vorige topic - Volgende topic

Aappen21

Citaat van: Morana op 16 april 2023, 23:06:05
Citaat van: Aappen21 op 16 april 2023, 22:52:30
Citaat van: RoodHapje op 16 april 2023, 22:51:43
Verkeerde board?
Jemig jullie hebben ook geen humour meer
Hahaha, ik dacht het echt even hè XD totdat ik bedacht dat het hopelijk wel een grapje zou zijn.

Of toch niet..  :P

Hebben jullie een goede nacht gehad? Ik in ieder geval wel. Mijn markttas was gevuld met goede beschermende producten (details houd ik lekker voor mezelf voor het geval iemand van jullie toch slecht is en dan weet hoe ik exact beschermd ben)
Mag ik vragen welk niveau je hebt gekocht dan weet ik een beetje wat ik kan verwachten :)

Morana

Nou Zabulus heeft ook een tas en als hij dezelfde heeft en jij met hem in contact bent, zou je kunnen afleiden wat ik heb als we dezelfde hebben. Maar ik kan je 1 ding vertellen : je krijgt sowieso waar voor je geld.

Ik ben wel benieuwd wie je hebt gecheckt. Onze nieuwe BM lijkt een logische keuze met de nummer 2 van de verkiezing misschien?

Aappen21

@RoodHapje vind je het oke als ik je in men verhaal verwerk?

RoodHapje

Ja! Sorry voor het late antwoord. Bij deze mag je dit standaard doen, ik pas me wel aan.

Awards
2025: Forumkoppel <3 AGR    |    Vunzig pratend lid (+ Carnage & AGR)    |    Niet geniaal meesterplan
2024: Ongeëvenaard verspreker    |    Beste netwerker
[close]

Dixie

Ik heb een raadsel voor jullie!
Er was eens een gezegende wisselaar die met een goed claimende speler probeerde te wisselen. Dat mislukte. Ra ra wat ging er fout?

Aappen21

hmm op wie is dit mislukt? veel voorwerpen kunnen klooien met de wissel actie als voorbeeld de deurstopper?

Dixie

Citaat van: Aappen21 op 18 april 2023, 22:57:11
hmm op wie is dit mislukt? veel voorwerpen kunnen klooien met de wissel actie als voorbeeld de deurstopper?

Maar als de wisselaar gezegend was, dan KAN een goede actie niet mislukken, dus die opties kunnen ook allemaal niet

Dixie

Citaat van: RoodHapje op 15 april 2023, 13:19:56
Haha je merkt het vanzelf als ik toch een telefoon koop. Maar ik ben ook goed!

Enneh, wat betreft op wie.....

Aappen21

Citaat van: Dixie op 18 april 2023, 23:08:05
Citaat van: RoodHapje op 15 april 2023, 13:19:56
Haha je merkt het vanzelf als ik toch een telefoon koop. Maar ik ben ook goed!

Enneh, wat betreft op wie.....
zou ik het in dtropic zetten? grote kans dat mensen het wel gaan geloven.

RoodHapje

Ok, ik ga eerlijk met jullie zijn, ik ben neutraal. Mijn eerste keer. Als jullie nog iets zienends tegen komen, stuur maar op mij af.

Awards
2025: Forumkoppel <3 AGR    |    Vunzig pratend lid (+ Carnage & AGR)    |    Niet geniaal meesterplan
[close]

Aappen21

Citaat van: RoodHapje op 18 april 2023, 23:18:27
Ok, ik ga eerlijk met jullie zijn, ik ben neutraal. Mijn eerste keer. Als jullie nog iets zienends tegen komen, stuur maar op mij af.
welke rol? GD?

RoodHapje

Ja. Niet iets wat ik graag toegeef, maar liever dat dan dood.

Awards
[close]

Dixie

Ja, dat is ook het enige wat je hier op kunt zeggen nu :P Ik ga er toch vanuit dat je slecht bent, want als je neutraal was was het waarschijnlijk veel slimmer geweest om dat gewoon te claimen aangezien je dan een veel minder aantrekkelijk Lynch target bent en misschien nog wat leuke connecties vindt.

Je mag het erop zetten Aappen, ik denk dat mensen zich wel gaan beseffen dat het van mij komt, maar misschien is het beter om het gewoon bij jou te leggen

RoodHapje

Als delver ga je toch niet neutraal claimen, de wolven verwachten delvers in zo'n spel en daar zijn ze als de dood voor.

Awards
[close]

Dixie

Nou ja, dat weet ik nog zo net niet. Ze willen ook een delver niet lunchen met het risico een lijk te maken, plus dan moeten ze er al vanuit gaan dat jij delver bent en niet een andere neutrale rol, én je kan als delver ook kiezen om niet te graven. Nou ja, dat kan natuurlijk ook een verschil in speltactiek zijn, dus ik snap je wel.
Maar als jij delver bent dan heeft het ook niet zoveel zin om je bij goed te krijgen als je toch een lijk gaat maken :P
Ik heb ook niet direct zoiets van dat jij hierdoor nummer 1 lynch target bent, maar mochten er geen wolven gevonden worden dan hoop ik dat je begrijpt dat je wel bovenaan de lijst staat.