Welkom buurtbewoners

Gestart door bert-boefjes, 12 april 2023, 10:24:51

Vorige topic - Volgende topic

RoodHapje

Dat zou je denken, maar mijn alternatief heeft juist meer te maken met wat ik hier noemde, dat je in deze buurt snel lunch bent. Dus die Koteletten zijn vrij praktisch. Of toch het ticket? ^-^

Awards
2025: Forumkoppel <3 AGR    |    Vunzig pratend lid (+ Carnage & AGR)    |    Niet geniaal meesterplan
2024: Ongeëvenaard verspreker    |    Beste netwerker
[close]

Dixie

Ik ben ook goed! En ik ga dat ding kopen waardoor acties op mij mislukken, en misschien een telefoon, al weet ik nog niet zeker of ik zin heb in alle extra PMs en whatsapp gesprekken XD maar ja, om nou luiheid een reden tegen te laten zijn vind ik ook zo wat :P

RoodHapje

Ik ga geen telefoon kopen denk ik. Volgende week vrijdag vakantie met schoonfamilie. Geen Whatsapp komt me daarom prima uit. Gewoon bepaalde momenten even pieken.

Awards
2025: Forumkoppel <3 AGR    |    Vunzig pratend lid (+ Carnage & AGR)    |    Niet geniaal meesterplan
2024: Ongeëvenaard verspreker    |    Beste netwerker
[close]

Aappen21

Citaat van: RoodHapje op 15 april 2023, 12:47:59
Ik ga geen telefoon kopen denk ik. Volgende week vrijdag vakantie met schoonfamilie. Geen Whatsapp komt me daarom prima uit. Gewoon bepaalde momenten even pieken.
Maar weet je zeker dat je schoonfamilie leuk genoeg is om tijd mee te spenderen XD
Spoiler
grapje natuurlijk
[close]
Als je maar lang genoeg domme dingen blijft doen worden ze vanzelf geniaal

RoodHapje

Haha je merkt het vanzelf als ik toch een telefoon koop. Maar ik ben ook goed!

Awards
2025: Forumkoppel <3 AGR    |    Vunzig pratend lid (+ Carnage & AGR)    |    Niet geniaal meesterplan
2024: Ongeëvenaard verspreker    |    Beste netwerker
[close]

Morana

Citaat van: RoodHapje op 15 april 2023, 11:43:15
Morana, als jij dit ook wil, maakt BB een topic voor ons aan om te werken aan onze verhalen. Uiteraard te lezen door iedereen in de buurt. Zie je dat zitten?

Oef ik moet zeggen dat ik schrik van de grote posts. Ik dacht gewoon meerdere kleine posts op een dag. Maar dit zijn direct van die lange epistels zonder veel interactie met de rest...
Ik zit nu op m'n telefoon en vraag me af of ik het dit weekend ga redden om een lang verhaal te schrijven. Maar ik ga m'n best doen een momentje te zoeken. Een apart board voor overleggen over het verhaal gaat voor mij denk ik net wat te ver, maar ik ga wel even een karakter maken en die mag je best ook in jouw verhaal dan gebruiken voor interactie zolang je trouw blijft aan het karakter ;)

RoodHapje


Awards
2025: Forumkoppel <3 AGR    |    Vunzig pratend lid (+ Carnage & AGR)    |    Niet geniaal meesterplan
2024: Ongeëvenaard verspreker    |    Beste netwerker
[close]

RoodHapje


Awards
2025: Forumkoppel <3 AGR    |    Vunzig pratend lid (+ Carnage & AGR)    |    Niet geniaal meesterplan
2024: Ongeëvenaard verspreker    |    Beste netwerker
[close]

Morana

Ha, de lappen tekst vielen uiteindelijk mee, lijkt op de telefoon veel meer dan op de laptop :P

Ik ben benieuwd naar de resultaten van de eerste nacht. Hopelijk ga ik niet net zo snel dood als bij het anonieme spel XD

Aappen21

ah sorry morana heb de lunch op jou gezet. zou het over 12 minuten wel wijzingen voor je
Als je maar lang genoeg domme dingen blijft doen worden ze vanzelf geniaal

Dixie


RoodHapje


Awards
2025: Forumkoppel <3 AGR    |    Vunzig pratend lid (+ Carnage & AGR)    |    Niet geniaal meesterplan
2024: Ongeëvenaard verspreker    |    Beste netwerker
[close]

Aappen21

Citaat van: RoodHapje op 16 april 2023, 22:51:43
Verkeerde board?
Jemig jullie hebben ook geen humour meer
Als je maar lang genoeg domme dingen blijft doen worden ze vanzelf geniaal

RoodHapje

Haha wie zit er nou op de kast :D :D

Awards
2025: Forumkoppel <3 AGR    |    Vunzig pratend lid (+ Carnage & AGR)    |    Niet geniaal meesterplan
2024: Ongeëvenaard verspreker    |    Beste netwerker
[close]

Morana

Citaat van: Aappen21 op 16 april 2023, 22:52:30
Citaat van: RoodHapje op 16 april 2023, 22:51:43
Verkeerde board?
Jemig jullie hebben ook geen humour meer
Hahaha, ik dacht het echt even hè XD totdat ik bedacht dat het hopelijk wel een grapje zou zijn.

Of toch niet..  :P

Hebben jullie een goede nacht gehad? Ik in ieder geval wel. Mijn markttas was gevuld met goede beschermende producten (details houd ik lekker voor mezelf voor het geval iemand van jullie toch slecht is en dan weet hoe ik exact beschermd ben)