Nieuws:

Welkom op het nieuwe locatie van het forum
Op dit moment wordt de .nl website doorgestuurd naar de .be website.

Hoofdmenu

Hulpspelleiders

Gestart door Beertyah, 15 mei 2009, 17:54:57

Vorige topic - Volgende topic

adriaan

Ik zat me af te vragen hoe het zit met spel 100. Dat schijnt een spel te worden zonder limiet waar dus iedereen aan mee kan doen, maar verder is er nog vrij weinig over bekend. Het zal vast een soort van feestthema-achtig iets hebben. Maar ik dacht dus dat er voor zo'n groot spel wat het waarschijnlijk wordt vast een of meerdere hulpspelleiders nodig zouden zijn (A). Maar dat ligt er natuurlijk aan of het thema mij ligt en zo, maar op zich kan ik wel iets feestachtigs schrijven en een bijzonder spel is wel leuk om te hulpen natuurlijk.

mosterg

welke spelleiders maken gebruik van hulpspelleiders??

Zabulus

(bijna) elke spelleider gebruikt wel hulpspelleiders

Maar het verschilt per spelleider en ook per thema

tijgerke87

mede op advies van zab en de verbazing.. waarom hulpleideren jij niet eigenlijk??? (lijkt me wel ergg leuk btw.)

-wat moet je er ook alweer precies voor doen om hulpspelleider te worden ?
Be kind, for everyone you meet is fighting a hard battle - Plato

Brokie

Een sollicitatie naar een spelleider toe sturen over een bepaal thema die hij al in zijn lijst heeft staan of zelf een thema verzinnen. En dan hopen dat je aagnomen word :)

Jowelle

nou... ik durf niet meer hoor :(

tijgerke87

ik zal eens een poging wagen dan ;)

Brokie

Citaat van: Jowelle op 12 april 2010, 23:10:50
nou... ik durf niet meer hoor :(

Hoezo niet? zijn de spellen waarin jij hulpje bent geweest je niet bevallen?

Jowelle

mjah, ik heb ondertussen al twee keer aan iemand gevraagd, maar het ging elke keer niet, overigens door volkomen begrijpbare redenen hoor. Maar ik ben dus al twee keer afgewezen en nou durf ik bijna niet meer te vragen :( (en dit is niet gigaserieus ofzo.. maar toch heb ik niet echt zin om nog een keertje afgewezen te worden)

tijgerke87

hmm is hier een idee neerplanten een goed idee ?

Floris

Het beste is nog om de polls in de gaten te houden en een idee voor een thema in de poll te PM'en :) Alleen een PM met "ik wil wel hulpje zijn" werkt alleen als er geen andere gegadigden zijn want spelleiders vinden het wel makkelijk als het hulpje zelf iets aandraagt XD En als je wordt afgewezen kun je het gerust nog een keer proberen :)

Jowelle

Ja, maar daar ging het niet echt om :P Ik was wel iets specifieker hoor... maar anyway, ik zal de polls in de gaten houden

Floris

ja maar ik had het ook tegen Tijgerke :P

En ik snap dat het vervelend is om afgewezen te worden, maar je moet niet vergeten dat je wel was aangenomen bij 60, en dat we je niet afwijzen om vervelend te doen ofzo :P

tijgerke87

ik zal iets neerzetten op word.. heb namelijk wel een idee en even kijken bij welke spelleider die meest waarschijnlijk gespeeld zou worden

Ralmuski

Citaat van: Flooros op 13 april 2010, 12:38:00
ja maar ik had het ook tegen Tijgerke :P

En ik snap dat het vervelend is om afgewezen te worden, maar je moet niet vergeten dat je wel was aangenomen bij 60, en dat we je niet afwijzen om vervelend te doen ofzo :P

Ja, jij was mijn sexy huwelijksshow hulpje. Hoe kan je nou afgewezen worden?  ^-^