Hulpspelleiders

Gestart door Beertyah, 15 mei 2009, 17:54:57

Vorige topic - Volgende topic

adriaan

Altijd tot uw dienst (A)
*zoekt naar thema*
Ik ben heel lief

Vakonov

Ik zou echt supergraag hulpspelleider zijn mocht Prison Break Seizoen 2 (op de vlucht) gespeeld gaan worden  :D

Ralmuski

Ik hou het in mijn achterhoofd. ;)

Maedhros

ik wil wel met Weerwolven omgekeerd III (aangezien Ayella nog altijd de 2de man vrouw (alhoewel, 2de vrouw kan niet, want Ties is een man); alleszins de onderbevelhebber van de troep was)
River Song: "Apollo 11 is your secret weapon?"

The Doctor: "No, no, it's not Apollo 11; that would be silly. It's Neil Armstrong's foot!"

BlueHazard

Ik zou ook wel graag willen hulp-spelleideren :)

Thema maakt mij niet uit .. ;)

Brokie

@ Blue en Puppy, als je echt wilt, dan moet je een spelleider pmen/aanspreken en dan met een voorstel komen. als ze al een leuk thema hebben dan kun je aanbieden daar bij te helpen of zelf een thema verzinnen. op een aanbod wat je nu doet word namelijk niet echt heel hard gereageerd zeg maar. succes iig!

Puppy-lover

Ok, bedankt voor de tip  :D

Ralmuski

Had ik al gezegd dat ik een wachtlijst tot 2011 heb? :P

Al is het wel zo dat als je met een goed idee komt waar ik enthousiast van word er dingen mogelijk zijn. ;)
Maar houd er rekening mee dat het enige tijd kan duren.

Floris

Ik heb geen wachtlijst :P

adriaan

Ik wil ook nog wel een keer maar van wat nu in de themalijsten staat is of al bezet of niet echt iets voor mij om te hulperen... als iemand nou een keer mijn science week thema zou adopteren :D

Edje: Link: http://www.weerwolvenvanwakkerdam.nl/forum/index.php?topic=225.msg402754#msg402754

tijgerke87

http://www.youtube.com/watch?v=4WbeP2qqKes

naar aanleiding van deze clip kreeg ik spontaan een idee voor een thema/spel.

*titel van thema weet ik nog niet*

In een klein dorpje in het koude Rusland heerst een ware hongerwinter,alle oogsten zijn in de zomer mislukt en de enige optie is om de gevaarlijke reis door het Wolvenbos te ondernemen met alle ouderen en kinderen.
Een groep jongemannen die een maand geleden een poging waagden hebben ze nooit meer wat van vernomen.

Er waren een paar mensen in het dorp die de roedelleider zodanig hadden getemd dat ze zelf nooit gebeten zouden worden.Het gerucht gaat dat ze ze half mens/half wolf zijn.

Het is een reis die door de onbegaanbare paden een meer als een week duurt.

Het spel begint nadat er in de eerst dagen van de reis op mysterieuze wijze een aantal dorpelingen verdwijnen.Aan hun paard en wagen zit een brief vastgepint met de boodschap "niet alleen jullie hebben honger, ook de wolven in het bos hebben honger.Met grote dank aan onze medestanders binnen jullie dorp zullen we voorlopig geen honger leiden"

Dit alarmeert natuurlijk de hele groep, hoe moeten ze nu allemaal veilig het bos doorkomen.
Hierdoor word iedereen gealarmeerd want iedereen wil heel aankomen
Be kind, for everyone you meet is fighting a hard battle - Plato

Arende

suuuupercool jaaa dit wil ik!

tijgerke87

Citaat van: Arende op 16 februari 2010, 13:09:16
suuuupercool jaaa dit wil ik!

nu nog de spelleiders enthousiast krijgen whehehe, er kan veel met het thema namelijk.
Onderweg moet namelijk wel telkens een kamp opgesteld worden en mensen moeten hout zoeken in bos voor vuurtjes.

Meister

Lijkt een beetje op het horror thema van Beertyah

"Where ignorance is bliss, 'tis folly to be wise."

tijgerke87

Citaat van: Meister op 16 februari 2010, 13:54:46
Lijkt een beetje op het horror thema van Beertyah

had het meer in mijn hoofd als gewone WvW thema maar dan op reis ... aangezien het hier ook om weerwolven draait.