Hulpspelleiders

Gestart door Beertyah, 15 mei 2009, 17:54:57

Vorige topic - Volgende topic

Naantje

Ik wil alle potentiƫle hulpspelleiders die zich aanmelden voor "om het even welk thema" er tussendoor eens op wijzen dat mensen die zich aanmelden voor een specifiek thema bij mij steeds voorkeur krijgen. Zo lang er specifieke PMmetjes binnenkomen staan de "whatevers" vanonder op de lijst.

forecaster

heey,
ik meld me ook aan voor hulpspelleider...
is er bij het mexicaanse griep @unicef al een hulpspelleider gevonden??
want dat lijkt mij echt een vet thema...

en anders zou ik in een ziekenhuis achtig thema (of iets medisch) mezelf aanbieden als hulpspelleider :P

Naantje

Ja, daar heb ik al iemand voor. Waarom denkt iedereen trouwens dat het Mexicaanse Griep @Unicef is? Het is wel degelijk Mexicaanse Griep @Unief. Unief = Universiteit!

Ralinde

Misschien omdat mensen snel lezen en Unief en Unicef maar 1 letter scheelt?  (A)

Edit: en misschien dat er ook wel mensen zijn die niet zo ingeburgerd zijn met de afkorting Unief voor Universiteit  ;)

Remus457

als je de rest van het verhaaltje leest, dan valt het op dat unicef niet helemaal erin past.
en er is pas een paar keer gehint naar studenten en universiteit.

forecaster

ik dacht eigelijk dat het gewoon een spelfout was...
en universiteit wordt door mij meestal afgekort naar uni....

@remus:
er zijn zat studenten, die zich ook inzetten voor unicef...

Mus

Citaat van: Naantje op 20 september 2009, 09:23:14
Ja, daar heb ik al iemand voor. Waarom denkt iedereen trouwens dat het Mexicaanse Griep @Unicef is? Het is wel degelijk Mexicaanse Griep @Unief. Unief = Universiteit!
Ik wist dat ook niet. Niet alles is vanzelfsprekend he..
Net als Forecaster ben ik wel bekend met 'uni'.

Als Star Wars ooit komt ben ik een Ewok :)
You can't buy happiness but you can bloody well charge it.

RoNoS

unief lees ik hier ook voor het eerst.... Misschien is het wel Belgisch :P  :D
Guess who's back, back again...

Floris

Om ook maar eens wat info te geven; Ik vraag hulpspelleiders altijd zelf. Je mag het aangeven als je het graag eens wilt doen natuurlijk. Maar vooral bij thema's die andere mensen verzonnen hebben zal ik eerder diegene vragen om te helpen ;) Oftewel, ik spoor jullie aan tot het verzinnen van toffe settings :D

Mus

Dat is leuk Floor, dat je de persoon aanspreekt die desbetreffende thema heeft verzonnen  O0

Ralmuski

Ja, zo heb ik het veelal ook gedaan. Alleen voor het Thema 'Lost' heb ik specifiek om een hulpspelleider gevraagd omdat ik daar niet zo in thuis ben, maar een vliegtuigcrash wel als een potentieel goed genre zie voor een spel.
Verder mag je je bij me melden met een goed genre of als ik je er een zie geven in het topic dan kan het zijn dat ik hem claim en dan mag je meedoen. ;)

Mus

adriaan

Ik wil graag hulpspelleider worden in spel 68/De erfenis van Germelia. Ik heb haar daar reeds een PM over gestuurd (gisteren), maar ik heb nog geen reactie gekregen dus het blijft nog even spannend  :) (A)

Brokie

grote kans dat ze afslaat. heb het er al eens over gehad met r en ze wil een paar eerste spellen zonder hulpspelleider doen. althans, dat was toen.

Germelia

Brokie heeft gelijk :) Snelspel 10 was een uitzondering omdat daar opeens zoveel aanmeldingen voor waren dat het niet te doen was in mn eentje.