Hulpspelleiders

Gestart door Beertyah, 15 mei 2009, 17:54:57

Vorige topic - Volgende topic

Vakonov

Ik moet zeggen, ik denk dat ik inmiddels genoeg weet van het forum om me ook aan te kunnen melden als eventuele hulpspelleider.

Ik weet best wel wat over sterren, heelal en geschiedenis, dus een thema dat daar over gaat zou mij erg leuk lijken. Bij wie? Maakt nie uit, als ie maar gezellig is ;D

Mus

Ik wil ook wel een keer meehelpen.
Maar daar vind ik het nu nog te vroeg voor.

Als een spelleider wel met mij zou willen werken, let me know :)
You can't buy happiness but you can bloody well charge it.

LL

Het lijkt mij ook leuk om een keer hulpspelleidster te zijn, ik vind eigenlijk alle thema's wel leuk :)

*trekt een nummertje en gaat in de rij staan*

:P

Remus457

Citaat van: LL op 31 augustus 2009, 11:33:13
Het lijkt mij ook leuk om een keer hulpspelleidster te zijn, ik vind eigenlijk alle thema's wel leuk :)

*trekt een nummertje en gaat in de rij staan*

:P
Ik vind ook alle thema's leuk.

*trekt ook een nummertje en gaat erachter staan*

Inuzuki

Mij lijkt het eigenlijk gewoon leuk om het spel een keer te volgen, maar verhalen enzo en al die conclusies trekken is niks voor mij  :P Dus dat je zegmaar wel de wolven en adelijkenboards kan zien en de rollen weet, maar niks hoeft te doen, haha  :P

Jnusch

Citaat van: Inuzuki op 31 augustus 2009, 18:22:47
Mij lijkt het eigenlijk gewoon leuk om het spel een keer te volgen, maar verhalen enzo en al die conclusies trekken is niks voor mij  :P Dus dat je zegmaar wel de wolven en adelijkenboards kan zien en de rollen weet, maar niks hoeft te doen, haha  :P

Dat lijkt mij nou ook wel wat! :D

Naantje

Ik zal het blijkbaar zonder hulpspelleiders moeten doen want ik ben nog door niemand benaderd. Wie goed uitkeek in mijn thematopic zag dit staan:

CiteerSpreekt een bepaald thema jou enorm aan en zou je graag optreden als hulpspelleider? Stuur mij een PM, ik bijt alleen tussen twee uur 's nachts en half acht 's ochtends.

Ik ga niet zelf op zoek, wie wilt moet zich maar komen aanbieden.

Meister

Citaat van: Naantje op  7 september 2009, 17:46:20
Ik zal het blijkbaar zonder hulpspelleiders moeten doen want ik ben nog door niemand benaderd. Wie goed uitkeek in mijn thematopic zag dit staan:

Weet zeker dat er een heleboel wel willen maar gewoon niet goed zijn in lezen :P

"Where ignorance is bliss, 'tis folly to be wise."

Jnusch

Citaat van: Naantje op  7 september 2009, 17:46:20

Dat lijkt anders erg op een sneaky hint :P

Maar ik wil best een keer hulpspelleideren, if you'd have me XD :D
Thema maakt me eigenlijk niet zo superveel uit.

Ilsette

Jaa, dat wil ik ook.  :D

Ralmuski

Dat is toch hetzelfde al doorgaan in nacht 1 en dan alle rollen op het dodenboard krijgen?  (A)

Zabulus

Citaat van: Ralmuski op 12 september 2009, 11:23:05
Dat is toch hetzelfde al doorgaan in nacht 1 en dan alle rollen op het dodenboard krijgen?  (A)
Je ziet echter niet de pm's met de acties ;)

Ralmuski

Nee en de wolven/adelboards alleen als je er al bij kon voor je dood. maar ik wilde even pesten. :P

Ik wil een aantal mensen deze mogelijkheid wel een keer geven tijdens een spel als proef. Want hoe minder mensen die info hebben hoe beter normaal gesproken. Als er wat uitlekt of iemand praat per ongeluk zijn mond voorbij... Wie dit echt graag wil mag mij een pm sturen als ze niet meespelen in een spel van mij. Dan zal ik eens kijken wat er mogelijk is. ;)

adriaan

Ik wil eventueel ook wel een keer hulpspelleideren. Iemand die mij er graag bij wil hebben  (A)?
Misschien als na de Trojaanse Oorlog een keer de Odyssee als thema komt?

Zabulus

Citaat van: adriaan op 12 september 2009, 11:41:11
Ik wil eventueel ook wel een keer hulpspelleideren. Iemand die mij er graag bij wil hebben  (A)?
Als je dat wilt, zou ik zeggen: Kijk naar de thema's van de verschillende spelleiders. Als er ééntje is die je bevalt, pm je die spelleider en vraagt of hij het leuk zou vinden als jij hem bij dat thema helpt. En wie weet heb je dan mazzel. Dus ga niet afwachten totdat ze contact opnemen met jou, neem het initiatief.