Nieuws:

Welkom op het nieuwe locatie van het forum
Op dit moment wordt de .nl website doorgestuurd naar de .be website.

Hoofdmenu

Hulpspelleiders

Gestart door Beertyah, 15 mei 2009, 17:54:57

Vorige topic - Volgende topic

adriaan

Oké, ik zal er eens naar kijken :)

adriaan

Ik heb er 1tje gestuurd, ik zal het zien :).

Prophet

En als Beertyah (of iemand anders) een Star Wars thema gaat doen, hou ik me aanbevolen als hulpspelleider O0
Wie iets goeds zegt, voedt zich met zijn eigen woorden, van wat hij tot stand brengt, profiteert hij zelf. (Spreuken 12 vs 14)

FA 2011 (officieus): Perfecte schoonzoon

Ralmuski

Tyah had een idee al in zijn lijst, maar ik wilde misschien nog eens een Jedi-Academy doen als er genoeg animo is. Dus we zullen aan je denken, al heb ik nu het idee dat we alle liefhebbers nodig gaan hebben als speler. :P

Jnusch

Wat voor beestje is yoda eigenlijk? Die is cool, zo'n piepklein rondhupsend mannetje. Dat wil ik ook :D Maar dan wel een loser-yedi 8)

Floris

Floris

Dat was spam, we weten hoe Yoda eruit ziet.

Drakinnetje

De Yoda van de Star Wars filims is iets heel grappigs mee.
De rimpels in zijn voorhoofd zijn gekopieerd van de voorhoofdsrimpels van Einstein

Jnusch

Citaat van: Flooros op 14 september 2009, 16:43:15
Dat was spam, we weten hoe Yoda eruit ziet.
Mijne was geen spam hoor. Ik toonde mijn enthousiasme voor Star Wars, oftewel, dat was een aanmoediging om dat genre te doen

Floris

Citaat van: jnusch op 14 september 2009, 16:56:06
Mijne was geen spam hoor. Ik toonde mijn enthousiasme voor Star Wars, oftewel, dat was een aanmoediging om dat genre te doen

Nee, Drakinnetje postte een huge foto van d'r kat Yoda. Dat vond ik spam :P

Dixie

Drakinnetje

ja was ook spam klopt helemaal, ik kan er ook niks aan doen dat mensen die naam kiezen om aan hun huisdier te geven.

Maar Star Wars is wel een geinig onderwerp, kunnen we met die platic zwaardjes spelen en er *floesh* geluiden bij maken

Jnusch

Citaat van: Flooros op 14 september 2009, 16:56:51
Nee, Drakinnetje postte een huge foto van d'r kat Yoda. Dat vond ik spam :P
Oh, maar die had je zeker al verwijderd? :P

Floris

Jnusch