Hulpspelleiders

Gestart door Beertyah, 15 mei 2009, 17:54:57

Vorige topic - Volgende topic

Inuzuki

Mij lijkt t wel leuk om het spel zo te volgen, maar ik hou niet zo van schrijven  :(

Arende

oke ralm ik weet dat je een wachtlijst hebt van hier tot tokio maar je weet dat ik boat on the river nile altijd al heel erg leuk vind dus mocht hij een keertje voorbij komen wil ik daar best bij hulpspelleideren (als niemand anders hem al heeft :()
en de erfenis van germelia lijkt me ook cool, maar dat wordt dan ws een van de eerste spellen en ik heb al zooo lang niet meer gespeeld dus ik denk dat ik liever speel

Shaddow

Citaat van: js1493 op 24 juli 2009, 22:26:43
Ik wil ook wel een keertje! :)
Maar dan moet het wel een leuk thema zijn, want anders ga ik er te weinig aan doen.
Wat versta jij dan onder een leuk thema?

js1493

Dat ligt aan de thema's die komen :P
Ik heb niet echt een speciaal iets, maar sommige lijken me wel echt cool :D

LolaxLita

Spelers die al eens succesvol hulpspelleider zijn geweest:

Dixie (54 A van Ralmuski)
Jakarw (53 van Beertyah)
Maedros (#4 van Ralmuski)
Prophet (Rekenwolf)

Spelers die hulpspelleider willen zijn/ gaan worden bij een bepaald thema:

Lianne (Trojaanse oorlog van Morana)
Maedhros & wschoolf1 (Expeditie Robinson van Beertyah)
Zabulus (Post nucleaire oorlog van Morana)
LolaxLita (Circus van Ralmuski)
Jowelle (Spel 60 - ? van Ralmuski)
Meister (Love Boat van Ralmuski)

Groen = staat hoogstwaarschijnlijk vast.
Rood = moeten nog aan spel en spelleider gekoppeld worden of is nog niet bevestigd.

Enkelen die hulpspelleider willen zijn, maar er nog niet duidelijk over geweest zijn of ze dit willen en voor welk thema ze dat dan wilden doen:

Brokie (liefst bij een thema van Germelia)
RoNoS (liefst bij spel van Ralmuski of Beertyah, 'moeilijker' thema)
JS1493 (?)
Shaddow (mystieke en bovennatuurlijke spellen)
Linqy (mystieke en bovennatuurlijke spellen)
Arende (Boat on River Nile of erfenis?)
Skunki (liefst bij spel van Ralmuski of Beertyah)

Als degenen waar (?) achter staat nou even aangeven van welk soort thema's ze het meeste houden of welke thema's hen aanspreken zou dat ook mooi zijn, als ze dan een keer hulpspelleider zouden willen zijn kunnen ze dan veel gemakkelijker aan een spel worden gekoppeld  :) Als er mensen niet meer hulpspelleider willen zijn of liever niet, kunnen ze dat ook beter aangeven hier aangeven, want er staat nu al een lange wachtlijst.

Even het overzichtje geëdit en weer naar boven gehaald, zodat het niet over het hoofd word gezien.  :)

Shaddow

maar ik weet wel zeker dat ik wil :|

LolaxLita

Ja, maar niet met een specifiek thema eraan gekoppeld, dus daarom staan die mensen in het onderste lijstje icl. jij :P

*gaat tellen*

Zeker: 6.
Nog niet zeker: 8.

Dus er zijn nog 14 spellen met hulpspelleiders voor de komende tijd te verwachten, als niemand zich terugtrekt tenminste  :P

Beertyah

wschoolf gaat ook hulpspelleideren in robinson

LolaxLita

Jeetje dat spel belooft dan wel wat te worden hoor, met een spelleider en twee hulpjes  :P

Maar het is aangepast  :)

Germelia

Volgens mij is het ook heel groot en beetje ingewikkeld xD

js1493

Citaat van: js1493 op 25 juli 2009, 11:09:56
Dat ligt aan de thema's die komen :P
Ik heb niet echt een speciaal iets, maar sommige lijken me wel echt cool :D
Daar is je vraagteken :P

Zabulus

Overigens staat het volgens mij wel vast dat Lianne en ik samen met Morana een spel gaan leiden.

LolaxLita

Geef dat dan wat duidelijker aan xD Ik zal het erbij zetten, met een vraagteken erachter totdat Moor het zelf bevestigd  :P

RoNoS

Citaat van: LolaxLita op 19 augustus 2009, 14:18:19
Als degenen waar (?) achter staat nou even aangeven van welk soort thema's ze het meeste houden of welke thema's hen aanspreken zou dat ook mooi zijn, als ze dan een keer hulpspelleider zouden willen zijn kunnen ze dan veel gemakkelijker aan een spel worden gekoppeld  :)
:o Sorry hoor :P

Ik wil graag hulpleideren. Niet echt voorkeur bij wie. Met Beer en Ralm heb ik wel vaker al contact gehad enzo en vaak ook wel positief ;) Dus bij een van hun lijkt me leuk, maar een andere maakt me ook niet echt uit ofzo. Kwa thema: Een 'moeilijk' thema lijkt me wel een uitdaging :P Geen fantasy of mystiek of in die hoek. Verder alles :D (Ik ben niet zo moeilijk)
Guess who's back, back again...

LolaxLita

Oke, dan zet ik achter jou 'alles'  :D xD
*editen*