Nieuws:

Welkom op het nieuwe locatie van het forum
Op dit moment wordt de .nl website doorgestuurd naar de .be website.

Hoofdmenu

668 Discussie

Gestart door Skunki, 28 maart 2023, 17:19:23

Vorige topic - Volgende topic

Rampposi

Mij is helemaal nog niks opgevallen, maar in ons groepje moesten we 2 gigantische nadelen zien te verdelen en een ander iets wat eigenlijk gedoemd is om te mislukken als dat wordt ingezet. Ondanks dat alles nadelig was, zijn we er wel uitgekomen.

Verder zal ik mijn stem al binnen 2 uur moeten plaatsen omdat ik zelf vanaf 18u moet werken. Ik heb nog niks dus echt als je ook maar een enkel vermoeden hebt deel het.
Anders moet ik duistere maatregelen treffen die waarschijnlijk alleen maar gaan backfiren.

fannieklm

Okee ik moet zeggen dat ik een samenloop van omstandigheden opvallend vind.

Mala was inactief, er was geen lunch, ze wilde graag de 3tallen openbaar weten en dan blijkt nu ze ook niet in een 3tal zat (en dus info mist)

En nee ik heb niks beters dan dit.
Mijn 3tal ging de verdeling vrij makkelijk, ook al duurde het wat langer voor we elkaar echt gevonden hadden. Dus daar zie ik niet direct iets geks in.

Mijn stem gaat dus naar mala

Rampposi

Citaat van: Katz op  3 april 2023, 16:15:28
Ik ga denk ik voor William stemmen wegens het trio. We hadden de mogelijkheid om ijzeren Hein te krijgen of verliezen. Hij wou deze niet nemen, omdat hij deze zou verliezen. Ik vind het persoonlijk gek dat je er zo moeilijk tegen zou doen als goedje. Een ijzeren Hein lijkt mij persoonlijk handiger als een slechtje dan een goedje te bewaren.

Misschien niet de meest doordachte reden, maar heb echt helemaal niks anders. Dus behalve als er nog iets speciaals gebeurd blijft men stem op William.
Ik zie graag toch even de hele context van het verhaal, dus vraag hier even op door.  Wat waren de andere twee opties? Ik hoef niet per se alles te qeten, maar waren deze nadelig voor een individu, of voordelig voor de goedjes in t geheel? Wie had welke voorkeur als eerste en waarom.

Sunny

Misschien komt het doordat ik ziek ben hoor Katz, maar ik begrijp helaas niets van je verhaal hierboven. Om welke reden zou je kunnen winnen of verliezen?

Sunny

CiteerDe speler die deze kracht krijgt zal IJzeren Hein krijgen als extra rol, indien deze speler al IJzeren Hein heeft zal deze speler zijn IJzeren Hein juist verliezen!
Ja dus als ik IJzeren Hein ben dan zou ik deze optie ook niet willen hebben. Wat vind jij hier vreemd aan?

Malanaphy

"Graag" is een beetje overdreven hoor Fannie, ik zei dat ii niet zag waarom we het niet zouden doen en dat Bert zijn plan handig was, wantja, dat zit in mijn voordeel als buitengesloten persoon :-* Je legt nu woorden in mijn mond die ik niet heb gezegd, en wat ik wel heb gezegd is toch logisch vanuit mijn standpunt?

Ik hoef de drietallen niet te weten hoor. Misschien dat de ander zonder drietal zich wel kan melden bij mij zodat ik diegene sowieso niet noem
Waarnemingen van (mogelijke) wolven of wolvensporen kunnen doorgegeven worden via Wolf gezien. Voor dringende zaken of voor het melden van door wolven gedode schapen kunt u bellen met BIJ12 via nummer 085-4862222.

Malanaphy

Citaat van: Sunny op  3 april 2023, 16:25:33
CiteerDe speler die deze kracht krijgt zal IJzeren Hein krijgen als extra rol, indien deze speler al IJzeren Hein heeft zal deze speler zijn IJzeren Hein juist verliezen!
Ja dus als ik IJzeren Hein ben dan zou ik deze optie ook niet willen hebben. Wat vind jij hier vreemd aan?
Ik vind het ook logisch dat William dat niet wilde
Waarnemingen van (mogelijke) wolven of wolvensporen kunnen doorgegeven worden via Wolf gezien. Voor dringende zaken of voor het melden van door wolven gedode schapen kunt u bellen met BIJ12 via nummer 085-4862222.

Shaddow

Citaat van: Sunny op  3 april 2023, 16:20:11
Misschien komt het doordat ik ziek ben hoor Katz, maar ik begrijp helaas niets van je verhaal hierboven. Om welke reden zou je kunnen winnen of verliezen?
Er is een voor/nadeel die je IJzeren Hein geeft als je het niet hebt.
maar als je al IJzeren Hein hebt, dan verlies je het juist.

Dus ingewikkeld gezegd - Stel iedereen heeft een value IJzerenHein, wat we representeren als een integer waarbij -1 betekent dat iemand geen IJzeren Hein heeft en 1 dat iemand wel IJzeren hein heeft. Deze waarde wordt door het voordeel vermenigvuldigd met -1, dus getoggled.

Visueel uitgelegd:

Katz

Alles, want als goedje hoef je minder te vrezen.

Daarnaast maak je ook mogelijks een beul dood die anders bewezen was. Wanneer die jou afhakt.

Dus zie persoonlijk niet het nut er in.

Rampposi

Ik ben wel van mening hoe minder IH, hoe beter. Komt door een mogelijke beul en/of jagerschot die anders niet doorgaaf, en zelfs ongezien lijk kan worden als het mee/tegenzit, ligt aan je standpunt

Foxi

Ik heb zelf ook nog niet heel veel opvallendste gezien, binnen het drietal geen issues. Dat Katz het noemt snap ik, maar dan vraag ik me ook af waarom hij dan specifiek William noemt, want zoals ik het lees wilde de anderen hem ook niet. Als je 3 voordelen hebt waarom er 2 echte voordelen zijn en 1tje voor een specifieke groep snap ik dat je dan liever 1 van xe andere 2 wilt

Aappen21

ik vroeg het nummer zodat ik voormezelf kon uitwerken wat het goede antwoord is. Op basis van het feit dat ik eenzaam en alleen in een klein hokje zonder groep werd geplaatst. Het voelt ook echt of ik achter loop op basis van informatie.

Wie ik ga stemmen? ik neig na roodhapje of lan omdat ze voor mijn gevoel beide niet actief mee doen. ik zou liever een beter argument hebben maar ik betwijfel of dat gaat lukken
Als je maar lang genoeg domme dingen blijft doen worden ze vanzelf geniaal

Sunny

Citaat van: Katz op  3 april 2023, 16:29:05
Alles, want als goedje hoef je minder te vrezen.

Daarnaast maak je ook mogelijks een beul dood die anders bewezen was. Wanneer die jou afhakt.

Dus zie persoonlijk niet het nut er in.
Dan had jij hem toch kunnen nemen?

Sunny

Citaat van: Shaddow op  3 april 2023, 16:28:30
Citaat van: Sunny op  3 april 2023, 16:20:11
Er is een voor/nadeel die je IJzeren Hein geeft als je het niet hebt.
maar als je al IJzeren Hein hebt, dan verlies je het juist.

Dus ingewikkeld gezegd - Stel iedereen heeft een value IJzerenHein, wat we representeren als een integer waarbij -1 betekent dat iemand geen IJzeren Hein heeft en 1 dat iemand wel IJzeren hein heeft. Deze waarde wordt door het voordeel vermenigvuldigd met -1, dus getoggled.

Visueel uitgelegd:

Bedankt!! :-*

Waterwork

Ik sta er blanco in ik kan er niks uithalen of het nou een slechtje is of een goedje wat William deed