668 Discussie

Gestart door Skunki, 28 maart 2023, 17:19:23

Vorige topic - Volgende topic

Shaddow

Ik overweeg zelf om op een inactief persoon te stemmen!

Waterwork

Ik ga daarom ook stemmen op wie ik nog niet veel heb zien bijdragen en dat is behalve eem berichtje dat hij de dl gemist heeft Castiel. Er zijn er wel meer die weinig tot niks gezegd hebben maar bij Castiel heb ik slechtse gevoel.

Castiel.

Citaat van: Waterwork op  3 april 2023, 17:18:30
Ik ga daarom ook stemmen op wie ik nog niet veel heb zien bijdragen en dat is behalve eem berichtje dat hij de dl gemist heeft Castiel. Er zijn er wel meer die weinig tot niks gezegd hebben maar bij Castiel heb ik slechtse gevoel.

Jij hebt bij mij het slechtste gevoel?  :o op basis waarvan dan Waterwork? Want dit is natuurlijk absurd.

Sterker nog, als ik al slecht zou zijn zouden mijn medeslechtjes mij wel geappt hebben toch? Dat is namelijk mijn voornaamste bron van communiceren. En dan had ik wel ingelogd op mijn account in plaats van op het andere account gebleven en was ik dus op de hoogte geweest dat de DL eerder was.

Your value does not decrease based on someones inability to see your worth.

Waterwork

Gevoel is gewoon onderbuikgevoel sorry dat ik niet duidelijker was in mijn post excuses

Castiel.

Citaat van: Waterwork op  3 april 2023, 17:26:31
Gevoel is gewoon onderbuikgevoel sorry dat ik niet duidelijker was in mijn post excuses

En waar komt dat dan vandaan? Jij hebt mij niet gesproken. Je hebt 1 post gezien van mij en ik heb verder activiteit getoond in mijn drietal + achter de schermen. Op welke manier geeft mijne ene post jou een onderbuikgevoel dat ik slecht zou zijn?

Ik ben overigens neutraal, meteen voor iedereen die ik nog niet gesproken heb.
Your value does not decrease based on someones inability to see your worth.

Waterwork

Gevoel is nergens op gebaseerd het voornamste is dat je stil was

Wannas

Citaat van: fannieklm op  3 april 2023, 16:18:24
Okee ik moet zeggen dat ik een samenloop van omstandigheden opvallend vind.

Mala was inactief, er was geen lunch, ze wilde graag de 3tallen openbaar weten en dan blijkt nu ze ook niet in een 3tal zat (en dus info mist)

En nee ik heb niks beters dan dit.
Mijn 3tal ging de verdeling vrij makkelijk, ook al duurde het wat langer voor we elkaar echt gevonden hadden. Dus daar zie ik niet direct iets geks in.

Mijn stem gaat dus naar mala

Heel eerlijk gezegd vind ik dit een mooie. Dit voelt aan alle kanten enigszins Fishy.

Rampposi

Stem staat op william ook doordat ik weinig andere opties heb gezien waar ik achter sta en ik nu ga werken en ik de redenatie voor william wel logisch vind

Williambz

Citaat van: Katz op  3 april 2023, 16:15:28
Ik ga denk ik voor William stemmen wegens het trio. We hadden de mogelijkheid om ijzeren Hein te krijgen of verliezen. Hij wou deze niet nemen, omdat hij deze zou verliezen. Ik vind het persoonlijk gek dat je er zo moeilijk tegen zou doen als goedje. Een ijzeren Hein lijkt mij persoonlijk handiger als een slechtje dan een goedje te bewaren.

Misschien niet de meest doordachte reden, maar heb echt helemaal niks anders. Dus behalve als er nog iets speciaals gebeurd blijft men stem op William.

Sorry maar wtf is dit voor een reden Katz. Ja ik heb inderdaad Ijzeren Heijn. Voor de mensen die niet in het trio Domien-Katz-William zaten:
Wij hadden 3 opties:
Optie 1 houd ik even geheim wegens redenen die de trio snapt, maar het was iig een voordeel.
Optie 2 was een stemrecht voor 1 lynch verliezen (deze lynch
Optie 3 was Ijzer Heijn krijgen OF verliezen als je al IH had.

Ik meen dat Katz eerst was en die wilde wel voor 2 gaan. Dit vond ik al heel erg raar, want 2 was eigenlijk de meest slechte keus. Daarna kwam Domien en die wilde 1 wel (logisch). Als derde kwam ik en ik zei dat ik 3 niet wilde want ik had al IH en dan zou ik deze verliezen. Ik vroeg of de anderen geen IH gadden en wel IH wilden. Daar reageerden ze beiden niet op en Katz post ALSNOG na dit bericht
1. Domien
2. Katz
3. William

Ik zeg dat ik hier niet akkoord mee ga en ik post
1. Domien
2. William
3. Katz

Hierna postte Domien en Katz dit ook.
Het maakt mij namelijk niet zoveel uit dat ik de 1e lynch geen stemrecht heb. En waarom zou je vrijwillig als goedje je IH afstaan? Bovendien snap ik ook niet waarom Katz geen IH wilde (of hij moet al IH hebben, naar dit deelde hij niet). En waarom heeft slecht meer aan IH dan goed??? Dit is toch ook gewoon als een beul misbeult oid? Ik ga niet zomaar IH afstaan.

Williambz

Citaat van: Rampposi op  3 april 2023, 16:40:50
Ik ben wel van mening hoe minder IH, hoe beter. Komt door een mogelijke beul en/of jagerschot die anders niet doorgaaf, en zelfs ongezien lijk kan worden als het mee/tegenzit, ligt aan je standpunt

Dus als jij als goedje Ijzeren Heijn hebt lever je die met plezier in? Ik vind dat echt idioot sorry hoor.
Citaat van: Rampposi op  3 april 2023, 17:56:50
Stem staat op william ook doordat ik weinig andere opties heb gezien waar ik achter sta en ik nu ga werken en ik de redenatie voor william wel logisch vind

Logisch? Dat ik als goedje niet mijn IH wil laten afstaan?? 1. Waaorm kiest Katz voor het grootste nadeel, terwijl hij zelf ook IH kon krijgen dan? En 2. Als ik Ijzeren heijn heb moet ik dan die afstaan zodat een beul mij fout kan beulen? Dan is de beul mooi bewezen en ik ben dood. Zo speel ik niet graag een spel Rampposi.

Williambz

Helaas heb ik geen stemrecht, maar ik moet wel 'stemmen' en mijn 'stem' gaat naar Katz uiteraard. Ik roep anderen mensen op dit ook te doen, want ik vind het een heel rare actie van Katz. En dat Rampposi dit logisch vind, vind ik ook raar overigens.
Daarnaast zat Domien in hetzelfde trio en die vond het niet gek blijkbaar dat ik mijn IH niet wilde afstaan (duh).

bert-boefjes

Mijn stem zal momenteel naar Rampposi gaan. Van alle spelers, is hij eigenlijk de enige die nog niet gereageerd heeft op mijn pm. De andere spelers heb ik allemaal wel in verschillende mate contact mee.

Ik moet wel zeggen dat ik William ook wel begrijp er in. Waarom als je al een IJzeren Hein heb, die bewust kwijt raken. Ik vind het ergens wel voor hem spreken dat hij er in zijn drietal dan blijkbaar eerlijk over was.
Winnaar bij de forumawards van sportiefste speler en aardigste wvw'er. En beste outfit!

Inuzuki

Ik kan William zn standpunt ook begrijpen. Ik vind het dan ook jammer dat het openbaar wordt gegooid en dat iedereen nu dus weet dat William IH is. Dat haalt de volledige toegevoegde waarde van de bijrol weg.

domien

Citaat van: Williambz op  3 april 2023, 18:20:16
Helaas heb ik geen stemrecht, maar ik moet wel 'stemmen' en mijn 'stem' gaat naar Katz uiteraard. Ik roep anderen mensen op dit ook te doen, want ik vind het een heel rare actie van Katz. En dat Rampposi dit logisch vind, vind ik ook raar overigens.
Daarnaast zat Domien in hetzelfde trio en die vond het niet gek blijkbaar dat ik mijn IH niet wilde afstaan (duh).

Natuurlijk begreep ik dat jij je ijzeren Hein niet wilde afstaan. Niet meer dan logisch, je hebt het gekregen en dan wil je dat niet kwijt.

Ik bevestig hierbij ook dat het zo is gelopen.

"In this world there are no sides, just players"

Katz

Citaat van: Inuzuki op  3 april 2023, 18:26:25
Ik kan William zn standpunt ook begrijpen. Ik vind het dan ook jammer dat het openbaar wordt gegooid en dat iedereen nu dus weet dat William IH is. Dat haalt de volledige toegevoegde waarde van de bijrol weg.

Huh? Deze logica snap ik voor geen meter. Als goedje is het juist handiger om open te zijn dat je ijzeren Hein heb? Dan zorg je niet voor de dood van een mogelijke beul. Daarom vond ik het persoonlijk handig om te delen.