Nieuws:

Welkom op het nieuwe locatie van het forum
Op dit moment wordt de .nl website doorgestuurd naar de .be website.

Hoofdmenu

668 Discussie

Gestart door Skunki, 28 maart 2023, 17:19:23

Vorige topic - Volgende topic

fannieklm

Delen zou ik openbaar pas na de (echte) nacht doen.
Ivm naaiacties van de wolven.

Castiel.

Wat gezegd wordt is dat de wolven over het algemeen allendrietallen al kennen toch? Dus dan zou delen voordelig kunnen zijn. Maar er zullen denk niet 6 wolven zijn + dat er ook w wolven in 1 drietal kunnen komen.

Dus na de nacht delen lijkt mij ook slimmer. Op die manier hebben de wolven in elk geval niet alle informatie.
Your value does not decrease based on someones inability to see your worth.

Malanaphy

Maar het na de nacht delen heeft nu toch geen nut voor wat Bert wil doen? Hahaha
Waarnemingen van (mogelijke) wolven of wolvensporen kunnen doorgegeven worden via Wolf gezien. Voor dringende zaken of voor het melden van door wolven gedode schapen kunt u bellen met BIJ12 via nummer 085-4862222.

Malanaphy

Maar het na de nacht delen heeft nu toch geen nut voor wat Bert wil doen? Hahaha

Ik zie het probleem niet in het delen maar ik heb het idee dat ik sowieso de enooorme impact van de drietallen niet zo snap... (A)
Waarnemingen van (mogelijke) wolven of wolvensporen kunnen doorgegeven worden via Wolf gezien. Voor dringende zaken of voor het melden van door wolven gedode schapen kunt u bellen met BIJ12 via nummer 085-4862222.

Rampposi

Het is meer van, de wolven weten nu al meer dan een gemiddeld goedje, en daarom denk ik dus dat we het wel moeten delen om die informatievoorsprong van de wolven te dichten, voor zover mogelijk.

Aappen21

ik zou het leuk vinden als iedereen zijn getal zou willen doorgeven? daar heb ik momenteel veel meer aan.
Als je maar lang genoeg domme dingen blijft doen worden ze vanzelf geniaal

fannieklm

Ik vind het eng om zomaar mijn getal aan je door te geven.
Wat ga je er mee doen?

Inuzuki

Volgens mij moeten er over zon 12 uur stemmen staan en we zijn alleen maar bezig met de drietallen en random getallen. Ik ga er vanuit dat als er in een van de drietallen iets opvallends gebeurd, dat dat op een manier wel opgepakt wordt en in het dt beland. Ik denk dat we vooral ook de discussie op het stemmen moeten gaan richten, ik heb namelijk nog geen enkel aanknopingspunt en best een goed gevoel bij mijn eigen drietal. Heeft iemand al ideeën?

Sunny

Goed punt Inu en nee ik heb echt geen idee.

Waterwork

Citaat van: Inuzuki op  3 april 2023, 07:21:36
Volgens mij moeten er over zon 12 uur stemmen staan en we zijn alleen maar bezig met de drietallen en random getallen. Ik ga er vanuit dat als er in een van de drietallen iets opvallends gebeurd, dat dat op een manier wel opgepakt wordt en in het dt beland. Ik denk dat we vooral ook de discussie op het stemmen moeten gaan richten, ik heb namelijk nog geen enkel aanknopingspunt en best een goed gevoel bij mijn eigen drietal. Heeft iemand al ideeën?

Hier mee eens en in ons 3 tal is er niks raars gebeurd en zijn we vrij snel eruit gekomen. Dus ik hoop dat in andere 3 tallen wat is gebeurd wat opvalt

Lan

Ik heb op het moment alleen een aantal mensen waarbij ik geneigd ben er niet op te stemmen (waaronder mijn drietal). Zonder verder in details te gaan hadden wij wel één prijs waarvan ik zou verwachten dat een slechtje daar subtiel zou proberen het naar zichzelf te schuiven, en dat is volgens mij niet gebeurd.

Shaddow

Ik was zelf in ons drietal vergeten dat ik iets moest doen dus ik kwam er pas laat achter, maar de rest van mijn drietal was samen al achter een oplossing gekomen die voor mij ook heel fijn was, dus voor mijn gevoel ging het erg soepel.

Ik heb zelf nog wel een aantal personen waarbij ik nog niet per sé in een drietal hoef en ik heb voldoende vertrouwen dat Skunki en Berber niet mensen continue blijven uitsluiten voor drietallen, dus ik zie niet de noodzaak om mijn eigen drietalpartners door te geven.

Mijn getal was 342 @Aappen21

Verder voor de lynch - lijkt mij gezellig om met een grote groep te barbecuen, ik heb zelf gehoord dat weerwolfvlees een wakkerdamse delicatesse is. Lijkt mij heerlijk om te proberen ,maar ik heb nog geen weerwolf gevonden.

ik kijk later nog even terug.

Malanaphy

Oké ik heb er zelf niet per se een gemis aan maar aangezien iedereen zo is van :( en we moeten deze mensen niet noemen whatever lijkt het me misschien slim om te delen dat ik nu niet in een drietal zit

domien

Niet dat ik zelf iets anders gedaan heb maar we moeten in de komende 4 uur nog gaan bepalen wie we lynchen. Heb van een zekere Steven Kunki een bericht daarover gehad.

Mij is er vannacht niks opgevallen, heeft iemand echter iets nuttig gezien?

"In this world there are no sides, just players"

Katz

Ik ga denk ik voor William stemmen wegens het trio. We hadden de mogelijkheid om ijzeren Hein te krijgen of verliezen. Hij wou deze niet nemen, omdat hij deze zou verliezen. Ik vind het persoonlijk gek dat je er zo moeilijk tegen zou doen als goedje. Een ijzeren Hein lijkt mij persoonlijk handiger als een slechtje dan een goedje te bewaren.

Misschien niet de meest doordachte reden, maar heb echt helemaal niks anders. Dus behalve als er nog iets speciaals gebeurd blijft men stem op William.