Nieuws:

Welkom op het nieuwe locatie van het forum
Op dit moment wordt de .nl website doorgestuurd naar de .be website.

Hoofdmenu

[Discussie] Welke roedel hoor jij bij?

Gestart door 123berber, 3 maart 2023, 14:06:59

Vorige topic - Volgende topic

Kevindemen

Bloodwolf, je hebt denk ik Waterwork verkeerd begrepen. Ik heb gisterenavond nadat ik de wamsterclaim in de discussie zag contact gehad met Waterwork met de vraag of hij Ramps rolclaim al wist. Waterwork bevestigde de rolclaim van Rick te weten en de rol van de zielsverwant niet. Gezien er openbaar stond dat hij Wamster claimde, ging ik ervanuit dat Water daarmee bevestigde op dat moment inderdaad al te weten dat Ramp Weerhamster claimde. Voor mij was het tot de nacht viel onbekend dat het eigenlijk om een andere rol dan Wamster ging. Ik heb Ramp verder niet gesproken, ik heb Katz wel gesproken. Waterwork heb ik ook gesproken.
Gelieve dit account te verwijderen.

Sunny

Ik heb net gehoord dat het niet uitmaakt dat ik jiet thuis was afgelopen nacht want het is toch alliantie winst dus ik kan rustig dood  O0
Gezellig.

Veel succes dus nog!

Foxi

Zo bedoelde ik het niet, momenteel sta je centraal en geeft jou rol indirect info over 5 (mogelijk 6) andere spelers. Als het waar is wat je zegt dan is dat uiteraard vervelend en ik loop zelf met hetzelfde risico doordat ik gelijk dag 4 uitkwam voor mijn rol. Het is verder allemaal niet persoonlijk.

Robin89

Ik ga nu mee op Sunny, omdat de info opnieuw vrij concreet is en Kevin de vorige keer ook juist zat.

Maar ik wil wel even benoemen dat Waterwork in mijn ogen ook wat uit te leggen heeft na de lunch van Rampposi. Ik heb hem hier vandaag ook al mee geconfronteerd, omdat ik het uiterst verdacht vind dat Ramp stierf terwijl WW de enige was die zijn echte rol (bengel) kende... WW beweerde dat hij niet wist wie Ramp zou beschermen, maar als er echt blind vertrouwen was tussen die 2 (zo leek het vanuit Ramp wel had ik de indruk) vraag ik me af of dit wel klopt...

Katz

Om even te verduidelijken meerdere mensen wisten van Rampposi zijn rol. Dus het is niet dat alleen dat Waterwork er van wist.

Daarnaast denk ik ook wel dat wolven een openbare weerhamster claim niet geloven en hier achter iets zoeken. Daarom was ik het niet eens met zijn keuze om dit te gaan openbaren.

BloodWolf14

Citaat van: Katz op 12 maart 2023, 18:41:41
Om even te verduidelijken meerdere mensen wisten van Rampposi zijn rol. Dus het is niet dat alleen dat Waterwork er van wist.

Daarnaast denk ik ook wel dat wolven een openbare weerhamster claim niet geloven en hier achter iets zoeken. Daarom was ik het niet eens met zijn keuze om dit te gaan openbaren.
Doel je hier op Rampposi's echte rol, de wamsterclaim of de zvw-claim?

Katz

Citaat van: BloodWolf14 op 12 maart 2023, 23:33:04
Citaat van: Katz op 12 maart 2023, 18:41:41

Doel je hier op Rampposi's echte rol, de wamsterclaim of de zvw-claim?

Beide eigenlijk

BloodWolf14

Beide is onmogelijk in een trio antwoorden :D

Katz

Citaat van: BloodWolf14 op 12 maart 2023, 23:57:30
Beide is onmogelijk in een trio antwoorden :D

Je weet wel ik ben monogaam  ;).

Maar had het als twee dingen gelezen haha. Maar denk alles als je doelt naar fake wamsterclaim en zvw claim.

adriaan

Dan zal Kevin dus inderdaad contact hebben gehad met een witte Sjamaan

BloodWolf14

Die kans is zeer groot ja. Ik had hem vandaag een bericht gestuurd, maar daar heb ik nog geen antwoord op gehad. Geen idee dus met wie hij allemaal contact had. Iemand anders die dat wel weet?

adriaan

Denk je dat ie daarin de naam van zijn sjamaan zou openbaren? XD

BloodWolf14

Citaat van: adriaan op 13 maart 2023, 23:49:14
Denk je dat ie daarin de naam van zijn sjamaan zou openbaren? XD
Nee, maar ik ben wel benieuwd met wie hij contact heeft gezegd te hebben. Dat verraadt soms nog weleens wat.

Lan

Op basis van posts van en over Kevin denk ik dat Waterwork, Inuzuki, Katz en Roodhapje minder waarschijnlijk zijn als witte board slechtjes. Inu en Waterwork leken vrij consistente verdachtes van Kevin, terwijl Katz en RH (toen nog Aappen) een vroege verdenking op hem hadden. Daarnaast begon volgens mij Kevin over de massa pm van Bertboefjes. Ik weet niet of dat nu nog zo is maar vroegah viel het me wel eens op dat slechtjes niet de moeite nemen met elkaar nep te netwerken. Dus klein argument tegen BB als wit, maar minder sterk dan de andere namen wat mij betreft.

Ik kom nog met mijn analyse van de dode bruine wolven wanneer ik even tijd heb (maar meer werk), even niet gaan beginnen met Lan zal wel bruin zijn want alleenbezig met wit :D

Zijn er mensen die met Kevin hebben genetwerkt en nog aanvullende informatie hebben die we kunnen gebruiken?

Castiel.

Ik heb een aantal verschillende momenten met Kevin genetwerkt. Hij was in de stemming waarin Fannieklm uiteindelijk stierf erg meegaand in het feit dat het te makkelijk ging op Inu. Hij gaf daarin dus Fannieklm en Sunny als alternatieven, die zijn allebei als bruin gestorven.

Ik denk dus dat team wit het bruine team al aardig in de smiezen had en dat we dus het "netwerk" waar Kevin de spil van was als gecompromiteerd kunnen beschouwen. Hoewel het natuurlijk wel makkelijk zorgt dat de bruine roedel op wordt geruimd denk ik dat het "netwerk" dat er nu is bekend is bij wit en daarnaast ook bestaat uit enkele witte leden.

Op basis van de huidige informatie denk ik daarnaast dat we een aantal spelers juist weer eerder naar wel wit kunnen schuiven Lan. Bij de stemming waarin Fannie stierf vroeg ik namelijk wat hij vond van William of Domien als alternatieven en dat wimpelde hij een beetje af. Heel terloops dat hij daar op dit moment geen slecht gevoel bij had maar dat hij dat later nog wel is zou bekijken. Nu hij gestorven is als wit geeft mij dat toch het gevoel dat hij 1 van die 2, of misschien zelfs allebei, daar in bescherming nam.
Your value does not decrease based on someones inability to see your worth.