[Discussie] Welke roedel hoor jij bij?

Gestart door 123berber, 3 maart 2023, 14:06:59

Vorige topic - Volgende topic

Robin89

Ik denk eigenlijk nog steeds dat we nu bij Domien en/of Waterwork moeten zijn. Al eerder gaf ik aan Domien te verdenken en sindsdien is mijn verdenking er niet bepaald minder op geworden.
Hij is niet heel zichtbaar als speler en ik ben hem als goedje echt actiever gewend.

Waterwork lijkt ook een beetje naar de achtergrond verdwenen sinds de lunch van Rampposi? Alsof hij zich een beetje betrapt voelt ofzo? XD
Wat ik ook gek vind, is dat Waterwork al eerder ergens (volgens mij via WA) liet vallen wel contact te hebben met Kevin dit spel. En Kevin blijkt dus een witte wolf te zijn... dus het zou mij niet verbazen als WW ook in de witte roedel zit (of offboard en wit is).

Ik denk dus dat mijn stem naar één van deze spelers gaat.

Katz

Nu dat inuzuki eruit ligt, moest ik heel hard nadenken over nieuwe verdachten.

Daardoor kwam ik op Domien en roodhapje.

Domien heb ik drie keer moeten aanspreken om eindelijk een gedachtegang te horen over zijn verdachten. Eerst begint hij over zijn chirolokaal en dan over dat de witte en zwarte wolven tegen elkaar strijden.

Dan roodhapje zie ik de witte sjamaan zijn. Doordat ik aappen wel het plan samen met Kevin zie smeden om allemaal Bruintjes te lynchen. Daarnaast lijkt het me ook logisch dat aappen Kevin en Luuk zou bekijken de eerste twee nachten, als die dan geen contact had met slecht.

Ik denk uiteindelijk dat ik wel eerder voor Domien ga gaan, want zie niet het nut er in om een hulpje eruit te stemmen.

domien

Dat je mij verdacht noemt allemaal oké maar jij vraagt op een moment dat ik met iets bezig ben (licht aangeschoten van de cava) wat ik op dat moment denk. Daarop krijg jij mijn eerlijk antwoord. Maar als je zegt over het spel geef ik je daar meteen mijn eerlijke mening.

En to be fair dat jij daar iets verdachts ziet maakt jou eerder verdacht dan mijzelf. Want ik reageer altijd flauw no matter wie of wat iets vraagt.

Aangezien ik jou woorden niet verdraai gelieve dat ook niet meer met de mijne te doen, deze ene keer is je vergeven.

Anyways, in mijn hoofd sta jij op goed dus daar laat ik het bij.

Waterwork, Nos en eventueel een Robin vallen mij voorlopig meeste op. Nos vooral door de stilte, al kan dat ook wel komen doordat Kevin met zijn visioenen steeds de discussie om zeep hielp.

"In this world there are no sides, just players"

Waterwork

Citaat van: Robin89 op 16 maart 2023, 11:36:22
Ik denk eigenlijk nog steeds dat we nu bij Domien en/of Waterwork moeten zijn. Al eerder gaf ik aan Domien te verdenken en sindsdien is mijn verdenking er niet bepaald minder op geworden.
Hij is niet heel zichtbaar als speler en ik ben hem als goedje echt actiever gewend.

Waterwork lijkt ook een beetje naar de achtergrond verdwenen sinds de lunch van Rampposi? Alsof hij zich een beetje betrapt voelt ofzo? XD
Wat ik ook gek vind, is dat Waterwork al eerder ergens (volgens mij via WA) liet vallen wel contact te hebben met Kevin dit spel. En Kevin blijkt dus een witte wolf te zijn... dus het zou mij niet verbazen als WW ook in de witte roedel zit (of offboard en wit is).

Ik denk dus dat mijn stem naar één van deze spelers gaat.

Ik weet dus niet waar het aan ligt waadoor jij mij verdacht vind. Ja ik ben stil maar heb to be fair niks nuttigs om nu te zeggen op het forum als discusie posts. Ik zal later vandaag of wss morgen even een lijstje posten met ik nog wel als wolfje zie

Katz

Citaat van: domien op 16 maart 2023, 13:06:37
Dat je mij verdacht noemt allemaal oké maar jij vraagt op een moment dat ik met iets bezig ben (licht aangeschoten van de cava) wat ik op dat moment denk. Daarop krijg jij mijn eerlijk antwoord. Maar als je zegt over het spel geef ik je daar meteen mijn eerlijke mening.

En to be fair dat jij daar iets verdachts ziet maakt jou eerder verdacht dan mijzelf. Want ik reageer altijd flauw no matter wie of wat iets vraagt.

Ik wist toch niet dat je dronken was. Heb je nergens vermeld in Privé.

Daarnaast begon je ook eerst over dat wit en zwart de strijd hadden genomen tegen elkaar toen ik het over het spel vroeg. Moest nog eens vragen na je verdachten om deze dan eindelijk te krijgen.

Het kwam me gewoon over alsof je de kaarten bij jezelf wou houden. Iets dat Inuzuki ook heeft gedaan en die was slecht.

Williambz

Voor mij is het nu een beetje deduceren met wie ik wel en niet vertrouw. Ik verwacht op deze 12 nog 3 witte wolfjes waarvan 1 sjamaan. Voor mij zijn Domien en Nos wel het minst goed te peilen en vertrouw ik daardoor ook nog niet. Er zijn wel wat mensen die ik op groen heb staan, waaronder Foxi en enkelen die ik heb gesproken.

Voor nu ga ik mijn stem zetten op Domien

BloodWolf14

Ik zou graag WW willen lynchen vandaag. Ik heb al meerdere dagen dat ik hem witte wolf zie zijn en die gedachtegang is tot zover nog niet veranderd. Ik ben er vrij zeker van dat hij Rampposi op de lunch heeft gezet samen met Kevin en dat we daar dan weer een wolf vinden.

Mijn stem gaat alweer naar WW.

Castiel.

Ik denk dat we ervan uit kunnen gaan dat bruin dood is. Daarnaast vind ik de lunch bijzonder. En ik denk dat wit eigenlijk erop uit is dat er een moordend lijk komt en dat ze dus dachten dat Adriaan delver was. Maar dat is natuurlijk maar een aanname.

Ik ga momenteel uit van de woorden van Kevin die heel erg terloops over William en Domien als alternatieven voor Inu heen praatte in gesprek met mij. "Nee momenteel staan die niet op mijn lijstje maar ik vlak ze niet uit". Ongeveer deze strekking.

Ik zal mijn stem tot nader order op William plaatsen. 3e verdachte is momenteel Waterwork voor mij, maar ik denk dat die verhoogde kans op Sjamaan zijn heeft.
Your value does not decrease based on someones inability to see your worth.

BloodWolf14

Wat maakt William voor jou verdacht dan? Alleen de uitspraak van Kevin? Waarom niet mee op Domien/WW die al stemmen hebben?

RoodHapje

Ik heb verschillende verdachten momenteel, namelijk Domien,Waterwork en Katz.

- Domien is nog afweziger dan anders
- Waterwork gedraagt zich anders dan anders
- Katz lijkt Sterk op Domien te sturen begreep ik her en der. Dus als Domien goed is heb ik wat twijfels bij Bas, anders juist minder.

Voor mij lijkt het in die zin logisch dat er tussen Domien en Katz een slechtje zit, dan neig ik voor nu naar Domien.

Awards
2025: Forumkoppel <3 AGR    |    Vunzig pratend lid (+ Carnage & AGR)    |    Niet geniaal meesterplan
2024: Ongeëvenaard verspreker    |    Beste netwerker
[close]

Williambz

Ik wissel toch naar Bert-boefjes. De reden daarvoor is dat ik teveel twijfel over Domien. Ik heb hem gesproken en hoewel zijn claim en acties niet bewijsbaar zijn (en ook niet heel geloofwaardig) zit het me toch niet lekker.

Bovendien heb ik via via de claim van Bert gehoord en dat blijkt burger te zijn. Naast dat burger het meest makkelijk te claimen is, is het ook nog eens de enige burger claim dit spel. Ik vind 1 burger in zo een groot spel nog gekker dan 2 of 3 keer dezelfde rol.

RoodHapje

Mij is gevraagd of ik wil wisselen en ik vertrouw deze mensen, dus ook ik ga op Bert.

Awards
2025: Forumkoppel <3 AGR    |    Vunzig pratend lid (+ Carnage & AGR)    |    Niet geniaal meesterplan
2024: Ongeëvenaard verspreker    |    Beste netwerker
[close]

Williambz

Oke sorry voor mijn gewissel, maar we kunnen 100% een slechtje eruit halen namelijk Roodhapje.

Waterwork

Ik hoor allemaal mensen stem op roodhapje en ik vertrouw deze mensen op zich wel.

bert-boefjes

Ik ga nu op Domien stemmen. De mensen die ik gesproken heb weten dat ik vooral tussen Domien en Waterwork zat te twijfelen. Bij Waterwork zat het vooral erin dat hij al een tijdje verdacht is en iedere keer dat hij mogelijk een lynchkandidaat was werd er altijd net toevallig een bruin slechtje gezien en werd dat de lynch. Waardoor ik toch sterk het gevoel heb dat hij mogelijk een wit slechtje kan zijn die hem daardoor mogelijk probeerden te redden.

Na mijn gesprekken met zowel Katz als Foxi hebben die me toch laten weten dat de lynch van Domien meer informatie gaat opleveren. Gezien hun toch over wat meer informatie beschikken dan mij ga ik daar in mee.
Winnaar bij de forumawards van sportiefste speler en aardigste wvw'er. En beste outfit!