[Discussie] Welke roedel hoor jij bij?

Gestart door 123berber, 3 maart 2023, 14:06:59

Vorige topic - Volgende topic

maartenrambo

Aapen waarom stem jij nu meteen op castiel?

"Then we'll have to out on Tauntauns"
-- Han Solo
Rollen van mij

Robin89

Citaat van: Skunki op  5 maart 2023, 20:58:53
Joe, joe, als ik dood ga, jammer :( , zo niet, discussie voor later <3

De volgende mensen claimden bij mij neutraal; Adriaan, Bloodwolf14, Castiel., Kevindemen.

Semi-sjamaan claimde niets, ondanks reminder.
Shaddow claimde "mijn kant", kwam gekkig over in zijn kant keuze, dus in mijn ogen mogelijk slecht.

Op de neutralen na (duhh..), wilden de volgende mensen niet zeggen of ze bisschop material waren; Aappen21 en Malanaphy.

Mijn naam hoort ook nog in het rijtje van de mensen die niet wilden zeggen of ze bisschopbaar waren. Ik vond dat Skunki iets te veel aan het vissen was en vertrouwde het daarom niet helemaal, dus durfde hier geen antwoord op te geven.

En om ook nog even antwoord te geven op de eerdere oproep van Katz hier in het DT: ik ben wisselbaar.

Thelight288

Oh waarom noemt Tim zo weinig idd want ik ook. Dacht dat potentiële omegawolf meer aan had en bij bisschop wil ik dat liever pas later vertellen.

Katz

Dan zal Skunki wss de grap van Kevin ook niet hebben verstaan, als er al zoveel fouten inzitten. Ik zal dan mijn stem van Kevin afhalen.

Daarnaast denk ik dat Malanaphy slecht was in één van beiden teams, anders zag ik beide teams Malanaphy lunchen. Alleszins zo denk ik erover. Tja of een lunch is mislukt en Skunki is gewelpt of georct ofzo.

En nu snap ik ook waarom Mex mij niet wou vertellen of hij wisselbaar was :p.

Ook wel spijtig dat mijn twee hoofdverdachten nu geluncht zijn  :"(. Daardoor vertrouw ik wel degene aan wie ik dat heb verteld, want wat heeft die persoon er mee om iemand te lunchen die ik verdenk  ::).

Ik dacht ook hetzelfde als Robin en luuk. Dat hij mogelijk Omegawolf zou kunnen zijn of alleszins in contact stond met een omegawolf.

Waterwork

Citaat van: Katz op  6 maart 2023, 14:09:04
Dan zal Skunki wss de grap van Kevin ook niet hebben verstaan, als er al zoveel fouten inzitten. Ik zal dan mijn stem van Kevin afhalen.

Daarnaast denk ik dat Malanaphy slecht was in één van beiden teams, anders zag ik beide teams Malanaphy lunchen. Alleszins zo denk ik erover. Tja of een lunch is mislukt en Skunki is gewelpt of georct ofzo.

En nu snap ik ook waarom Mex mij niet wou vertellen of hij wisselbaar was :p.

Ook wel spijtig dat mijn twee hoofdverdachten nu geluncht zijn  :"(. Daardoor vertrouw ik wel degene aan wie ik dat heb verteld, want wat heeft die persoon er mee om iemand te lunchen die ik verdenk  ::).

Ik dacht ook hetzelfde als Robin en luuk. Dat hij mogelijk Omegawolf zou kunnen zijn of alleszins in contact stond met een omegawolf.

Hoe bedoel je Malapalanhy was slecht want ze is gestorven als valse Engel

Katz

Iemand heeft misschien gewaakt over Malanaphy en daarom is ze gestorven als valse engel ;)

Lan

Ik verwacht dat Skunki het verkeerd heeft neergezet en bedoelde wie er niet wilden aangeven of ze wisselbaar waren of niet. Hij is wel simpel, maar ook weer niet zó simpel  :P

Alsnog vind ik de informatie niet zo heel spannend. Ja, waarschijnlijk zullen niet alle neutraal-claimers neutraal zijn, maar bij de betreffende spelers kan dat wat mij betreft nog steeds van alles betekenen.

Katz

Daarnaast claimt iedereen wisselbaar te zijn behalve neutraalclaimers.

Sunny

Castiel.

Citaat van: Aappen21 op  5 maart 2023, 22:47:21
Citaat van: Castiel. op  5 maart 2023, 21:48:59
Citaat van: Katz op  5 maart 2023, 21:33:00
Ik denk dat Castiel of Kevin wel eens slecht kan zijn.

Leg uit?
ik snap niet hoe jij dit niet inziet. jullie kunnen me wat met je neutraal. er zitten geen 4 neutraaltjes in dit spel. 2 wil ik nog wel een keer in mee gaan. maar 4 niet. daarbij zie ik jou wel tim of malanaphy eten.

Malanaphy zou ik zeker eten aangezien dat een sociale lunch is. Tim vind ik totaal geen sympathieke lunch dus ik snap niet waarom jij dat hier beweerd. Tim zou oprecht de laatste zijn die ik zou insturen als lunch.

Dit gezegd hebbende, ben ik niet slecht en ben ik gewoon Neutraal zoals ik zeg. Noem aub het laatste spel dat ik vals Neutraal geclaimd heb, want ik heb dat nog nooit gedaan. Snap dus ook voor geen centimeter dat ik op basis van deze kantclaim meteen een stem krijg. Ook nog is op basis van allemaal onzinredeneringen dat er dan te veel Neutraaltjes zouden zijn. Dit terwijl Kevin vlak daarvoor al aangeeft dat zijn claim onzin is, maar die negeer jij blijkbaar gewoon. Waarom?

Your value does not decrease based on someones inability to see your worth.

Katz

Castiel, hier zeg je wel twee dingen in die makkelijk te herbekijken zijn. In een spel heb je zowel neutraal geclaimd als slecht. En toen was je ook sterk van steek dat inu geen sociale lunch was. Terwijl je haar had geluncht.

Ik snap niet echt, waarom je dingen aanhaalt in je bericht die niet waar zijn...

Castiel.

Citaat van: Katz op  6 maart 2023, 19:09:30
Castiel, hier zeg je wel twee dingen in die makkelijk te herbekijken zijn. In een spel heb je zowel neutraal geclaimd als slecht. En toen was je ook sterk van steek dat inu geen sociale lunch was. Terwijl je haar had geluncht.

Ik snap niet echt, waarom je dingen aanhaalt in je bericht die niet waar zijn...

Welk spel? En toen maakte ik een punt van de lunch toch? Doe ik nu toch niet? Ik benoem alleen dat ik Tim niet zou lunchen. Ik vind hem geen sociale lunch, maar ik maak er ook geen punt van toch?

Er staat mij serieus niet bij dat ik ooit Neutraal geclaimd heb en dat dat niet bleek te kloppen. Maar als dat wel zo is, mijn fout, het is me in elk geval niet bij gebleven.
Your value does not decrease based on someones inability to see your worth.

Katz

Citaat van: Castiel. op  6 maart 2023, 19:19:31
Citaat van: Katz op  6 maart 2023, 19:09:30

Welk spel? En toen maakte ik een punt van de lunch toch? Doe ik nu toch niet? Ik benoem alleen dat ik Tim niet zou lunchen. Ik vind hem geen sociale lunch, maar ik maak er ook geen punt van toch?

Er staat mij serieus niet bij dat ik ooit Neutraal geclaimd heb en dat dat niet bleek te kloppen. Maar als dat wel zo is, mijn fout, het is me in elk geval niet bij gebleven.

Toen je samen met Phage wolf was en jullie toen Malanaphy converteerden, omdat ik als Sjamaan had gezegd dat ze valse engel was.

maartenrambo

Katz en castiel kunnen jullie dit prive uitvechten. Lijkt me niks met dit spel te maken .Behalve spammen en de focus van het wolven jagen hier weg te trekken.

"Then we'll have to out on Tauntauns"
-- Han Solo
Rollen van mij

Foxi

Ik ben het er mee eens dat Skunki een hoop vragen stelde, maar in mijn ogen is dat iets positiefs. Hij was vanaf moment 1 aan het kijken hoe mensen zichzelf opstelden. Helaas denk ik dat er mensen bang van werden. Anders begrijp ik de keuze ook niet zo.

Ik vind het snelle stemmen opvallend, zeker omdat het een heksenjacht lijkt op neutraalclaimers (zowel serieus als grappend). Iets wat vaker lijkt te gebeuren. Zeker als dat de enige reden is vind ik het een slap excuus voor een stem. Dat is echt te makkelijk, zelfs op stemming 1