[Discussie] Welke roedel hoor jij bij?

Gestart door 123berber, 3 maart 2023, 14:06:59

Vorige topic - Volgende topic

Shaddow

Lijkt tussen Adriaan en BW te gaan, hun het Adje wel dit spel eigenlijk.

Nostalgia

Mijn stem is naar BloodWolf gegaan.  :)

Skunki

Joe, joe, als ik dood ga, jammer :( , zo niet, discussie voor later <3

De volgende mensen claimden bij mij neutraal; Adriaan, Bloodwolf14, Castiel., Kevindemen.

Semi-sjamaan claimde niets, ondanks reminder.
Shaddow claimde "mijn kant", kwam gekkig over in zijn kant keuze, dus in mijn ogen mogelijk slecht.

Op de neutralen na (duhh..), wilden de volgende mensen niet zeggen of ze bisschop material waren; Aappen21 en Malanaphy.

Katz

Ik denk dat Castiel of Kevin wel eens slecht kan zijn.

Aappen21

Citaat van: Katz op  5 maart 2023, 21:33:00
ik denk dat ik het met je eens ben.
Als je maar lang genoeg domme dingen blijft doen worden ze vanzelf geniaal

Kevindemen

Laat ik om te beginnen eens die fabel uit de wereld helpen dat ik neutraal claim. Dat is net zo serieus als de claim die ik bij Skunki heb neergelegd 'groen schimmelbrood' te zijn. Was 100% yolo.

Verder ben ik om privéredenen minder actief de komende dagen, dus wil je mij snel bereiken, app mij dan, dan reageer ik sneller.
Wie van jullie kan door zich zorgen te maken ook maar één dag aan zijn levensduur toevoegen? Matteüs 6:27.

Castiel.

Your value does not decrease based on someones inability to see your worth.

Castiel.

Ik vind Tim een hele aparte lunch. Zeer zeker niet sociaal, maar zijn post doet me vermoeden dat deze lunch niet random geweest is. Nu was Tim vrij actief met netwerken, ik denk echter nog steeds dat de gesprekken met de mensen met wie hij vaak samenwerkt dieper op de materie in gingen dan anderen. Ik ga dus ook in die contreien zoeken op dit moment, want daar moet iets van een verspreking geweest zijn.
Your value does not decrease based on someones inability to see your worth.

Aappen21

Citaat van: Castiel. op  5 maart 2023, 21:48:59

Leg uit?
ik snap niet hoe jij dit niet inziet. jullie kunnen me wat met je neutraal. er zitten geen 4 neutraaltjes in dit spel. 2 wil ik nog wel een keer in mee gaan. maar 4 niet. daarbij zie ik jou wel tim of malanaphy eten.
Als je maar lang genoeg domme dingen blijft doen worden ze vanzelf geniaal

Williambz

Ik vind Adriaan zijn neutraalclaim het meest geloofwaardig en daarnaast verwacht ik dat Castiel of Kevin ook nog neutraal kan zijn, maar allebei geloof ik niet. En over BW hoeven we het denk ik niet te hebben.

adriaan

Citaat van: Williambz op  5 maart 2023, 22:50:02
Ik vind Adriaan zijn neutraalclaim het meest geloofwaardig
Bedankt, maar wel bijzonder gezien we elkaar nog niet gesproken hebben :P

Lan

Mocht ik trouwens ontdekken dat Skunki cupido was en zich niet aan mij heeft gekoppeld dan neem ik dit terug :P Verder denk ik dat we uit de Skunki lunch wel informatie kunnen halen. Ik ga daar verder geen namen aan hangen want ik denk dat je dan vrij snel in een onprettige discussie komt, maar ik zal het wel in mijn achterhoofd houden.

Kevindemen

Citaat van: Williambz op  5 maart 2023, 22:50:02
Ik vind Adriaan zijn neutraalclaim het meest geloofwaardig en daarnaast verwacht ik dat Castiel of Kevin ook nog neutraal kan zijn, maar allebei geloof ik niet. En over BW hoeven we het denk ik niet te hebben.
Als posts toch niet worden gelezen, wat is dan het nut om ze te maken?
Wie van jullie kan door zich zorgen te maken ook maar één dag aan zijn levensduur toevoegen? Matteüs 6:27.

Waterwork

Citaat van: Aappen21 op  5 maart 2023, 21:35:50
ik denk dat ik het met je eens ben.

Ik zie hun ook wel slecht zijn maar om gelijk een stem te plaatsen zonder hun eerst te horen vind ik ook wel een dingentje

Rampposi

Citaat van: Skunki op  5 maart 2023, 20:58:53
Joe, joe, als ik dood ga, jammer :( , zo niet, discussie voor later <3

De volgende mensen claimden bij mij neutraal; Adriaan, Bloodwolf14, Castiel., Kevindemen.

Semi-sjamaan claimde niets, ondanks reminder.
Shaddow claimde "mijn kant", kwam gekkig over in zijn kant keuze, dus in mijn ogen mogelijk slecht.

Op de neutralen na (duhh..), wilden de volgende mensen niet zeggen of ze bisschop material waren; Aappen21 en Malanaphy.

Hij is mij vergeten toe te voegen bij het lijstje "bisschop material in het midden laten".

Ik heb Skunki kort gesproken en op mij kwam hij al bijna direct over alsof hij een belangrijke rol had. Hij claimde namelijk geen bisschop material te zijn en wilde veel info verkrijgen. Zelf dacht ik eigenlijk dat hij een gezegende of iets in die trant zou zijn, maar al met al kwam hij op mij al over alsof hij een rol had die erg gewild is/was om dood te maken. Ik weet dus zeker dat een van deze namen hierboven slecht is.