[Discussie] Welke roedel hoor jij bij?

Gestart door 123berber, 3 maart 2023, 14:06:59

Vorige topic - Volgende topic

domien

Ik denk inderdaad dat skunki niet de meest sociale lunch was, ook zijn post kwam vrij laat, dus verwacht niet dat dat de reden van de dood is. Ik schat dat mogelijk iemand dacht dat ie zijn/haar mond voorbij gesproken had en dat de reden is?

"In this world there are no sides, just players"

adriaan

Citaat van: domien op  6 maart 2023, 21:49:57
Ik denk inderdaad dat skunki niet de meest sociale lunch was, ook zijn post kwam vrij laat, dus verwacht niet dat dat de reden van de dood is. Ik schat dat mogelijk iemand dacht dat ie zijn/haar mond voorbij gesproken had en dat de reden is?
Omgekeerd suggereerde zijn post wel dat hij al dacht dat hij dood zou gaan

fannieklm

okee, ipv nog een keer te zeggen dat Tim niet sociaal was, zal ik er eens wat namen tegenaan gooien.

Als je kijkt naar mensen die ik dat wel zie doen springen voor mij Shaddow en Katz eruit.
Aangezien ik Shaddows eerdere berichtje over wolven die zich zouden moeten melden om het spel makkelijker te maken ook vrij opvallend vind, staat die voor mij momenteel bovenaan.
Dan vraag je zou een wolf een dergelijk berichtje durven maken. En dan zou ik bij de meesten nee zeggen, maar niet bij Shaddow.

Ook vind ik Kevin vrij stekelig reageren op de melding dat hij Neutraal zou zijn.
Ik zou zeggen dat Kevin er normaal geen enkele moeite mee zou hebben als mensen denken dat hij neutraal is, terwijl hij dat in werkelijkheid (goed of slecht) niet is.

Waterwork

Ik vind dat de discussie niet echt op gang komt alleen het gedoe over de neutraal claimers. Ik ga ook niet op Castiel stemmen want er springen nu teveel mensen op Castiel qua discussie vind ik en dat vind ik ook weer makkelijk. Ik wil even kijken wat er komt vandaag maar mijn eerdere gedachten die ik had vandaag vind ik Shaddow en het jammere is dat Fannie mij net voor was dus het lijkt alsof ik meeschaap. Maar Fannie heeft een punt die ik ook had. Shaddow lijkt mij wel het type die dit soort berichten maakt heeft hij vaker gedaan en toen was hij ook slecht. Maaar ik wil even de dag afwachten kijken wat er op het pad komt. Ik ga met mensen netwerken en vragen hoe en wat zij denken.

MIC DROP

Rampposi

Citaat van: Robin89 op  6 maart 2023, 13:50:50
Citaat van: Skunki op  5 maart 2023, 20:58:53
Joe, joe, als ik dood ga, jammer :( , zo niet, discussie voor later <3

De volgende mensen claimden bij mij neutraal; Adriaan, Bloodwolf14, Castiel., Kevindemen.

Semi-sjamaan claimde niets, ondanks reminder.
Shaddow claimde "mijn kant", kwam gekkig over in zijn kant keuze, dus in mijn ogen mogelijk slecht.

Op de neutralen na (duhh..), wilden de volgende mensen niet zeggen of ze bisschop material waren; Aappen21 en Malanaphy.

Mijn naam hoort ook nog in het rijtje van de mensen die niet wilden zeggen of ze bisschopbaar waren. Ik vond dat Skunki iets te veel aan het vissen was en vertrouwde het daarom niet helemaal, dus durfde hier geen antwoord op te geven.

En om ook nog even antwoord te geven op de eerdere oproep van Katz hier in het DT: ik ben wisselbaar.
Mijn stem gaat naar robin. Dit omdat skunki bij mij in ieder geval heel betrouwbaar overkwam en totaal niet vissend. Vind een dergelijke opmerking dan opvallend om neer te zetten. Zeker als het dus blijkt als robin wolf is, want zo wordt de discussie dus meer richting random gestuurd dan een gerichte lunch, wat een voordeel is voor wolven.

Robin89

Citaat van: Rampposi op  7 maart 2023, 09:18:03
Citaat van: Robin89 op  6 maart 2023, 13:50:50

De volgende mensen claimden bij mij neutraal; Adriaan, Bloodwolf14, Castiel., Kevindemen.

Shaddow claimde "mijn kant", kwam gekkig over in zijn kant keuze, dus in mijn ogen mogelijk slecht.

Op de neutralen na (duhh..), wilden de volgende mensen niet zeggen of ze bisschop material waren; Aappen21 en Malanaphy.

Mijn naam hoort ook nog in het rijtje van de mensen die niet wilden zeggen of ze bisschopbaar waren. Ik vond dat Skunki iets te veel aan het vissen was en vertrouwde het daarom niet helemaal, dus durfde hier geen antwoord op te geven.

En om ook nog even antwoord te geven op de eerdere oproep van Katz hier in het DT: ik ben wisselbaar.
Mijn stem gaat naar robin. Dit omdat skunki bij mij in ieder geval heel betrouwbaar overkwam en totaal niet vissend. Vind een dergelijke opmerking dan opvallend om neer te zetten. Zeker als het dus blijkt als robin wolf is, want zo wordt de discussie dus meer richting random gestuurd dan een gerichte lunch, wat een voordeel is voor wolven.

Pardon? Dit vind ik echt helemaal nergens op slaan. In de eerste plaats niet omdat jouw gesprek met Skunki niets zegt over het gesprek dat ik met hem heb gevoerd.
Mijn gevoel bij het gesprek was dat ik Skunki vond vissen en daarom kreeg ik twijfels en wilde ik geen antwoord geven op zijn vraag over de bisschopbare rol.
Dat jij hem wel betrouwbaar over vond komen, kan wel zo zijn maar dat kan je nu ook makkelijk achteraf zeggen nu je weet dat hij goed was.

En ik was helemaal geen discussie aan het sturen, ik reageerde enkel op een eerdere oproep van Katz en haakte even kort in op het bericht van Skunki omdat ik mijn naam miste in zijn rijtje.
Vind jouw stem op mij een beetje gezocht en geforceerd overkomen nu.

thelight288

Citaat van: Lan op  6 maart 2023, 14:27:17
Ik verwacht dat Skunki het verkeerd heeft neergezet en bedoelde wie er niet wilden aangeven of ze wisselbaar waren of niet. Hij is wel simpel, maar ook weer niet zó simpel  :P

Alsnog vind ik de informatie niet zo heel spannend. Ja, waarschijnlijk zullen niet alle neutraal-claimers neutraal zijn, maar bij de betreffende spelers kan dat wat mij betreft nog steeds van alles betekenen.

Hij heeft bij mij en ook andere mensen dus echt gevraagd of we bisschop materiaal waren. Ga niet vanuit verkeerd heeft neergezet. (Neutrale rollen zijn sowieso niet Bisschopbaar)

thelight288

Citaat van: Rampposi op  6 maart 2023, 09:46:12

Hij is mij vergeten toe te voegen bij het lijstje "bisschop material in het midden laten".

Ik heb Skunki kort gesproken en op mij kwam hij al bijna direct over alsof hij een belangrijke rol had. Hij claimde namelijk geen bisschop material te zijn en wilde veel info verkrijgen. Zelf dacht ik eigenlijk dat hij een gezegende of iets in die trant zou zijn, maar al met al kwam hij op mij al over alsof hij een rol had die erg gewild is/was om dood te maken. Ik weet dus zeker dat een van deze namen hierboven slecht is.

Verder vind ik deze nog wel interessant. Je dacht zelf ook dat skunki sterke rol had. Een wolf zie ik dit ook erkennen, maar de focus naar de namen die genoemd zijn schuiven. Dat daar een van slecht kan zijn betwijfel ik niet. Maar jij staat voor mij nu ook daar als optie bij.

adriaan

Ja het zou ook nog kunnen dat door de bisschopvraag (die goed is voor omegawolven) dat roedel 1 dacht dat Skunki misschien de omegawolf van roedel 2 was of daarmee op het board zat, en dat ze gelijk een klap wilden uitdelen door hem te lunchen

Robin89

Ik ga op Rampposi stemmen. En voordat ik het verwijt krijg dat dit een makkelijke "terugstem" is, ik vind en vond hem oprecht al verdacht omdat hij na Skunki's dood hier liep te verkondigen dat hij al wel dacht dat Skunki een sterke goede rol had en dat hij zo betrouwbaar overkwam enzo en dat vind ik juist iets wat een wolf ook zou doen. Luuk noemt ook al dat Rampposi de aandacht probeert te verschuiven naar anderen (namelijk de namen die Skunki noemde in het bericht voordat hij stierf).

Verder vind ik het typisch wolfs om op de eerste dag even "op zoek" te gaan naar een makkelijke reden voor een stem. En om dan met zo'n slechte reden maar op mij te stemmen, vind ik en een beetje irritant (omdat ik iedere keer het doelwit ben van onterechte verdenkingen) maar ook gewoon heel erg verdacht. Een korte post waarin ik na een druk weekend nog even reageerde op een paar eerdere oproepen/berichten in het DT als "discussiesturend" aanmerken, vind ik heel vreemd en gezocht.

Omdat ik vandaag verder niet veel tijd meer heb, zal ik mijn stem ook al moeten plaatsen.

Shaddow

Nou ik heb mijn eerste twee bruine wolven alvast gevonden, twijfel nog even of ik voor Waterwork of Fannie ga.
Beide kennen mij lang genoeg om te weten dat ik dit soort grapjes bijna altijd doe, behalve als ik slecht ben en supersad ben omdat ik slecht ben. Nu ben ik wel ook om andere redenen supersad dus het is zeer legitiem om mij daarom te willen lynchen, maar dat ik een grapje maak is dat gewoon niet.

Verder sta ik bij wat ik zei, en zal ik mijn best doen om de dood van Skunki te wreken :)

adriaan

Citaat van: Shaddow op  7 maart 2023, 13:21:22
Beide kennen mij lang genoeg om te weten dat ik dit soort grapjes bijna altijd doe
Ik heb Shaddow nog niet gesproken maar toen ik dit hoorde was mijn gedachte eigenlijk gelijk ook dat het vrij weinig over zijn alliantie zegt, hij zegt wel vaker gekke dingen

Sunny

Nou ik heb mijn eerste twee bruine wolven alvast gevonden, twijfel nog even of ik voor Waterwork of Fannie ga.

Los van wat je verder zegt ben ik wel benieuwd waarom zij Bruine wolven zouden zijn en niet wit?

Waterwork

Beide kennen mij lang genoeg om te weten dat ik dit soort grapjes bijna altijd doe, behalve als ik slecht ben en supersad ben omdat ik slecht ben. Nu ben ik wel ook om andere redenen supersad dus het is zeer legitiem om mij daarom te willen lynchen, maar dat ik een grapje maak is dat gewoon niet.

Verder sta ik bij wat ik zei, en zal ik mijn best doen om de dood van Skunki te wreken :)

Mijn stem is duidelijk ik ga op Shaddow alles roept wolf hierbij. Ik heb je vaker dit soort dingen zien roepen om te wreken op Skunki en toen was je slecht.
En waarom alleen Skunki is dat om jij en je team Malapalanhy hebt gegeten en ben jij witte wolf? Omdatik en Fannie zogenaamd Bruine wolven zijn

BloodWolf14

Citaat van: thelight288 op  7 maart 2023, 11:28:16
Verder vind ik deze nog wel interessant. Je dacht zelf ook dat skunki sterke rol had. Een wolf zie ik dit ook erkennen, maar de focus naar de namen die genoemd zijn schuiven. Dat daar een van slecht kan zijn betwijfel ik niet. Maar jij staat voor mij nu ook daar als optie bij.
Ik kan me enorm vinden in deze post. Bij het lezen was dit ook mijn eerste gedachte bij de post van Rampposi. Helemaal omdat hij zelf dus al de indruk had dat Skunki een goede rol zou moeten hebben is de dood van Skunki des te opvallender. Al verwacht ik dat meerdere spelers dit gedacht zullen hebben na zijn vissen naar wisselbaarheid.

Verder vind ik Waterwork ook weer opvallend. Hij benoemt Shaddow als verdachte van hemzelf bijna een uur nadat Fannie dit deed. Hij zegt dan wel niet mee te willen lopen, maar hij zet wel zijn stem neer terwijl hij zegt de dag te willen afwachten. Dit laatste heb ik hem trouwens vaker zien doen als wolf: Doen alsof hij het nog niet zeker weet allemaal en het allemaal aan wil zien om dan later mee te stemmen met anderen. Ik ben erg benieuwd of hij z'n stem nog aan wil passen.

Foxi vind ik tot zover als enige erg positief overkomen ook al heeft ze maar een enkele post.