Nieuws:

Welkom op het nieuwe locatie van het forum
Op dit moment wordt de .nl website doorgestuurd naar de .be website.

Hoofdmenu

[Spellendiscussie] Wat is de optimale strategie? Oh wacht, jij doet ook mee.

Gestart door adriaan, 11 november 2022, 21:41:23

Vorige topic - Volgende topic

Sunny

Ehh Hans, wij waren het juist wel over eens, maar we waren de enige 2 en dus ging het niet door.
Maar het is inderdaad wel prima gegaan, dat is zo.
Voor de niet spelers; Dat we hebben verloren komt doordat niemand van ons team een bepaalde spelregel van deze specifieke uitbreiding door had tot halverwege het spel. We hebben een fenomenale eindspurt gemaakt, maar helaas heeft slecht toch nog met een paar punten meer gewonnen. Beetje zuur voelt het wel, maar we hebben echt ons best gedaan.
-Feierabend!-

RoodHapje

Klopt, die landen aan de buitenkant van het bord hadden we buiten beschouwing gelaten, we speelden het op de kennis van de klassieke TTR. Noem het gerust naïef. Slecht heeft beter gelezen vantevoren.

Awards
2025: Forumkoppel <3 AGR    |    Vunzig pratend lid (+ Carnage & AGR)    |    Niet geniaal meesterplan
2024: Ongeëvenaard verspreker    |    Beste netwerker
[close]

Shaddow

Dan hoop je toch inderdaad dat als je 5 spelers in de chat gooit het iemand is opgevallen haha.
(Weet niet of het mij wel gelukt was hoor).

Denken jullie dat slecht de regel wel al had gelezen?

RoodHapje

Ja, want ze hebben er perfect gebruik van gemaakt. Ik verdenk jou er eerlijk gezegd van en mocht dat kloppen dan heb je ons netjes afgetroefd.

Awards
2025: Forumkoppel <3 AGR    |    Vunzig pratend lid (+ Carnage & AGR)    |    Niet geniaal meesterplan
[close]

Sunny

Ik merk dat er alweer is gepost voor goed.
Ik begrijp dat ik als slecht wordt verdacht, maar ik BEN EEN GOEDJE.
En in die zin wil ik graag weten wie er voor goed speelt.
Ik hoef niet in de groep want ik vind ook dat een slechte verdachte er niet moet en dat wil ik ook niet.
Maar ik wil wel even weten of mijn verdachten aan het spelen zijn, want zoals ik het nu zie speelt slecht tegen slecht.
En dan denk ik dat slecht, surprise surprise, weer gaat winnen.
-Feierabend!-

RoodHapje

Awards
[close]

Sunny

Ah, ok.
Nou dan weet ik genoeg.
Veel plezier met het spelen tegen jezelf  XD

@adriaan , mogen Semi, Inu en ik ook zetten doen voor goed? Want nu wordt het spel waarschijnlijk gewoon weggegeven.
-Feierabend!-

RoodHapje

Awards
[close]

adriaan

Citaat van: Sunny op 30 november 2022, 11:45:43
@adriaan , mogen Semi, Inu en ik ook zetten doen voor goed?
Zoals het hele spel al mag gewoon iedereen een zet doen voor team iedereen.

Sunny

-Feierabend!-

RoodHapje

Heel interessant  ;D

Als daar ook een goedje tussen zit hebben de slechtjes ook daar geen vrij spel, dus het kan gezien de tijd goed uitpakken.

Awards
[close]

RoodHapje

Komop slecht, jullie verliezen of op tijd, of in het spel, speel gewoon even leuk het spel mee :(

Awards
[close]

Rich

fannieklm

omdat we daarmee dominantie aan de rechterkant krijgen O0
En slecht daar niks mee kan  :D

RoodHapje

Awards
[close]