[Spellendiscussie] Wat is de optimale strategie? Oh wacht, jij doet ook mee.

Gestart door adriaan, 11 november 2022, 21:41:23

Vorige topic - Volgende topic

Shaddow

Als ik goed heb geteld wint team iedereen nu met 4 punten.

Team slecht; de beste plek is plaats 22. Doet niks, maar sluit wel mooi aan ofzo. Plaats 9 geef je ons punten, wat wel leuk is om te doen natuurlijk.
Plaats 4 doet niks.

Thanks #teamiedereen #iedereenapp zo zie je maar weer; als goed, slecht en neutraal samenwerken, kunnen we gewoon met #teamiedereen winnen :)

Ben je onboard en denk je goh, wat zou ik toch graag volgend potje willen winnen? Voeg mij dan toe aan jullie slechtjesapp :)

Shaddow

Thelight288

Ik heb het ook. Maar een keer gespeeld ik zal sws meedenken dit keer

Rich

Ik heb vandaag en morgen weinig tot geen tijd. Woensdag iig wel weer.

AnjaAquaFaba

Ik heb ook 7wonders duel, tussen het werken door kan ik meedenken.

Shaddow

Heb een appgroepje aangemaakt weer, waardeer het heel erg als mensen even mij de tijd geven om hierover na te denken voor ze wat gaan posten.

Voor eenieder die het uitlegfilmpje liever in het Nederlands heeft;

https://www.youtube.com/watch?v=rVoEhu4PHvc

fannieklm

AnjaAquaFaba

Dobbel zo clever ken ik wel.
De gele twee is een prima keus
Net als de roze 2
En als ik zelf zou spelen zou ik de grijze 4 pakken, dan kun je namelijk 3 dingen afkruizen is grijs, maar dan moet je daarna wel geluk hebben met blauw

Shaddow

gele 2 lijkt mij nu de beste keuze, maar ik heb vooral flashbacks naar Clever, het vervolg iets minder.

Rich

Ik ken het spel niet en heb vandaag ook geen tijd het te leren. Morgenochtend kan ik de regels lezen en meedenken.

RoodHapje

Ik doe graag mee! En waarom die 2? Je moet de lagere dobbelstenen wegleggen, dan kan je daarna praktisch niks meer in kans 2 en 3 van ronde 1 :o

Awards
2025: Forumkoppel <3 AGR    |    Vunzig pratend lid (+ Carnage & AGR)    |    Niet geniaal meesterplan
2024: Ongeëvenaard verspreker    |    Beste netwerker
[close]

RoodHapje

Awards
2025: Forumkoppel <3 AGR    |    Vunzig pratend lid (+ Carnage & AGR)    |    Niet geniaal meesterplan
2024: Ongeëvenaard verspreker    |    Beste netwerker
[close]

Sunny

Wat is de optimale strategie?
Is dat werkelijk dat er nu weer een klein groepje zonder enige vorm van overleg het spel voor Goed aan het spelen is?
Volgens mij is dat bij dit spel helemaal niet nodig, want slecht heeft geen enkele invloed op dit spel.
Behalve als zij voor Goed kunnen spelen zonder dat er een haan naar kraait natuurlijk.
Aangenaam, mijn naam is Haan.

Al vanaf spel 1 kraai ik dat ik het prima vind wanneer mensen met de meeste ervaring het spel gaan spelen om onze winkans te verhogen en de negatieve speeltijd zo laag mogelijk te houden.
Ik vraag alleen wel om verantwoording en heldere communicatie. Voor Goed moet toch inzichtelijk zijn wie het spel voor hun speelt?
Of ligt dit nu echt aan mij?

Rich

Ik vind het ook bijzonder dat er nu zetten worden gedaan zonder dat er uberhaupt wordt gemeld of er een appgroep is en of dat uberhaupt nodig is.