[Spellendiscussie] Wat is de optimale strategie? Oh wacht, jij doet ook mee.

Gestart door adriaan, 11 november 2022, 21:41:23

Vorige topic - Volgende topic

RoodHapje

er is een appgroep  :P Met Shaddow, Inu, Anja en sinds kort ook ik. Ik vertrouw ze ook niet XD

Awards
2025: Forumkoppel <3 AGR    |    Vunzig pratend lid (+ Carnage & AGR)    |    Niet geniaal meesterplan
2024: Ongeëvenaard verspreker    |    Beste netwerker
[close]

Thelight288

Rich

@adriaan hoe werkt de token van slecht eigenlijk? Moeten ze een bepaalde actie noemen die ze willen inzetten, bijv van een vervloekte een sjamaan maken, en als er dan geen vervloekte in zit vervalt de actie? Of kunnen ze hem random inzetten en dan gebeurt er wat mogelijk is?

Rich

Citaat van: RoodHapje op 24 november 2022, 13:19:31
er is een appgroep  :P Met Shaddow, Inu, Anja en sinds kort ook ik. Ik vertrouw ze ook niet XD

Hoe is die groep tot stand gekomen?

RoodHapje

Awards
2025: Forumkoppel <3 AGR    |    Vunzig pratend lid (+ Carnage & AGR)    |    Niet geniaal meesterplan
[close]

adriaan

Citaat van: Semi-Sjamaan op 24 november 2022, 13:23:21
@adriaan hoe werkt de token van slecht eigenlijk? Moeten ze een bepaalde actie noemen die ze willen inzetten, bijv van een vervloekte een sjamaan maken, en als er dan geen vervloekte in zit vervalt de actie? Of kunnen ze hem random inzetten en dan gebeurt er wat mogelijk is?
Ze mogen 1 van de mogelijkheden kiezen, en als die mogelijkheid niet kan dan gebeurt er niks en kunnen ze verder ook niet opnieuw proberen.

Shaddow

Clever is best wel een intens spel om te spelen met een ingewikkelde strategie waarvan het fijn is als slecht die niet weet.

Het vervolg is nog ingewikkelder.

Mijn persoonlijke focus ligt op het winnen van dit spel voor goed. Aan de hand daarvan is er een appgroep gecreëerd om even snel te kunnen schakelen met ervaren spelers wat de juiste zetten zijn want geloof me, dit is gewoon een complex spel en als we een beetje goed willen winnen moet slecht gewoon fouten maken. En dan ben ik zelf te paranoïde dat ze tactiek kennen.

Sunny

Maar er is helemaal niet gevraagd naar spelers die het spel kennen?
Ik geef toe dat ik de tactiek van het spel heb onderschat als dat strategisch gespeeld kan worden.
Ik hoef er ook niet in, hoewel ik het wel aan het leren ben.
Mijn probleem is met de niet inzichtelijkheid wederom van de spelers voor Goed. Ik vind dat gewoon vreemd.

Rich

Ik heb gevraagd of ik in de appgroep mag maar krijg geen reactie.
Grijze 3 pakken, daarmee gele 3 aankruizen en meteen roze 2 en gele 2 (van de joker) in Grijs aankruizen?

Sunny

Ik maak een nieuwe groep aan voor dit spel dat ik nu eens wel ken.
Gezien het aantal spelers nu nog lijkt me 3 max genoeg qua spelers die het spel kennen?
Meld je hier aan als je tijd en zin hebt en vooral als je het spel dus kent!

fannieklm

Vandaag kan ik redelijk goed meekijken.
Morgen iets minder.
Als jullie me in de appgroep willen kom ik er graag bij!

Sunny

Momenteel spelen Fannie, Inu, Waterwork, Roodhapje en ik het spel.

Shaddow

RoodHapje

Ik was het er in ieder geval niet mee eens, want dan zijn er vaak momenten dat er niemand is. Een eerlijk gezegd bewijst mijn gelijk zich volgens mij wel, het huidige groepje werkt echt top.  Misschien hebben we straks zelfs het bordspel eerder afgerond. Dan kunnen we vervroegd enkel en alleen focussen op de wolvenjacht/de Lynch.

Awards
[close]