[Discussie] Hij haalde een Aas uit zijn mouw!

Gestart door adriaan, 11 november 2022, 15:49:21

Vorige topic - Volgende topic

AnjaAquaFaba

Ik kan wel wat vertellen over het begin van de appgroep. Zelfgemaakt, met semi en thelight, roodhapje, waterwork en shaddow. Die heb ik allemaal beheerder gemaakt en zo kwamen er allemaal mensen bij. Het waren gewoon de mensen die hadden gevraagd om in de appgroep te mogen, zat geen ben-je-mogelijk-slecht selectie protocol bij.

Wat ik wel kan vertellen over het spel. Slecht's eerste beurt was speltechnisch vervelend, met zo'n weft of warp ofzo een weaver in elk geval. Onze volgende beurt had ook een weaver en de beurt daarna van slecht had een weer een weaver. Die dingen zijn niet leuk aan het begin. Er staat zelfs in de regels dat als je in je eerste twee beurten een weaver krijgt dat je die kan omwisselen.

Dus daar heb ik twee dingen van geleerd, slecht heeft de regels niet goed gelezen. En dat vond ik prima.
En de volgende beurt kreeg team iedereen twee weavers. Toen zei William iets als: wat vervelend dat al die weavers aan het begin kwamen.
Terwijl team iedereen dankzij Roodhapje onze eerdere weaver zonder veel gedoe op een fantastische plek had gelegd. Sinsdien denk ik dat William misschien voor de zetten van slecht aan het denken was.

Ik kan het best mis hebben, ik vind het zelf niet veel, maar het is wat ik heb geobserveerd.   

Williambz

Citaat van: thelight288 op 20 november 2022, 19:56:45
Ik neig zelf toch nog meeste naar William. Die stemde nog op mij voor de stalker actie. Als ik hem dan vraag of hij actie had gedaan wilde hij niet antwoord geven, omdat ik neutraal was, waarom dan geen 3e aan dragen? Dan ging hij ook moeilijk doen waarom ik niet gedeeld heb op wie ik mn actie heb gedaan. Terwijl iedereen gewoon kan vragen. Verrassend weinig die dat deden. Heb paar uit me zelf verteld. Uiteindelijk ging hij in mee en heb ik nog niet op hem gestemd. Maar komt op mij over als slechtje die als goedje wilt overkomen.

Ik heb al uitgelegd waarom ik op jou stemde voor de stalker-actie, dus snap niet waarom je dat hier dan weglaat. Ik stemde op jou, omdat het leek te gaan tussen jou en Semi-sjamaan en had destijds een niet heel positief gevoel bij semi. Zie eerdere posts waarom. Waarom draag ik dan geen 3e aan? Omdat ik ten eerste niemand had die ik dusdanig vertrouwde waar ik wel een stalkeractie aan zou gunnen en ten tweede zou jij waarschijnlijk alsnog de stalkeractie krijgen.
Maar als jij dan naar mij komt en komt vissen of ik acties kan doen, heb ik geen zin om van alles prijs te geven. Vervolgens zeg jij dat je het wilt weten, omdat je dan kan controleren of ik lieg. Ik dacht hierdoor dat jij de stalkeractie op mij zou uitvoeren, dus vertelde ik jou of ik nacht 1 een actie had gedaan of niet.
Vervolgens hoor ik van Waterwork dat jij die actie helemaal niet op mij hebt uitgevoerd en dus gewoon aan het lullen was. Dus ik ging inderdaad moeilijk doen waarom je dit niet gedeeld hebt en heb hier ook niet om gevraagd, omdat ik dacht dat je hem dus op mij uitgevoerd had. Dus je zit eerst me gewoon voor te liegen en komt daarna er niet eens op terug? Dat vind ik wel erg raar, vooral omdat deze actie voor het algemeen belang is van goed en niet voor jezelf. (tenzij je slecht bent).

Voor nu zet ik mijn stem op Anja. Ik heb haar wel fanatiek zien meedoen in de appgroep, maar ik had meerdere zetten gezien die ze al vroeg voorstelde, waar ik zo mijn vraagtekens bij had. Omdat ik zelf niet super fanatiek was, was er vaak al een andere (betere) zet voorgesteld door bijvoorbeeld Shaddow of Roodhapje. Qua discussie zie ik nog niet heel veel en qua rolinformatie hoor ik ook weinig. Vandaar dat ik eigenlijk op de spellen moet afgaan. Ik heb nog getwijfeld om op een inactieve te gaan en dus iemand die weinig bijdraagt aan de spellen, maar dan wordt het meer een loting voor mijn gevoel. Bovendien moet slecht ook spellen spelen en hoewel ze daar wel redelijk actief zijn, kwam daar bij dit 3e spel soms ook een wat aparte zet. Dus daarom zegt mijn gut feeling op dit moment Anja.

Nostalgia

Ik heb het ook druk, waardoor ik ook nog niets van me heb laten horen. Ik ben tevreden met een lynch op WW, William, Semi of Ramp. Ze staan bij mij allemaal op mijn verdachtenlijstje. Ik stem op WW.

Williambz

Citaat van: AnjaAquaFaba op 20 november 2022, 21:16:12
Ik kan wel wat vertellen over het begin van de appgroep. Zelfgemaakt, met semi en thelight, roodhapje, waterwork en shaddow. Die heb ik allemaal beheerder gemaakt en zo kwamen er allemaal mensen bij. Het waren gewoon de mensen die hadden gevraagd om in de appgroep te mogen, zat geen ben-je-mogelijk-slecht selectie protocol bij.

Wat ik wel kan vertellen over het spel. Slecht's eerste beurt was speltechnisch vervelend, met zo'n weft of warp ofzo een weaver in elk geval. Onze volgende beurt had ook een weaver en de beurt daarna van slecht had een weer een weaver. Die dingen zijn niet leuk aan het begin. Er staat zelfs in de regels dat als je in je eerste twee beurten een weaver krijgt dat je die kan omwisselen.

Dus daar heb ik twee dingen van geleerd, slecht heeft de regels niet goed gelezen. En dat vond ik prima.
En de volgende beurt kreeg team iedereen twee weavers. Toen zei William iets als: wat vervelend dat al die weavers aan het begin kwamen.
Terwijl team iedereen dankzij Roodhapje onze eerdere weaver zonder veel gedoe op een fantastische plek had gelegd. Sinsdien denk ik dat William misschien voor de zetten van slecht aan het denken was.

Ik kan het best mis hebben, ik vind het zelf niet veel, maar het is wat ik heb geobserveerd.   
Ik zie deze post en jou stem nadat ik mijn post had geplaatst, dus het is geen jij-stemt op mij en ik stem op jou stem.
Uiteraard wil ik wel op deze post ingaan.
Als eerst moet je weten dat ik dit spel niet ken en dit mijn 1e potje was. Weavers lijken mij in een later stadium handiger, omdat je dan al redelijk ziet wat er gebeurd op het bord. In het begin heb je vrijwel nog geen idee. Ik zeg dus niet dat die weaver op een slechte plek lag. Vooral block wefts lijken mij late game handiger dan early game. Wisselwefts valt voor beide tijden wat te zeggen. Maar dit is mijn visie op wefts. Ik snap alleen je conclusie dan niet dat dit mij slecht zou maken?? Waarom zou ik zetten voor slecht doen als ik het vervelend vind dat die weavers snel komen?

Thelight288

Citaat van: Williambz op 20 november 2022, 21:22:55
Citaat van: thelight288 op 20 november 2022, 19:56:45
Ik neig zelf toch nog meeste naar William. Die stemde nog op mij voor de stalker actie. Als ik hem dan vraag of hij actie had gedaan wilde hij niet antwoord geven, omdat ik neutraal was, waarom dan geen 3e aan dragen? Dan ging hij ook moeilijk doen waarom ik niet gedeeld heb op wie ik mn actie heb gedaan. Terwijl iedereen gewoon kan vragen. Verrassend weinig die dat deden. Heb paar uit me zelf verteld. Uiteindelijk ging hij in mee en heb ik nog niet op hem gestemd. Maar komt op mij over als slechtje die als goedje wilt overkomen.

Ik heb al uitgelegd waarom ik op jou stemde voor de stalker-actie, dus snap niet waarom je dat hier dan weglaat. Ik stemde op jou, omdat het leek te gaan tussen jou en Semi-sjamaan en had destijds een niet heel positief gevoel bij semi. Zie eerdere posts waarom. Waarom draag ik dan geen 3e aan? Omdat ik ten eerste niemand had die ik dusdanig vertrouwde waar ik wel een stalkeractie aan zou gunnen en ten tweede zou jij waarschijnlijk alsnog de stalkeractie krijgen.
Maar als jij dan naar mij komt en komt vissen of ik acties kan doen, heb ik geen zin om van alles prijs te geven. Vervolgens zeg jij dat je het wilt weten, omdat je dan kan controleren of ik lieg. Ik dacht hierdoor dat jij de stalkeractie op mij zou uitvoeren, dus vertelde ik jou of ik nacht 1 een actie had gedaan of niet.
Vervolgens hoor ik van Waterwork dat jij die actie helemaal niet op mij hebt uitgevoerd en dus gewoon aan het lullen was. Dus ik ging inderdaad moeilijk doen waarom je dit niet gedeeld hebt en heb hier ook niet om gevraagd, omdat ik dacht dat je hem dus op mij uitgevoerd had. Dus je zit eerst me gewoon voor te liegen en komt daarna er niet eens op terug? Dat vind ik wel erg raar, vooral omdat deze actie voor het algemeen belang is van goed en niet voor jezelf. (tenzij je slecht bent).

Een ik heb nooit gezegd dat ik hem al uitgevoerd had op je dat jij dat zo opvatte is niet mijn probleem. Wel dat ik dat wilde. Ik heb je verteld wat de reden was dat ik een ander had gekozen. Dan ten 2e dat je vissen noemt terwijl ik letterlijk alleen vraag of je actie had gedaan of niet vanwege de bonusactie vind ik niet t r Chr en lijk je zo uit zn verband wil trekken.

domien

Ik heb persoonlijk van iedereen die genoemd is het meest het gevoel van hier is iets mis bij Waterwork

"In this world there are no sides, just players"

Waterwork

Citaat van: domien op 20 november 2022, 22:27:15
Ik heb persoonlijk van iedereen die genoemd is het meest het gevoel van hier is iets mis bij Waterwork

En wat is er precies mis dan @domien

domien

Misschien slecht verwoord maar het ging voornamelijk tussen jou William en Rampposi .

William en Ramp had ik eerder naar goed staan dus jij bleef over.

Maar ergens is hier iets niet kosjer gebeurt. Als ik goed tel stond de stemming als volgt:

Waterwork 4
Rampposi 4
William 2

Uiteindelijk is William gelyncht. Met een verhulde rol...

Thelight288

Ik had keuze tussen ramp en waterwork. Ik wist waterworks claim en heb bewust hem gekozen zodat die bewezen is. Gezien de twijfels en mijn verdachtte dood is. Verhulling is wel naar

BloodWolf14

Sorry voor de inactiviteit.

Ik vind dat er veel te weinig over het WvW-spel gepraat wordt. Leuk al die appgroepjes over de bordspellen en prima dat daar overleg over wordt gevoerd, maar er gebeurt met betrekking tot WvW geen drol tot de laatste paar uren en zelfs dan is er geen echte verdenking die tot stand komt. Ik kon me afgelopen speldag vinden in de lynch op William door z'n tegenstrijdige berichten.

Ik ga gewoon even wat info open gooien: Ik ben Heks en heb voor slecht gekozen de dag dat Berber dood ging. Ik heb die nacht erop Foxi vermoord omdat hij me zei dat volgens slecht daar de bron van Sunny zat. Jammer dat die fout was I guess. Slecht spreek me even aan en jullie kunnen een extra lynchstem winnen. Ik vind dit spel tot zover niets aan door het gebrek aan WvW'en dus ik ga er ook niet veel meer moeite in steken.

Oh en als jullie me als goed willen lynchen doe je ding, maar daar pak je geen wolfje mee. Succes en tot de komende deadline I guess ^^

RoodHapje

Dan kan je als je contact met de wolven hebt dit ook wel even aan MarcShaddow doorvertellen O0

Awards
2025: Forumkoppel <3 AGR    |    Vunzig pratend lid (+ Carnage & AGR)    |    Niet geniaal meesterplan
2024: Ongeëvenaard verspreker    |    Beste netwerker
[close]

BloodWolf14

I mean, het is toch sneu voor het WvW-spel dat zelfs op mijn post maar 1 reactie komt in 12 uur tijd? XD

We kunnen ook net zo goed een dagje bordspellen gaan doen. De wolfjes vinden dit zo vast geen probleem  ::)

Thelight288

Joh mensen slapen en gaan werken of andere dingen doen. Je bent echt erg hypocriet nu. Verdenkingen op William en rampposi gaan al langer rond. En ja bordspel is ook belangrijk onderdeel. Eens dat er iets meer discussie nog zijn. Was zelf weekendje weg. Maar als je dit niet leuk vind schrijf je dan volgende keer niet in sorry not sorry

domien

Dat er voor de schermen niets gebeurt wilt niet zeggen dat in privé gesprekken alles stil is.

Een slechte heks is daarom niet perse slecht om mee te nemen. Maar inderdaad wolfjes moeten prionkrijgen

RoodHapje

Naar mijn mening moet de heks gewoon dood in dit geval. Hij kan anders een hele extra dag saboteren en zijn acties uitvoeren. In dit spel kan hij echt nog veel te veel verklooien om te laten leven.

Awards
2025: Forumkoppel <3 AGR    |    Vunzig pratend lid (+ Carnage & AGR)    |    Niet geniaal meesterplan
2024: Ongeëvenaard verspreker    |    Beste netwerker
[close]