[Discussie] Hij haalde een Aas uit zijn mouw!

Gestart door adriaan, 11 november 2022, 15:49:21

Vorige topic - Volgende topic

123berber

Ik ben trouwens huidenwisselaar en sta gewisseld met .. Haha ga ik niet zeggen (6)

WCeend!! Zomerspelen 2014

adriaan

RoodHapje

Voor de wolfjes, niet naar Adriaan luisteren O0

Awards
2025: Forumkoppel <3 AGR    |    Vunzig pratend lid (+ Carnage & AGR)    |    Niet geniaal meesterplan
2024: Ongeëvenaard verspreker    |    Beste netwerker
[close]

domien

Ik vind de reactie van Berrie niet geweldig bij hem passen als hij effectief een wolfje zou zijn...
Privé valt dat misschien nog iets harder op dan hier. Maar ja er is letterlijk geen enkele andere naam met ook maar enige serieuziteit (is dat een woord?) genoemd. Dus mijn stem zal uiteindelijk ook naar hem gaan.

"In this world there are no sides, just players"

RoodHapje

Citaat van: domien op 17 november 2022, 21:19:38
Ik vind de reactie van Berrie niet geweldig bij hem passen als hij effectief een wolfje zou zijn...
Privé valt dat misschien nog iets harder op dan hier. Maar ja er is letterlijk geen enkele andere naam met ook maar enige serieuziteit (is dat een woord?) genoemd. Dus mijn stem zal uiteindelijk ook naar hem gaan.

Serieusheid  O0

Awards
2025: Forumkoppel <3 AGR    |    Vunzig pratend lid (+ Carnage & AGR)    |    Niet geniaal meesterplan
[close]

123berber

ALARM! KOPPEL ALERT!
Waterwork en Fannie zijn de bron en GS koppel.

WCeend!! Zomerspelen 2014

domien

"In this world there are no sides, just players"

RoodHapje

Awards
[close]

Thelight288

Ja ik vond zn reactie ook vrij gemaakt. Wat hij vaker doet als slechtje

Thelight288

Ik ben heel druk dit weekend, maar wil ook discussie opgang brengen. Ben benieuwd hebben sommige mensen nog opvallender dingen gezien. Of verdachten?

RoodHapje

Ik vond het wel verdacht dat jij het zo druk hebt sinds ik tegen je heb gezegd dat het zo zou opvallen wanneer je toch voor slecht zou kiezen, en minder fanatiek in de spellen zou worden ;D

Awards
[close]

Thelight288

Ik ben weekendje weg in Duitsland vanaf donderdag tot morgen. Vol met activiteiten. Dus ja het spijt me.

RoodHapje

Heeft het vogeltje nog iets te delen? Dat zou erg helpen!  ;)

Awards
[close]

Sunny

Ah nee, de Vogel zegt dat het visioen van afgelopen nacht is mislukt.
We zullen het dus zelf moeten oplossen.

Thelight288

Opzich kon het ook nu expres late timing zijn. Er zijn wel een paar dingen opgevallen. Maar idk of t genoeg is