[Discussie] Hij haalde een Aas uit zijn mouw!

Gestart door adriaan, 11 november 2022, 15:49:21

Vorige topic - Volgende topic

Sunny

Citaat van: Williambz op 16 november 2022, 14:15:25
Citaat van: Sunny op 16 november 2022, 14:09:14
***Vogeltje alert***

Zojuist ben ik benaderd door iemand die mij vertelde dat vannacht 1 van de spelers als Slecht is gezien.

De speler om wie het gaat zou 123Berber zijn.

Lieve wolven, ik heb er verder niets mee te maken so don't shoot the messenger svp.

Maar waarom wordt dit nu al gezegd??? Is toch veel slimmer om te zeggen als het spel zo goed als klaar is

Terechte vraag en opmerking ja.
Dat was een voorwaarde van de persoon die het mij het doorgaf, zsm posten.

fannieklm

123berber

Desnoods bekijkt TL mij vannacht met mijn stalkeractie? Ik heb echt niks te verbergen.

WCeend!! Zomerspelen 2014

Sunny

Citaat van: fannieklm op 16 november 2022, 14:39:40
Wat was de reden dan dat dit zsm moest?

Ik heb dat gevraagd, maar nog geen antwoord.

Rich

Citaat van: 123berber op 16 november 2022, 14:44:31
Desnoods bekijkt TL mij vannacht met mijn stalkeractie? Ik heb echt niks te verbergen.

Misschien als je stopt met voor slecht spelen in keer op keer.

123berber

Ik zie graag eerst de beschuldiging ingetrokken worden, want ik ben niet slecht. Misschien is er een illusiewolf in het spel?

Rampposi

Het zal best zijn dat berber slecht is, maar ik vind het enorm raar dat het nu al is gezegd?
Ik bedoel, ik heb niet voor niets de risico's gezegd omtrent he topenbaren van een slechtje zo vroeg op de speldag, dat heb ik dag 1 gezegd.
Nota bene was het bij de 1e keer ook al bij berber dat hij als slecht is gezien en het bordspel dus actief saboteerde.

Rich

Maar even he: stel je bent echt neutraal dan zou het bericht dat je slecht zou zijn eerder afkomstig zijn van een slechtje dan van een goedje want een goedje heeft dan geen reden jou onder de bus te gooien. Dus waarom ga je dan voor team slecht spelen? Zelfde geldt voor het scenario illusiewolf, hoewel ik die kans klein acht, dan zou slecht jou dit aangedaan hebben, waarom dan hen helpen?

Rich

En even een vraag aan iedereen: heeft berber neutraal geclaimd bij iemand?

RoodHapje

Awards
2025: Forumkoppel <3 AGR    |    Vunzig pratend lid (+ Carnage & AGR)    |    Niet geniaal meesterplan
2024: OngeĆ«venaard verspreker    |    Beste netwerker
[close]

123berber

Citaat van: Semi-Sjamaan op 16 november 2022, 15:45:51
@thelight288 wist van mijn neutraal claim af. En heb dit vanochtend ook al bij @Inuzuki en @domien neergelegd. Die kunnen dit ook bevestigen. Heb dit na 647 bewust stilgehouden, want daar vonden de wolven delvers schijnbaar heel lekker.

RoodHapje

Schiet me maar, vind me enorm naief maar ik ben wel geneigd Berrie te geloven. Misschien ben ik de domste nieuweling ook, maar ik vertrouw de info van Sunny niet helemaal. Wil ik niet mee zeggen dat ik Sunny niet vertrouw, maar ik acht de kans aanwezig dat de geleverde info niet betrouwbaar is.

Alleen gooit Berrie de boel wel een beetje dicht door voor slecht te gaan spelen. Jammer.

Awards
2025: Forumkoppel <3 AGR    |    Vunzig pratend lid (+ Carnage & AGR)    |    Niet geniaal meesterplan
2024: OngeĆ«venaard verspreker    |    Beste netwerker
[close]

Sunny

Bij mij ook, er is maar 1 die N geclaimd heeft en dat is TheLight.

Ik hoop snel antwoorden te kunnen geven en kan mezelf wel voor de kop slaan dat ik dit zelf al niet hebt gevraagd.

domien

Citaat van: 123berber op 16 november 2022, 15:58:25
Citaat van: Semi-Sjamaan op 16 november 2022, 15:45:51
@thelight288 wist van mijn neutraal claim af. En heb dit vanochtend ook al bij @Inuzuki en @domien neergelegd. Die kunnen dit ook bevestigen. Heb dit na 647 bewust stilgehouden, want daar vonden de wolven delvers schijnbaar heel lekker.

Bij deze bevestigd

"In this world there are no sides, just players"

Thelight288

Ja hij heeft mij benaderd dat hij samen kant wilde kiezen