[Discussie] Hij haalde een Aas uit zijn mouw!

Gestart door adriaan, 11 november 2022, 15:49:21

Vorige topic - Volgende topic

Waterwork

Ik moet eerlijk zeggen dat ik van alle kanten andere dinge  hoor de ene zegt berrie is goed of innegeval neutrraal de andere zegt ik geloof totaal niet wat sunny zegt dus ik hoop eigenlijk dat er meer info komt

Sunny

Rampposi

Citaat van: Waterwork op 16 november 2022, 18:07:27
Ik moet eerlijk zeggen dat ik van alle kanten andere dinge  hoor de ene zegt berrie is goed of innegeval neutrraal de andere zegt ik geloof totaal niet wat sunny zegt dus ik hoop eigenlijk dat er meer info komt
Nu zeg je dus eigenlijk 2x hetzelfde op een andere manier.

Waterwork

Citaat van: Rampposi op 16 november 2022, 18:54:01
Citaat van: Waterwork op 16 november 2022, 18:07:27
Nu zeg je dus eigenlijk 2x hetzelfde op een andere manier.

In theorie eigenlijk wel XD
Maar ik wil wel meer info op dit moment neig ik naar Sunny of ze moet bekend maken wie dat vogeltje is want dat zegt ze ook tegen niemand

Sunny

fannieklm

laat sunny haar bron delen met TheLight, kan die de stalkeractie daarop inzetten  O0

RoodHapje

Awards
2025: Forumkoppel <3 AGR    |    Vunzig pratend lid (+ Carnage & AGR)    |    Niet geniaal meesterplan
2024: OngeĆ«venaard verspreker    |    Beste netwerker
[close]

Sunny

Citaat van: fannieklm op 16 november 2022, 19:24:44
laat sunny haar bron delen met TheLight, kan die de stalkeractie daarop inzetten  O0
Maar daar leren we helaas niets van.
Want ja er is actie en wat dan? Is de bron dan per definite goed? Want slecht heeft ook actie.

fannieklm

en als die zonder actie terugkomt dan weten we dat je bron uit zijn nek kletst en leren we er veel van

Sunny

Sunny

Ok antwoord:

Op de vraag waarom duurde het zolang?
Omdat Vogel eerst wilde bedenken wat de voor- en nadelen zijn van het delen met iemand.
En daarna goed overdacht met wie dat dan gedeeld zou worden.

Op de vraag waarom zsm posten?
Omdat dat planmatig voor Vogel het beste uitkwam, maar deze realiseert zich nu wel dat hij/zij daarover niet zo goed heeft nagedacht.

fannieklm

Sorry berrie, maar met dit spel moet het vogeltje wel gelijk hebben.
En zo niet heb je dit echt aan je eigen getrol te danken....

123berber

Ook zonder getroll had ik gedood geweest. Ik heb nog nergens het idee dat iemand twijfel had bij dit neppe vogeltje. Ik wil best stoppen met trollen, maar dan ook de garantie dat ik gewoon blijf leven. Want het vogeltje verkoopt onzin

WCeend!! Zomerspelen 2014

fannieklm

Nou volgens mij vraag ik om controle van het vogeltje  ::)
En waren er nog geen stemmen op jou tot de mijne nu net...
Dus ik vind dat je veel te snel conclusies trekt.

En buiten dat, Alleen eisen dat je niet gelyncht wordt is nu niet een vertrouwens basis.
Wie, anders dan sunny en het vogeltje, zie jij slecht zijn dan?

Rich

Naar mijn mening schiet berrie voor een neutraaltje ook veel te snel in de slecht-helpen-modus. Stel hij is neutraal en het vogeltje verkoopt onzin, zou het vogeltje slecht zijn, dus hoezo dan slecht helpen? Ik zou het logischer vinden als berrie energie steekt in het achterhalen van het vogeltje en wat daar dan gebeurd is. Maar hij besluit direct na het bericht slecht te helpen, dus de conclusie die berrie trekt dat bijna niemand aan het bericht twijfelt valt niet eens te maken. Het spel saboteren lijkt voor mij op; dit is nog een laatste dienst die hij aan slecht kan bewijzen.

Morgen moet ik weer de hele dag werken. Ik zal voor nu op 123berber stemmen, mocht er nog andere informatie vrijkomen kan ik dat morgen altijd bijlezen.