[Discussie] Hij haalde een Aas uit zijn mouw!

Gestart door adriaan, 11 november 2022, 15:49:21

Vorige topic - Volgende topic

Sunny

Ik kan me ook niet voor stellen dat Berrie niet slecht is en dat mensen dat nog steeds denken.
Daarbij vertrouw ik erop dat mijn bron de waarheid spreekt.

123berber

Citaat van: Semi-Sjamaan op 16 november 2022, 22:29:26
Naar mijn mening schiet berrie voor een neutraaltje ook veel te snel in de slecht-helpen-modus. Stel hij is neutraal en het vogeltje verkoopt onzin, zou het vogeltje slecht zijn, dus hoezo dan slecht helpen? Ik zou het logischer vinden als berrie energie steekt in het achterhalen van het vogeltje en wat daar dan gebeurd is. Maar hij besluit direct na het bericht slecht te helpen, dus de conclusie die berrie trekt dat bijna niemand aan het bericht twijfelt valt niet eens te maken. Het spel saboteren lijkt voor mij op; dit is nog een laatste dienst die hij aan slecht kan bewijzen.

Morgen moet ik weer de hele dag werken. Ik zal voor nu op 123berber stemmen, mocht er nog andere informatie vrijkomen kan ik dat morgen altijd bijlezen.
Daar heb je een goed punt. Ik moet zeggen dat ik daar niet zo snel over nagedacht had. Inuzuki heeft me inderdaad ook aangesproken op mn gedrag en het trollen was misschien niet de handigste reactie en zal daar nu dus ook mee stoppen.

Waar ik wel echt goed pissed over ben is het feit dat men zoiets flikt nu. Want, ik ben dol op bordspellen. Vind dit een hartstikke leuke variant om te spelen en voel me dus nu best wel genaaid hierover aangezien ik nu gewoon onterecht geframed wordt. Ik ben zoals gezegd gewoon neutraal, heb een vrije kantkeuze en wordt hier nu gewoon ingeluisd. Ik weet niet door wie, en zal daar waarschijnlijk ook niet achterkomen want zo gaat het altijd met die vreemde vogels. Pure gemene achterkamertjespolitiek wat hier gespeeld wordt.

Voor nu ben ik geneigd voor Sunny te blijven gaan, want dit vogeltje klopt van geen kant. Ik hoop dat ze bereid is dit vogeltje te verklappen, als die er daadwerkelijk is.

Het bizarre is dat ik privé een aantal mensen heb gesproken die dit allemaal in twijfel trekken en die mij wél groot gelijk geven in mijn actie, want zo onterecht beschuldigd worden is gewoon een naaistreek.

WCeend!! Zomerspelen 2014

123berber

Ik krijg steeds meer de indruk dat de twijfel er is om mij te laten met trollen. Aangezien ik stem na stem lijk te ontvangen en men niet meer reageert op mij.

WCeend!! Zomerspelen 2014

Williambz

Citaat van: 123berber op 17 november 2022, 14:56:17
Ik krijg steeds meer de indruk dat de twijfel er is om mij te laten met trollen. Aangezien ik stem na stem lijk te ontvangen en men niet meer reageert op mij.

Maar je gaat alsnog door met klooien in keer op keer, dus dat draagt niet echt bij aan je geloofwaardigheid

Rampposi

Nee nu ben ik het ook zat. Als je daadwerkelijk neutraal bent speel je jezelf echt in de afgrond door zo het spel te saboteren en dan heb je deze lynch op jou echt aan jezelf te danken. Ik snap dat je het ene leuke variant vind maar als je echt neutraal bent vind ik deze speelwijze hoe je nu doet enorm irritant. Vandaar mijn stem op jou en ik roep de rest ook lekker op om misschien berber wel te beulen zodat we geen troll meer hebben en misschien het spel nog kunnen redden.

Sunny

Ik beloof met de hand op mijn hart dat ik de Vogel meteen na de nacht op de lynch zet wanneer de info niet klopt.

Shaddow

Lief Wakkerdam!

Ik wil jullie graag vragen of jullie mij kunnen helpen voor mijn volgende documentaire :)

Hiervoor zoek ik mensen die zielsverwant zijn, of die mensen kennen die zielsverwant zijn.

Specifiek gaat de documentaire over hoe het is om als weerwolf zielsverwant te zijn met een andere weerwolf; iets wat binnen Wakkerdam toch vaak onderbelicht is, en nog niet op veel begrip kan rekenen binnen de community.

Ik hoop samen met jullie dit taboe te doorbreken en een mooie documentaire te maken over, door en voor zielsverwanten en hun partners - of ze nou gewoon inwoners zijn, of weerwolven.

Volgens de laatste cijfers zouden er tot 6 zielsverwanten in ons dorp moeten bevinden. Dat is bijna meer dan het aantal weerwolven!
Het zou dus zomaar kunnen dat één van de personen met wie jij praat nu een zielsverwant is en hier niet voor durft uit te komen. En juist daarom vind ik het zo bleangrijk om dit taboe te doorbreken!

Heel erg bedankt voor jullie support <3

Veel liefs,

Loek Vervet, documaker voor HWV.

Shaddow

Uiteraard kan het contact ook anoniem! Het makkelijkste is dan om contact op te nemen met iemand die je vertrouwd, en die persoon contact te laten opnemen met mij. Het zou wel fijn zijn als we een manier kunnen vinden om (geanomiseerd) in kaart te brengen wie precies wie kent als zielsverwant. Misschien dat elk zielsverwant een woord kan bedenken wat echt bij hun past; zodat we weten dat beide partijen de identiteit kennen van zielsverwanten <stroopwafel>.

Waterwork

Sorry ik ga ook op Berrie stemmen ik ga met de groep mee. Het is met hem waar we de meeste info krijgen

Nostalgia

Ik zal ook op 123berber gaan stemmen. Het lijkt me erg onwaarschijnlijk als hij niet slecht is op dit moment. Anders zou je keer op keer niet op deze wijze proberen te saboteren.

AnjaAquaFaba

Citaat van: Sunny op 17 november 2022, 16:25:33
Ik beloof met de hand op mijn hart dat ik de Vogel meteen na de nacht op de lynch zet wanneer de info niet klopt.

Oke ik heb vragen:
- wat als jij onverhoopt ook de nacht niet overleefd en de informatie niet blijkt te kloppen? Hebben we dan een manier om de vogel te vinden?
- is meteen na de nacht wel zo verstandig? Dat levert potentieel een vervelende situatie op kwa bordspel, ik zie niet perse hoe dit beter kan, maar denk er even over na mocht het nodig zijn.

Verder hoop ik, en denk ik, dat de info gewoon klopt anders ga ik erg veel medelijden hebben met 123berber.

Sunny

Ja ik hoop toch wel dat ik beschermd wordt vannacht, want anders ben ik ook verdrietig.

De 2e vraag is terecht.
Mocht de info niet kloppen dan zal ik inderdaad niet direct een naam noemen maar eerst overleggen wat de meerderheid wil.

fannieklm

Ik zou dan ook opteren om de naam van de vogel vlak voor de nacht bij iemand te droppen, mocht jij onverhoopt dood gaan.

Sunny

fannieklm