[Discussie] Hij haalde een Aas uit zijn mouw!

Gestart door adriaan, 11 november 2022, 15:49:21

Vorige topic - Volgende topic

Thelight288

Nouja ik heb die opmerking van Robin niet meegekregen en had juist idee dat hij laatste tijd vaak wel redelijk vroeg uitslag als goedje door lunch. Maar meestal niet eerste, maar vgm wel 2e of 3e. Hij was nu nog niet heel actief en bm, dus vind het niet totaal onlogische keuze

Rich

Citaat van: Waterwork op 15 november 2022, 15:27:35
Citaat van: Semi-Sjamaan op 15 november 2022, 09:49:15
Ik zie mezelf als beste optie. En dat mogen mensen arrogant vinden, maar ik ben de enige die hard zijn best gedaan heeft voor splendor en goed claimt. Een neutraaltje, hoe goed hij ook zijn best heeft gedaan, kan altijd slecht worden en derhalve nu al verkeerde informatie die hij met een stalkeractie zou krijgen kunnen geven.

Ik vind dit eem beetje teveel. Er zijn toch meer spelers die hun best hebben gedaan dit klinkt  echt alsof jij als enige alles postte terwijl ik weet dat thelight ook heel veel heeft geappt

Je leest niet goed of wil niet goed lezen. Ik zeg duidelijk dat ik de enige ben die zn best heeft gedaan EN goed claimt. Thelight valt daar dus buiten want die claimt neutraal.

Ja Roodhapje zou ook in de buurt daarvan komen, hij heeft zeker meegedacht, maar ik heb zelf het idee dat ik meer heb gedaan dan hij.

En prima hoor stem vooral wat je wil. Er werd mij gevraagd wie ik graag de stalkeractie zou zien gebruiken dus geef ik daar antwoord op. Ik vind wat William zegt overigens heel suggestief. "Ik kan me voorstellen dat er een slechtje in zit" (aanname) "Ik zeg niet dat Semi dat is" (meteen afzwakken) en daarna wat drogredenen geven als dat ik graag de stalkeractie wil (jup ik weet van mezelf dat ik goed ben, zou jij de stalkeractie dan niet het liefst zelf uitvoeren William?). Kan je een onzeker gevoel geven maar dat ligt dan echt meer bij jezelf dan bij mij.

Williambz

Citaat van: Semi-Sjamaan op 15 november 2022, 23:38:22
Ja Roodhapje zou ook in de buurt daarvan komen, hij heeft zeker meegedacht, maar ik heb zelf het idee dat ik meer heb gedaan dan hij.

En prima hoor stem vooral wat je wil. Er werd mij gevraagd wie ik graag de stalkeractie zou zien gebruiken dus geef ik daar antwoord op. Ik vind wat William zegt overigens heel suggestief. "Ik kan me voorstellen dat er een slechtje in zit" (aanname) "Ik zeg niet dat Semi dat is" (meteen afzwakken) en daarna wat drogredenen geven als dat ik graag de stalkeractie wil (jup ik weet van mezelf dat ik goed ben, zou jij de stalkeractie dan niet het liefst zelf uitvoeren William?). Kan je een onzeker gevoel geven maar dat ligt dan echt meer bij jezelf dan bij mij.

Maar jij vind dus dat degene die het meest beeft bijgedragen de beloning van het spel verdient? Ik kijk wel naar bijdrage, maar ook naar vertrouwen en dan kom ik eerder op thelight uit.

Ik doe inderdaad een aanname, want als slechtje is het handig als je vertrouwen hebt in het begin en op 5 mensen is er een aannemelijke kans dat er iemand slecht is. Dan zeg je dat ik een afzakking maak, maar ik zie dit als aanvulling en niet als afzwakking. Ik had het over jou en als ik zeg dat er misschien een slechtje in de groep zit, lijkt het alsof ik hier op jou doel. Omdat ik deze uitspraak algemeen wilde houden voegde ik toe dat jij dit niet persé hoeft te zijn. Een afzwakking vind ik als je daarna zegt: 'maar ik denk toch niet dat er slechtjes inzitten' of wat dan ook.

Dan over de stalkeractie. Ja ik debk dat iedereen het liefst de stalkeractie zelf wilt uitvoeren, dus dit is een bijzondere vraag. Rchter heb ik hierboven gezegd zowel naar bijdrage als vertrouwen kijk. Bij splendor heb ik weinig bijgedragen, dus dan zou ik niet op mezelf stemmen.

Shaddow

Ik kan bevestigen dat er bij de groep één slechtje was; namelijk ik.
De kans dat er twee slechtjes in de groep zitten lijkt mij best wel klein tbh.

Rich

Citaat van: Williambz op 16 november 2022, 10:22:16
Citaat van: Semi-Sjamaan op 15 november 2022, 23:38:22

Maar jij vind dus dat degene die het meest beeft bijgedragen de beloning van het spel verdient? Ik kijk wel naar bijdrage, maar ook naar vertrouwen en dan kom ik eerder op thelight uit.

Op dit moment in het spel wel omdat ik weinig anders heb om op af te gaan. Ben wel benieuwd wat jouw vertrouwen in een neutraaltje dan groter maakt dan het vertrouwen in mij. Of is dat omdat ik volgens jou de stalkeractie "zo graag" wil?

Ik doe inderdaad een aanname, want als slechtje is het handig als je vertrouwen hebt in het begin en op 5 mensen is er een aannemelijke kans dat er iemand slecht is. Dan zeg je dat ik een afzakking maak, maar ik zie dit als aanvulling en niet als afzwakking. Ik had het over jou en als ik zeg dat er misschien een slechtje in de groep zit, lijkt het alsof ik hier op jou doel. Omdat ik deze uitspraak algemeen wilde houden voegde ik toe dat jij dit niet persé hoeft te zijn. Een afzwakking vind ik als je daarna zegt: 'maar ik denk toch niet dat er slechtjes inzitten' of wat dan ook.

Ja het is geen afzwakking op je aanname dat er een slechtje tussen die 5 zit maar daarna noem je redenen dat ik het zou kunnen zijn, daar is "ik zeg niet dat semi het is" wel een afzwakking op.

Dan over de stalkeractie. Ja ik debk dat iedereen het liefst de stalkeractie zelf wilt uitvoeren, dus dit is een bijzondere vraag. Rchter heb ik hierboven gezegd zowel naar bijdrage als vertrouwen kijk. Bij splendor heb ik weinig bijgedragen, dus dan zou ik niet op mezelf stemmen.

Het is geen bijzondere vraag want jij zegt een onzeker gevoel bij mij te krijgen omdat ik "zo graag" die stalkeractie wil. Daarom stel ik jou deze (retorische) vraag. Waarom zou het bij mij tot onzeker gevoel leiden als iedereen sws de stalkeractie het liefst zelf uitvoert? Het verschil met de rest is dat ik er voor uitkom en geef mijn reden, that's all.

Rampposi

Het liefst heb ik de stalkeractie voor mij zelf, zodat ik weet wat de waarheid er van is en kan ik van daaruit ook meer zelf ondernemen. Ik doe er echter niks mee want ik heb niks bijgedragen aan splendor en dus houd ik mij afzijdig van de stemming omdat ik ook niet betrokken was bij Splendor. Ik hoor geruchten dat semi wel veel deed, maar aan het begin, de ander zegt dat hij niks deed. Ik ga mij hier niet tegen aan bemoeien,maar het is dus wel duidelijk dat er een inside iemand is die verschillende geruchten verspreid.

Thelight288

Hij kwam met goede suggesties. De laatste dag dat we wonnen was hij werken en die dag had die weinig inbreng. Dit is mijn inside mening. Dus ja hij heeft wel degelijk goede inbreng gehad

Rich

Citaat van: Rampposi op 16 november 2022, 12:15:09
Het liefst heb ik de stalkeractie voor mij zelf, zodat ik weet wat de waarheid er van is en kan ik van daaruit ook meer zelf ondernemen. Ik doe er echter niks mee want ik heb niks bijgedragen aan splendor en dus houd ik mij afzijdig van de stemming omdat ik ook niet betrokken was bij Splendor. Ik hoor geruchten dat semi wel veel deed, maar aan het begin, de ander zegt dat hij niks deed. Ik ga mij hier niet tegen aan bemoeien,maar het is dus wel duidelijk dat er een inside iemand is die verschillende geruchten verspreid.

Ik ben benieuwd wie er volgens jou dan zegt dat ik niks heb gedaan? Het is idd zoals thelight zegt dat ik de laatste dag van sochtends tot savonds gewerkt heb en toen ik thuis kwam hadden we al gewonnen.

Rampposi

Ik heb dat gerucht gehoord van @Waterwork toen we aan het bellen waren gisteravond. Ik weet alleen niet meer of hij het nog van iemand anders heeft gehoord dus voor verdere vragen is hier mijn bron.

Sunny

***Vogeltje alert***

Zojuist ben ik benaderd door iemand die mij vertelde dat vannacht 1 van de spelers als Slecht is gezien.

De speler om wie het gaat zou 123Berber zijn.

Lieve wolven, ik heb er verder niets mee te maken so don't shoot the messenger svp.

123berber

Haha, prima als jullie willen dat ik voor slecht ga spelen ga ik toch voor slecht spelen. Maar ik kan je verzekeren ik ben neutraal, dus het vogeltje is onzin.

Succes met het winnen van keer op keer.

WCeend!! Zomerspelen 2014

123berber

Beul en of water me maar, dan zul je zien dat het onzin is!  (6)

Williambz

Citaat van: Sunny op 16 november 2022, 14:09:14
***Vogeltje alert***

Zojuist ben ik benaderd door iemand die mij vertelde dat vannacht 1 van de spelers als Slecht is gezien.

De speler om wie het gaat zou 123Berber zijn.

Lieve wolven, ik heb er verder niets mee te maken so don't shoot the messenger svp.

Maar waarom wordt dit nu al gezegd??? Is toch veel slimmer om te zeggen als het spel zo goed als klaar is

123berber

Ik ben gewoon delver, dus veel succes met nog winnen, jullie zullen snappen dat ik na zo een actie, en een dode wisselaar lekker voor slecht ga spelen nu.

Foxi

Ik heb hier nog voor gewaarschuwd, maar zullen de goedjes extra alert moeten blijven. Dit is idd geen handige situatie