Nieuws:

Welkom op het nieuwe locatie van het forum
Op dit moment wordt de .nl website doorgestuurd naar de .be website.

Hoofdmenu

[Discussie] Weet jij het wel zo zeker?

Gestart door adriaan, 9 september 2022, 18:28:22

Vorige topic - Volgende topic

Williambz

Citaat van: BloodWolf14 op 15 september 2022, 19:02:27
Nee ik ben het met je eens, maar het ging mij dan ook meer op de manier waarop je het zei en niet per se de inhoud. Ik vind het zelf vooral sneu dat hij na een lange tijd niet spelen er direct uit ligt. Of ik hem goed vond weet ik niet.

En tuurlijk is niet iedereen die op goedjes stemt slecht, maar ik vind het wel iets om in de gaten te houden. Als wolven in dit spel continu op elkaar zouden stemmen zijn ze er makkelijk uit te plukken dus ik verwacht dat ze voornamelijk goedjes zullen stemmen als dit even kan. De manier waarop Wolf speelt (kijken wie wie zou stemmen) is in dit geval een perfecte manier om te zien waar hun eigen stemmen heen moeten om alsnog alle slechtjes vrij te krijgen.

Dit laatste over wolf is niet helemaal waar, omdat we alleen de 1e 6 konden weten en daar zijn de 3 w namen al bij gerekend
Het liep namelijk bij jou vast, omdat jij op foxi wilde stemmen. Vanaf daar wisten we niet meer wat er zou gebeuren, omdat jij op iedereen kon stemmen. Bovendien zijn er ook meerdere keren dezelfde namen genoemd, waardoor het vaker vast zou lopen. Dus als wolf echt slecht is kon hij echt nog niet uitstippelen hoe zijn medeslechtjes vrijgepleid konden worden. Ik denk niet dat in het treintje van 6 meer slechtjes zitten dan in de rest van de groep. Ik hoor dat rampposi bijvoorbeeld de laatste 5 eerder als goed ziet, wat ik me nog maar ten zeerste afvraag. Daarnaast weet ik van mezelf dat ik goed ben, dus dan is het treintje al sowieso langs goedjes gegaan

fannieklm

Ik vind het wel heel makkelijk om te roepen dat de slechtjes bij de eerst vrijgestelde zitten.
Ik denk dat die kans overal net zo groot is.

Gisteren hoorde ik dat de verdachten tussen de 3 w's, foxi en ikzelf zaten.
Denken jullie nu werkelijk dat de wolven elkaar zo kort op elkaar zouden vrijstellen.
Dat lijkt mij dus absoluut niet, juist niet om de sentimenten die nu ontstaan.

Het zo makkelijk vrijstellen van de laatst vrijgestelde vind ik wat dat betreft net zo verdacht.

Waterwork

Ik ga overeen paar uur een keuze maken ik wil nog vam 2 mensen wat horen en dan ga ik kiezen. Ik ben het wel eens met Fannie dat er wel door iedereen makkelijk meegeluld werd. Ik verdenk ook dat de wolven bij de eerste vrijgestelden zitten. En dat is heel makkelijk voor de mensen die slecht zijn en nog niet vrijgesteld

BloodWolf14

Citaat van: Williambz op 15 september 2022, 19:12:30
Dit laatste over wolf is niet helemaal waar, omdat we alleen de 1e 6 konden weten en daar zijn de 3 w namen al bij gerekend
Het liep namelijk bij jou vast, omdat jij op foxi wilde stemmen. Vanaf daar wisten we niet meer wat er zou gebeuren, omdat jij op iedereen kon stemmen. Bovendien zijn er ook meerdere keren dezelfde namen genoemd, waardoor het vaker vast zou lopen. Dus als wolf echt slecht is kon hij echt nog niet uitstippelen hoe zijn medeslechtjes vrijgepleid konden worden. Ik denk niet dat in het treintje van 6 meer slechtjes zitten dan in de rest van de groep. Ik hoor dat rampposi bijvoorbeeld de laatste 5 eerder als goed ziet, wat ik me nog maar ten zeerste afvraag. Daarnaast weet ik van mezelf dat ik goed ben, dus dan is het treintje al sowieso langs goedjes gegaan
Het feit dat hij op zoek gaat naar wie wie zou willen stemmen is toch op zich al iets wat hem wolfje zou kunnen maken? Of ben je het daar niet eens?

Waterwork

Oke hallo allemaal, ik heb mijn keuzes gemaakt. Ik heb met iedereen gesproken en heb besloten om mijn stem aan Bloodwolf te geven. In de persoonlijke gesprekken en op DT komt hij voor mij het beste over. Er zijj wel meer gegadigden aan wie ik mijn stem wil geven maar Bloodwolf is mijn ogen 100% een goedje

Wolf

Angelique

Ik heb mezelf nog niet zo laten horen, dat klopt maar wil nu toch wel even reageren op wat posts/opmerkingen hier. Ook na het contact wat ik gehad heb met Waterwork gisteravond laat.

Hij vroeg wat ik van Bloodwolf vond en als dan kijk naar het dtopic, vind ik dat onderstaande opmerking nogal kort door de bocht is:

Citaat van: BloodWolf14
Verder heb ik aan het begin van het spel gezegd dat ik verwacht dat wolven op goedjes stemmen. Als ik dan zo kijk zou ik Yasu en Sunny dus richting slecht zetten vanwege het feit dat zij op Inu en Mala hebben gestemd

Is het niet inherent aan het aantal spelers dat meedoet dat dit gaat gebeuren? En het feit dat wij het er nu zo over hebben betekent in mijn optiek dat de wolven dit ook wel van tevoren hadden kunnen bedenken. En wat betreft het aantal slechtjes bij de eerste vijf stemmers VS de laatste vijf stemmers, dat hoeft ook echt niet anders te zijn. Ik denk niet perse dat er in de eerste vijf meer wolfjes zullen zitten dan in de laatste vijf. Dat gezegd hebbende, voel ik er wel iets voor om de mensen die de vorige ronde vroeg vrij gesteld zijn niet nu meteen ook weer vroeg vrij te stellen. Zij het uit fairness, zij het om te voorkomen dat dezelfde groep mensen weer de grootste invloed heeft op wie er vrij gestemd wordt.

Wolf

Citaat van: Wolf op 16 september 2022, 06:23:14
"Met iedereen"

Dit is misschien beknopt en niet helemaal duidelijk, maar Waterwork is hier duidelijk aan het liegen want ik heb niets ontvangen van hem voorafgaand aan zijn stem. Ik heb in een vorig bericht aangegeven open te staan voor elke communicatie; dat hiervan niet gebruik is gemaakt oké, maar lieg hier niet over. Ik vind dit een vreemde en verdachte move.

Waterwork

Citaat van: Wolf op 16 september 2022, 09:15:16
"Met iedereen"

Dit is misschien beknopt en niet helemaal duidelijk, maar Waterwork is hier duidelijk aan het liegen want ik heb niets ontvangen van hem voorafgaand aan zijn stem. Ik heb in een vorig bericht aangegeven open te staan voor elke communicatie; dat hiervan niet gebruik is gemaakt oké, maar lieg hier niet over. Ik vind dit een vreemde en verdachte move.

Nou jij hebt duidelijk aangegeven niet met mij te willen praten dat je er klaar mee bent dus weet ik dat alles wat ik zeg tegen jou toch niet aankomt

Wolf

Citaat van: Waterwork op 16 september 2022, 09:19:42
Citaat van: Wolf op 16 september 2022, 09:15:16
"Met iedereen"

Nou jij hebt duidelijk aangegeven niet met mij te willen praten dat je er klaar mee bent dus weet ik dat alles wat ik zeg tegen jou toch niet aankomt

Zie:

Citaat van: Wolf op 15 september 2022, 18:41:41
Als iemand nog de behoefte voelt om privé contact met mij op te nemen dan zou ik het waarderen.

En al heb je het gevoel gekregen dat ik hiervoor niet meer met je wilde spreken (wat ik duidelijk weerleg in mijn gequotete post), waarom zeg je dan toch dat je met iedereen gesproken hebt, je erkent je eigen leugen nu gewoon.

Waterwork

Ik ga hier niet eens de discussie met jou aan dat je hierover valt zegt genoeg over je alliantie.

Angelique

Jongens jongens, zijn we weer lekker op de teentjes getrapt? Wat is er gebeurd met "Het is maar een spelletje en verder niks persoonlijks"? Want zo begint het voor mij te voelen en daar heb ik gewoon geen trek in

BloodWolf14

Citaat van: Angelique op 16 september 2022, 11:55:29
Jongens jongens, zijn we weer lekker op de teentjes getrapt? Wat is er gebeurd met "Het is maar een spelletje en verder niks persoonlijks"? Want zo begint het voor mij te voelen en daar heb ik gewoon geen trek in
So, wat denk jij atm van het spel? Wie zijn voor jou het meest verdacht na afgelopen stemming?

Angelique

To be honest weet ik het niet zo goed. Ik zie vooral veel moddergooien vanwege de variant en dat was precies waar ik al bang voor was toen ik mij aangemeldt had voor dit spel.

Maar als ik dan toch mensen moet aanwijzen, dan kijk ik toch vooral naar het groepje mensen wat de vorige speldag als eerste vrijgestemd zijn (tot aan Fannie). Dus dat houdt in William/Waterwork/Wolf/Fannie. Mijn gevoel is dat daar toch zeker een wolfje bij zit. Ik heb met Wolf en Waterwork beide gesproken over de irritatie die er zit en mijn gevoel zegt dat het meer op een soort misverstand gestuit is en dat we daar niet perse met een slechtje zitten. Dan blijven William en Fannie over, waarbij ik vind dat William al meer bijgedragen heeft aan de discussie hier en dat betekent Fannie dan overblijft. Die overigens erg stil is naar mijn gevoel, naar mijn weten is ze vaak wel actiever maar misschien dat dat achter de schermen is.

En als ik dan dezelfde analyse loslaat op het laatste deel van de stemmers, want ja ik roep zelf dat de kans dat daar een slechtje tussen zit net zo groot is als bij het eerste deel van de stemmers, dan kom ik uit bij Inuzuki, ikzelf, 123berber, Nostalgia en Rampposi. Ik kan hier mezelf en Inuzuki al afstrepen, hou je er nog drie over. Ik heb met twee van de drie wat contact gehad en op basis daarvan heb ik nog niet echt een mening kunnen vormen over hun alliantie. Een kijkje in het dtopic leert mij ook dat geen van drieën (net als ikzelf) bijzonder aanwezig geweest zijn, dus daar zie ik ook eigenlijk geen onderscheid in. Als dan toch een "educated" guess zou moeten maken over bij wie ik de kans het grootste acht op een slechtje, dan kom ik uit bij 123berber maar eigenlijk geloof ik er zelf niet in dat ie slecht is.

Foxi

Het hoeft idd niet persoonlijk te worden, al kan het met deze variant soms lastig zijn om dingen gescheiden te houden. Ik snap Ww zijn keuze voor bloodwolf, het is na mijn stem op hem niet veranderd. Hij blijft erg aanwezig in het dt en ook privé. Het is iig duidelijk dat veel bondjes en groepjes verschoven en uit elkaar gevallen zijn, door wat er allemaal gebeurd is. Ik weet niet of het een framejob is of een actie die helemaal verkeerd uitgepakt is, maar het blijft het meest opvallende wat er gebeurd is tijdens de dag gisteren. Ik ben zelf wat drukker geweest en zal later vandaag het even wat meer oppakken