[Discussie] Weet jij het wel zo zeker?

Gestart door adriaan, 9 september 2022, 18:28:22

Vorige topic - Volgende topic

Rampposi

Sunny doet niet altijd aan die sociale keuzes, nee. Wel heeft ze zo nu en dan een vage actie (no offense Sunny). En dát is typisch Sunny.

Sunny

William, we zijn D2.
Haal even diep adem en relax.

Dit is gewoon een geste op D2, niks wolverigs aan.
In fact Mala en ik hebben elkaar helemaal niet gesproken, dus for all I know heb je gewoon gelijk en heb ik een wolf vrij gestemd.
Maar dat is dan niet omdat ik dùs slecht moet zijn omdat ik op D2, ik herhaal het nog maar even Dag Twee, niet kies voor mezelf maar om een andere speler die vooral veel pech heeft gehad in al haar spellen, in het spel te houden. Op Dag 2. Ik geloof echt niet dat het jou opwinding en vingertje wijzen waard is maar dat gaan we dan morgen wel zien.  :) Vind iedereen mij verdacht hierom dan word ik niet vrij gestemd.
En dan kun je weer zien dat ik , wederom, geen wolf ben. ::)

Inuzuki

Thanks yasu <3

Citaat van: Foxi op 14 september 2022, 16:57:14
Voor mij was Nostalgia mijn tweede keuze, door de imput die ik van het zie in het dt en voornamelijk via de pm. Ik denk dat hij nu steeds pech heeft gehad dat er iemand was die toch net een streepje voor had. Hij word immers ook niet genoemd als verdachte
@Foxi  Wat is de input van hem in het dt die je hierin sterk vindt? Om even zijn posts erbij te pakken:
Citaat van: Nostalgia op 13 september 2022, 21:02:29
Als je per se namen wil horen, zou ik zeggen dat ik Wolf, William en Fannie het meest verdacht vind.
De post waarin hij degenen met wie jij voornamelijk samenwerkt verdacht noemt?
Citaat van: Nostalgia op 13 september 2022, 20:25:20
Ik ga niet iemand aanwijzen die ik niet vrijgepleit wil zien, dat druist tegen mijn principes in. Ik zou dat alleen doen als ik iemand echt verdenk en iedereen die ik verdenk is al vrijgepleit. Ik vind deze manier van achterkamertjespolitiek dan ook niet echt leuk ten opzichte van de rest van de spelers, maar daar was ik al een beetje bang voor voordat ik me inschreef.
De andere post waarin hij degenen met wie jij samenwerkt (en eigenlijk jou mogelijk ook) verdacht noemt?
Citaat van: Nostalgia op 13 september 2022, 08:33:32
Ben het hier heel erg mee eens. Ik denk niet dat we moeten kijken naar wie er het meeste praat, maar juist wie er in het algemeen zijn best doet om het spel te bevorderen. Ook ben ik benieuwd wat Fannie verstaat onder 'iedereen', want met mij heeft ze in ieder geval niet gesproken.
Citaat van: Nostalgia op 12 september 2022, 17:31:27
Ik mag toch hopen dat die claims en hints nergens op slaan, want anders maak je jezelf gewoon welpvoer. Ik vind het in ieder geval heel onverantwoordelijk nu al met claims en hints te gaan strooien.
Of een algemene common sense post?

De enige posts waarin Nostalgia namen noemt lijken namelijk helemaal anders te zijn als hoe jij erin staat (aangenomen dat jij de mensen in de reeks die jou vrij hebben gesteld vertrouwt). Wie zijn nu jouw verdachten dan?

Op mijn eigen vrijpleit actie zal ik zo nog even terug komen voor ik iets doe, zodat iedereen ook iets ervan kan vinden als ze willen voordat hij er staat  :)

Foxi

Ik heb met William voor het laatst contact gehad voordat de bm stemming afgerond was, dus nee met hem werk ik niet samen. Ook Fannie heb ik niet bijzonder veel gesproken, maar wel meer dan William. Met Wolf heb ik van die drie het meeste contact gehad, maar daar is al aan het licht gekomen dat dit weinig betekend aangezien er meerdere verhalen zweven. Dat hij deze drie noemt begrijp ik gebaseerd op de loop van het spel. Je hoeft niet 100% dezelfde mening te hebben om iemand te vertrouwen, meestal ga je niemand vinden die exact zo denkt als jijzelf. Zeker op de eerste discussiedag. Ik vind dat Nos, nogmaals voornamelijk in de pms, mij een goede indruk geeft. Hij is betrokkener dan normaal en doordat ik nu meer contact met hem heb kan ik hem ook beter inschatten dan in andere spellen.

Zoals eerder aangegeven is was ik niet op de hoogte gesteld van het treintje totdat het in het dt gegooid was. Ik heb bij Wolf aangegeven dat mijn voorkeur op Bloodwolf viel en op basis daarvan hebben zij een lijn gekozen waar ik ook in zat. Zijn keuze voor William stond al vast voordat hij bij mensen ging polsen, dat is wel gebleken. Of dit wolven zijn die gebruik hebben gemaakt van het w-kamp of dat het toevallig is weet ik niet, maar opvallend is het zeker. Verder denk ik ook dat er minimaal 1 stiller slechtje moet zijn, die mogelijk nog niet vrijgesteld is nu. Die valt niet op omdat de focus erg verschuift naar mensen die vrijgesteld zijn. Hier heb ik het ook kort met Sunny over gehad, aangezien zij deels aangekeken word voor haar stem op Mala.

Dus net als voor de meeste vallen voor mij de w's momenteel het meeste op. De middenmoot vind ik nog vrij lastig, omdat ik niet het idee heb genoeg gezien te hebben van een aantal spelers en je hier toch ook kijkt naar wie het minst verdacht zijn door de manier van stemmen

Inuzuki

Ik wacht nog op wat reacties van mensen.  Ik neig voor nu naar Angelique. Als mensen hier sterke bezwaren tegen hebben hoor ik het ook graag :)

Nostalgia

Op wiens reactie wacht je dan precies?

Inuzuki

Ik had een deel van de mensen die al vrijgesteld was om advies gevraagd, omdat ik benieuwd was hoe die erin stonden en ook omdat die niet echt meer actief kleur hoeven te bekennen in het spel voor deze speldag leek me dat interessant  :)

Angelique

Dank voor het vrijstellen! Zag dit pas vrij laat gisteren, dus kon er toen niet echt op reageren.

Ik heb 123berber vrijgesteld, omdat ik nu fijn contact met hem heb. Ik vond het vrij lastig, omdat ik niet perse denk dat iemand die nu nog over is slecht is, net zoals veel mensen met mij geloof ik.

Rampposi

Oh zo te zien zijn de twee mensen die ik vertrouw en ik nog over. Alsof het zo uit wordt gespeeld door de wolven.  ::)

yasu

dus wie zijn dan de wolven volgens jou? je bericht laat het namelijk klinken alsof jij denkt dat de wolven heel specifiek van een van jullie af zou willen. Hoop niet dat je nu al rolinfo hebt gegooid iig naar mensen waardoor de wolven nu van jullie af zouden willen :P want volgens mij roepen we al best een tijdje dat we niet het idee hebben dat we een slechtje er nu uit gaan gooien :')

Malanaphy

Met Yasu eens hahaha, ik denk niet dat jij per se getarget wordt door iemand
Waarnemingen van (mogelijke) wolven of wolvensporen kunnen doorgegeven worden via Wolf gezien. Voor dringende zaken of voor het melden van door wolven gedode schapen kunt u bellen met BIJ12 via nummer 085-4862222.

adriaan

Let erop dat je je acties en de persoon die je het meest vertrouwt moet insturen vóór de laatste stem is geplaatst. Doe dit dus op tijd.

adriaan

Ik ga de nacht verwerken. Zoals normaal, tussen het vallen van de nacht en het posten van de nachtverwerking graag geen discussie of netwerken.

yasu

serieus mensen..... hoezo bleef kevin als laatste over.. ik kan daar echt gewoonweg niks van begrijpen.. die heeft in ieder geval aan het begin van de dag zaken op zitten gooien en serieus verdenkingen opgegooid over mensen.. totaal niet terecht dat hij als laatste overbleef.

Mijn verdenkingen zitten nog altijd bij de 3w's  (misschien tijd om een band op te richten samen)

Rampposi

Ik kan er ook niks van begrijpen waarom:
1. Kevin inderdaad weg moest.
2. Nostalgia ook zo lang overbleef.
3. Waarom men geen namen instuurt voor wie er als eerst mag vrijstellen (zo werkt dat toch?)

Mijn verdachten zaten al tussen de vrijgestelden, op basis van DT/acties is/zijn dat Wolf en fannieklm. Op basis van onderbuikgevoel was dat 123berber, maar dat is inmiddels ook weer weg. Bij de laatste 5 (inclusief kevin, exclusief mijzelf want ik weet dat ik goed ben) vermoed ik dat er alleen maar goedjes/neutraaltjes/offboards zitten, maar ik neig naar allemaal goedjes.