[Discussie] Weet jij het wel zo zeker?

Gestart door adriaan, 9 september 2022, 18:28:22

Vorige topic - Volgende topic

Sunny

Citaat van: yasu op 15 september 2022, 13:34:53
serieus mensen..... hoezo bleef kevin als laatste over.. ik kan daar echt gewoonweg niks van begrijpen.. die heeft in ieder geval aan het begin van de dag zaken op zitten gooien en serieus verdenkingen opgegooid over mensen.. totaal niet terecht dat hij als laatste overbleef.

Mijn verdenkingen zitten nog altijd bij de 3w's  (misschien tijd om een band op te richten samen)
Ehmm je had zelf ook die keuze toch? Ik vind dit echt vreemd.

En ligt Mala er verdorie wèèr uit. En was was ze een vreselikke slechte wolf, he William?  ^-^

Foxi

Ik denk dat Kevin en Nos de pech hadden dat mensen toch net een andere speler hoger hadden staan. Ik had niet verwacht dat Kevin eruit zou gaan omdat hij toch moeite gedaan heeft om een discussie op te starten en info leek te hebben. Ik begrijp ook niet waarom de lunch geen naam heeft ingestuurd, dat is de laatste kans die je hebt om goed alvast op weg te helpen. Ik weet niet welke tactiek de wolven hebben toegepast. Als er bij de laatste 5 een wolf zat is dat iemand waarvan ze verwacht hadden dat diegene wel veilig zou worden gesteld

yasu

Citaat van: Sunny op 15 september 2022, 13:48:29
Ehmm je had zelf ook die keuze toch? Ik vind dit echt vreemd.

En ligt Mala er verdorie wèèr uit. En was was ze een vreselikke slechte wolf, he William?  ^-^

Ik had de keuze in mijn hoofd tussen Kevin en Inu, beide in mijn hoofd geen slechtjes.. ik had gedacht dat kevin ook echt wel door dt bijdrage vrijgesproken zou gaan worden. Ik snap ook niet direct waarom je het raar vind? had jij dan al vooraf verwacht dat als ik kevin niet had gekozen hij dus af was gaan vallen en ik dus een rare keuze heb gemaakt?

Sunny

Nee, ik vind dat je heftig reageert voor iemand die zelf ook de keuze had om Kevin vrij te pleiten maar koos voor een andere speler. Iets wat anderen ook deden maar daar gaat dan nu een wijzend vingertje, haast een standje, naar toe.
Ik vind dat vreemd om anderen een schuldgevoel te willen aanpraten terwijl je dit zelf in de hand had.

123berber

Citaat van: yasu op 15 september 2022, 13:34:53
serieus mensen..... hoezo bleef kevin als laatste over.. ik kan daar echt gewoonweg niks van begrijpen.. die heeft in ieder geval aan het begin van de dag zaken op zitten gooien en serieus verdenkingen opgegooid over mensen.. totaal niet terecht dat hij als laatste overbleef.

Mijn verdenkingen zitten nog altijd bij de 3w's  (misschien tijd om een band op te richten samen)
Als je ons dit verwijt, waarom had je hem zelf dan ook niet vrijgesteld?

WCeend!! Zomerspelen 2014

yasu

ik neem het iedereen inclusief mezelf kwalijk, tuurlijk had ik liever de gezegende vrijgesproken dan de slotenmaker achteraf gezien, maar ik ging er vanuit dat de bijdrage van kevin echt wel meer dan genoeg was aan het begin van de dag dat hij vrijgesproken zou gaan worden. Het is meer op die manier dat ik de keuzes niet kan begrijpen. Ik wil ook niemand een schuldgevoel inspreken, excuses als dat in de tekst wel zo overkwam, maar ik kon gewoon niet begrijpen toen ik weer op het forum keek dat de laatste stemmen zo zijn gelopen als ze nu waren gelopen.
Ik heb persoonlijk namelijk van berber, angelique en rampposi allen weinig gezien, nostalgia hoorde ik alleen goede verhalen over, maar heb ik in prive ook maar een korte woordwisseling gehad. Ik had toch echt het gevoel dat kevin een poging had gewaagd om het spel vooruit te werken, waar een aantal vooral op de achtergrond bleven (of op het einde nog een beetje aan het spartelen waren omdat ze bij de laatste paar kwamen)

Dus het is geen verwijt, maar noem het dan een discussieding, waarom hebben de laatste mensen ervoor gekozen om kevin over te laten en niet bijvoorbeeld rampposi, berrie, angelique of mijzelf for that matter? Maar nogmaals excuses als het te fel overkwam.. voelde ook gewoon een beetje lullig inderdaad als een ding dat ik de enige leek te zijn die dacht dat kevin vrijgesproken had moeten worden en doordat ik het niet deed niemand het dus maar deed en dat schoot bij mij gewoon even verkeerd.

Rampposi

Nou sorry als je mij niet zo vaak ziet, ik reageer meestal alleen in het DT als ik een nieuw licht op iets probeer te werpen. Ik ga niet iets herhalen wat al 5x eerder is gezegd. Als ik dus ergens niet op reageer is het punt 1 omdat de mening die ik ook heb al gegeven is, of punt 2 nog geen tijd gehad.

Waterwork

Oke ik moet weer kiezen en vorige keer heb ik het gevoel de berkeerde keuze gemaakt te hebben. Ook ik denk dat de wolfjes bij de 3 w's zit. Maar ik wil nu echt achter mijn keuze staan dus ik wil eigenlijk iedereen prive spreken voordat ik een keuze maak.

yasu

denk je dat de wolfjes bij jezelf william en wolf zitten ja? :P of bedoel je de overige 2 naast jou

Waterwork

Citaat van: yasu op 15 september 2022, 15:26:33
denk je dat de wolfjes bij jezelf william en wolf zitten ja? :P of bedoel je de overige 2 naast jou

Bij de overige 2 natuurlijk he tutje ;D

BloodWolf14

Citaat van: Sunny op 15 september 2022, 13:59:16
Nee, ik vind dat je heftig reageert voor iemand die zelf ook de keuze had om Kevin vrij te pleiten maar koos voor een andere speler. Iets wat anderen ook deden maar daar gaat dan nu een wijzend vingertje, haast een standje, naar toe.
Ik vind dat vreemd om anderen een schuldgevoel te willen aanpraten terwijl je dit zelf in de hand had.
Ik kan me hier volledig in vinden tbh.

Verder heb ik aan het begin van het spel gezegd dat ik verwacht dat wolven op goedjes stemmen. Als ik dan zo kijk zou ik Yasu en Sunny dus richting slecht zetten vanwege het feit dat zij op Inu en Mala hebben gestemd.

Ik zou voor nu dus Yasu, William of Wolf graag als overgebleven spelers zien vandaag. En dan ben ik erg benieuwd wie zij gaan stemmen als ze wel gekozen worden.

Wolf

Als iemand nog de behoefte voelt om privé contact met mij op te nemen dan zou ik het waarderen.

yasu

Citaat van: BloodWolf14 op 15 september 2022, 17:19:49
Ik kan me hier volledig in vinden tbh.

Verder heb ik aan het begin van het spel gezegd dat ik verwacht dat wolven op goedjes stemmen. Als ik dan zo kijk zou ik Yasu en Sunny dus richting slecht zetten vanwege het feit dat zij op Inu en Mala hebben gestemd.

Ik zou voor nu dus Yasu, William of Wolf graag als overgebleven spelers zien vandaag. En dan ben ik erg benieuwd wie zij gaan stemmen als ze wel gekozen worden.

Dus iedereen die op een goedje stemt is automatisch slecht? Want dan spelen we wel een spel met erg veel slechtjes.. maar jij bent het dus eens met dat Kevin als laatste overbleef afgelopen dag? Want blijkbaar dat ik uitspreek dat ik dat totaal niet terecht vond is raar xD we stemmen wel uit solidariteit op mensen die al een tijd pech hebben (geen aanval op jou sunny, ik begrijp je stem) maar iemand die na een tijd weer terug komt en ook nog eens gewoon een serieuze verdenking gooit op iemand is dan wel logisch om te laten gaan  :D

BloodWolf14

Nee ik ben het met je eens, maar het ging mij dan ook meer op de manier waarop je het zei en niet per se de inhoud. Ik vind het zelf vooral sneu dat hij na een lange tijd niet spelen er direct uit ligt. Of ik hem goed vond weet ik niet.

En tuurlijk is niet iedereen die op goedjes stemt slecht, maar ik vind het wel iets om in de gaten te houden. Als wolven in dit spel continu op elkaar zouden stemmen zijn ze er makkelijk uit te plukken dus ik verwacht dat ze voornamelijk goedjes zullen stemmen als dit even kan. De manier waarop Wolf speelt (kijken wie wie zou stemmen) is in dit geval een perfecte manier om te zien waar hun eigen stemmen heen moeten om alsnog alle slechtjes vrij te krijgen.

yasu

Ja hoe ik het zei was wat ik al aangaf iets te snel en te kort door de bocht. Was niet netjes 😅 had even een moment moeten wachten na het lezen van de laatste stemmen en de nacht voor ik het ging opschrijven.